Boer Zkt Vrouw 2024

Ik volg het niet op tv, wel in de krant maar die boerin kent zichzelf dan toch écht niet als ze zich hier voor inschreef terwijl ze eigenlijk zelfs nog niet aan klassiek daten toe is?

Ik volg het niet op tv, wel in de krant maar die boerin kent zichzelf dan toch écht niet als ze zich hier voor inschreef terwijl ze eigenlijk zelfs nog niet aan klassiek daten toe is?
Och die vond gewoon het aanbod beneden alle peil. Wat zeg je dan als er niemand is die je boeit ? Van bij de eerste spoeling al zeggen dat je t niks vind ? Er is ook een bepaalde druk van t programma uit kan ik me inbeelden.

Och die vond gewoon het aanbod beneden alle peil. Wat zeg je dan als er niemand is die je boeit ? Van bij de eerste spoeling al zeggen dat je t niks vind ? Er is ook een bepaalde druk van t programma uit kan ik me inbeelden.
En haar dan ook nog eens laten overtuigen door boer Martijn om überhaupt mee te doen.
Snap dat op zich wel allemaal.

Dien vlasboer lijkt toch ook maar wereldvreemd :/. Dat zit dan in een deftig Italiaans restaurant en bestelt een spaghetti bolognese en heeft nog nooit parmezaanse kaas gezien (dien ‘andere kaas’ :p). Op citytrip gaan zou hij niet doen. Dat heeft dan een droom van een meisje naast hem die het allemaal nog wat lijkt te verdragen, komt meneer weer af met zijn grote vonk. Ik vrees dat hij zo nog lang gaat mogen zoeken achter de ware :/. Er zijn maar weinig vrouwen die staan te springen voor een leven in een vlaskooi :/.

Bij de anderen ziet het er wel goed uit. Ik duim vooral voor Thomas en Amber, daar is er het besef dat ze beiden een verschillende leefwereld hebben maar willen ze het wel proberen.

VTM had haar beloofd dat er een opname af kwam met de brieven, komen ze daar ineens aaan met de mannen die ze al geselecteerd hadden. Je zou voor minder van je melk zijn (het wordt allemaal op 5 dagen na elkaar opgenomen trouwens).

Dien vlasboer lijkt toch ook maar wereldvreemd :/. Dat zit dan in een deftig Italiaans restaurant en bestelt een spaghetti bolognese en heeft nog nooit parmezaanse kaas gezien (dien ‘andere kaas’ :p). Op citytrip gaan zou hij niet doen. Dat heeft dan een droom van een meisje naast hem die het allemaal nog wat lijkt te verdragen, komt meneer weer af met zijn grote vonk. Ik vrees dat hij zo nog lang gaat mogen zoeken achter de ware :/. Er zijn maar weinig vrouwen die staan te springen voor een leven in een vlaskooi :/.

Bij de anderen ziet het er wel goed uit. Ik duim vooral voor Thomas en Amber, daar is er het besef dat ze beiden een verschillende leefwereld hebben maar willen ze het wel proberen.

"Margherita, wa is dat?" Daar had hem ook nog nooit van gehoord en dan gruyere kaas bestellen :wtf:

Wereldvreemd idd, dat gaat op niks uitdraaien.

Eerste keer wel dat het er bij zo veel andere koppels er redelijk goed uitziet.

