Hans Moleman
Well-known member
Niels uiteraard ook een heel rare kwiet. Zie dat niet goed komen met zijn zogezegd “onzekere” madam.Ik vind die vlasboer nu eigenlijk ook niet zo raar hoor, dat had amusantere tv geweest dan Sanne en Niels.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niels uiteraard ook een heel rare kwiet. Zie dat niet goed komen met zijn zogezegd “onzekere” madam.Ik vind die vlasboer nu eigenlijk ook niet zo raar hoor, dat had amusantere tv geweest dan Sanne en Niels.
Och die vond gewoon het aanbod beneden alle peil. Wat zeg je dan als er niemand is die je boeit ? Van bij de eerste spoeling al zeggen dat je t niks vind ? Er is ook een bepaalde druk van t programma uit kan ik me inbeelden.Ik volg het niet op tv, wel in de krant maar die boerin kent zichzelf dan toch écht niet als ze zich hier voor inschreef terwijl ze eigenlijk zelfs nog niet aan klassiek daten toe is?
En haar dan ook nog eens laten overtuigen door boer Martijn om überhaupt mee te doen.Och die vond gewoon het aanbod beneden alle peil. Wat zeg je dan als er niemand is die je boeit ? Van bij de eerste spoeling al zeggen dat je t niks vind ? Er is ook een bepaalde druk van t programma uit kan ik me inbeelden.
). Op citytrip gaan zou hij niet doen. Dat heeft dan een droom van een meisje naast hem die het allemaal nog wat lijkt te verdragen, komt meneer weer af met zijn grote vonk. Ik vrees dat hij zo nog lang gaat mogen zoeken achter de ware :/. Er zijn maar weinig vrouwen die staan te springen voor een leven in een vlaskooi :/. VTM had haar beloofd dat er een opname af kwam met de brieven, komen ze daar ineens aaan met de mannen die ze al geselecteerd hadden. Je zou voor minder van je melk zijn (het wordt allemaal op 5 dagen na elkaar opgenomen trouwens).Ik volg het niet op tv, wel in de krant maar die boerin kent zichzelf dan toch écht niet als ze zich hier voor inschreef terwijl ze eigenlijk zelfs nog niet aan klassiek daten toe is?
Dien vlasboer lijkt toch ook maar wereldvreemd :/. Dat zit dan in een deftig Italiaans restaurant en bestelt een spaghetti bolognese en heeft nog nooit parmezaanse kaas gezien (dien ‘andere kaas’). Op citytrip gaan zou hij niet doen. Dat heeft dan een droom van een meisje naast hem die het allemaal nog wat lijkt te verdragen, komt meneer weer af met zijn grote vonk. Ik vrees dat hij zo nog lang gaat mogen zoeken achter de ware :/. Er zijn maar weinig vrouwen die staan te springen voor een leven in een vlaskooi :/.
Bij de anderen ziet het er wel goed uit. Ik duim vooral voor Thomas en Amber, daar is er het besef dat ze beiden een verschillende leefwereld hebben maar willen ze het wel proberen.

Ik gok dat Martijn en Lisanne inderdaad niets wordt. Het komt te geforceerd over. Al hoop ik voor hun dat het wel goed komt.Martijn en Lisanne wordt al niks, Martijn was al terug aan het daten tijdens de uitzendingen.
Dus je gelooft mij niet of...? xDIk gok dat Martijn en Lisanne inderdaad niets wordt. Het komt te geforceerd over. Al hoop ik voor hun dat het wel goed komt.
Ja, krijg toch ook bizarre vibes van de Niels zijn madam. Lijkt precies meer een media carrière te ambiëren, net zoals die Limburgse met haren ouwe mercedes die ooit bij die Cowboy meedeed. Kwam onlangs in Iedereen Beroemd, en blijkt dat ze acteert, in reclamefilmpjes Enzo. Redelijk wanhopig naar aandacht en een jobke op het scherm.En de Niels zit in de friendzone, alleen beseft hij het nog niet.
En van Michiel krijg ik wat ongemakkelijke vibes. Hangt altijd een vuil kantje aan die zijn uitspraken
Bedoel je Bert?Tjah, die Michiel. Dat is huilen met de pet op. Wereldvreemd, kortzichtig, enige dat bestaat is werk. Op een manier wel een beetje zielig, want zal dat alleen zijn ook wel beu worden, maar ik zou er ook geen uur mee kunnen samenzitten.