ilgonwe
Well-known member
Beveren - Binkom is geen leuk traject waar dagelijks grote filekans is. Ik weet niet of Herentals als middelpunt zou werken. Ze kennen elkaar ook nog maar 3, 4 weken. Candice geeft aan dat Binkom voor haar het midden van nergens is en zonder haar sociale contacten kan ze maar zoveel van de rust "genieten", maar ze heeft het nu al meerdere keren over afstand gehad dus ik denk dat het haar echt wel stoort.
Mogelijks gaan ze wel eens proberen maar ik denk dat voor beiden "ik mis mijn omgeving" een groot obstakel is.
Hoe het ook afloopt met de koppels, we zagen na de vorige seizoenen dat er spontaan nieuwe liefdes zich gaan aanmelden via VTM dus ook al werkt die match niet, er is nog hoop dat de juiste binnen rolt.
Mogelijks gaan ze wel eens proberen maar ik denk dat voor beiden "ik mis mijn omgeving" een groot obstakel is.
Hoe het ook afloopt met de koppels, we zagen na de vorige seizoenen dat er spontaan nieuwe liefdes zich gaan aanmelden via VTM dus ook al werkt die match niet, er is nog hoop dat de juiste binnen rolt.