Ik vind het best vermakelijke televisie. Alleen jammer dat er dit jaar veel cliché-bevestigende types bij waren.
  • Voor Sanne is de boerderij het enige wat er bestaat in de wereld. Illustratief was dat ze tijdens heb bowlen liever op haar gsm de melkproductie in de gaten hield dan haar 3 venten. Zij moet niet trouwen met een vent, maar met de boerderij.
  • Thomas spreekt wel heel erg plat (en dat zeg ik als voormalige West-Vlaming) en spreekt geen woord Frans of Engels.
  • Martijn heeft precies toch vooral voor de extra werkkracht en bedrijfsuitbreiding gedacht richting Nederland (extra koeien, extra hectares) dan voor de liefde. Die wordt zo onder de voet gelopen door Lisanne.
  • En die vlasboer... Tja, heeft zelfs geen uitleg nodig denk ik?
    • "Gent? Een deel oude koten bij elkaar."
    • "Citytrip? Interesseert mij niet."
    • "Een week weg van de boerderij? Een week?!"
    • "Pizza Margarita? Wat is dat?"
    • "Parmezaan? Ah oei, ik had liever kaas gehad." Maar dat IS kaas. "Ah, ja? Dan wil ik andere kaas die ik ken."
-> Forever Alone​

Maar wellicht zullen de minder cliché-bevestigende types ook al lang een lief hebben.

Laatst bewerkt:
En de Niels zit in de friendzone, alleen beseft hij het nog niet.
En van Michiel krijg ik wat ongemakkelijke vibes. Hangt altijd een vuil kantje aan die zijn uitspraken

En de Niels zit in de friendzone, alleen beseft hij het nog niet.
En van Michiel krijg ik wat ongemakkelijke vibes. Hangt altijd een vuil kantje aan die zijn uitspraken
Ja, krijg toch ook bizarre vibes van de Niels zijn madam. Lijkt precies meer een media carrière te ambiëren, net zoals die Limburgse met haren ouwe mercedes die ooit bij die Cowboy meedeed. Kwam onlangs in Iedereen Beroemd, en blijkt dat ze acteert, in reclamefilmpjes Enzo. Redelijk wanhopig naar aandacht en een jobke op het scherm.

Tjah, die Bert. Dat is huilen met de pet op. Wereldvreemd, kortzichtig, enige dat bestaat is werk. Op een manier wel een beetje zielig, want zal dat alleen zijn ook wel beu worden, maar ik zou er ook geen uur mee kunnen samenzitten.

Voor de rest vond ik het wel allemaal sympathieke boeren deze editie. De Martijn (debiteuren crediteuren goeie ssssmorgens) , de krullenbol uit Geraardsbergen, de Zweed. Leken mij allemaal wel toffe gasten. Benieuwd wie er nog samen zal zijn. Zie het niet zo hoopvol in eigenlijk.

Laatst bewerkt:
Voor diegenen die niet kunnen wachten:

De Zweed en de krullenbol uit Geraardsbergen

Tjah, die Michiel. Dat is huilen met de pet op. Wereldvreemd, kortzichtig, enige dat bestaat is werk. Op een manier wel een beetje zielig, want zal dat alleen zijn ook wel beu worden, maar ik zou er ook geen uur mee kunnen samenzitten.
Bedoel je Bert?

Vroeger was dat eenvoudig genoeg, ofwel smeten twee boerderijen zich samen door de kinderen te huwen of er was er onder de kerktoren altijd wel iemand die geschikt was om in die business te stappen. Om vandaag nog echt een ‘boer die enkel boert’ te vinden met geen oog voor de wijdere wereld, die zal toch in een minderheid zijn. Misschien is een idee voor een spin-off tussen Blind Gekocht, Blind Getrouwd en Boer zoekt: Michiel een jaar onder handen nemen om die een wat bredere blik aan te leren - moet geen renaissance man worden, hij moet ook zichzelf niet tot het bot veranderen - gewoon wereldser worden, makkelijkere klik met de vrouwen als hij toch een beetje meer weet dan ‘cow go moo’.

Als het ooit nog eens over de grenzen heen gaat, dan zal ik nog eens kijken. Maar programma met boeren in Vlaanderen is volledig uitgemolken.

Ik denk dat Sanne op de reunie er meer aan had gehad om eens te horen dat het oké is om single te blijven als zij zich daar gelukkig in voelt, in plaats van weer die lege steun als "je komt de ware wel tegen" te krijgen.

Terug
Bovenaan