pretoogje
Well-known member
Als ik in hun plaats was, ik deed dat. Maar of ik dan blij zou zijn met wat ik allemaal las, is zeer de vraag!Zouden die deelnemers zichzelf wel eens googelen en dan bv in deze thread terechtkomen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik in hun plaats was, ik deed dat. Maar of ik dan blij zou zijn met wat ik allemaal las, is zeer de vraag!Zouden die deelnemers zichzelf wel eens googelen en dan bv in deze thread terechtkomen?
Uw directe omgeving kent u toch net juist veel beter. Die vellen geen oordeel op basis van wat knip en plak werk. Die zullen die beelden op tv ook anders ervaren omdat ze u goed kennen.Annelies uit seizoen 4 (die overkwam als een koele en moeilijke kikker) verweerde zich wel tegen de kritiek. De aandacht is natuurlijk kortstondig maar de directe omgeving zal het zich wel blijven herinneren, dat kan onaangenaam zijn bij familiefeesten of op de werkvloer. Dat zal wss meer wegen dan de anonieme commentaren op fora of HLN.
Da's waar, beter voldoen aan de eisen van de maatschappij, want "wat zullen de mensen wel niet zeggen!?", dan gewoon uw eigen keuzes maken op basis van wat je zelf het beste acht in een bepaalde situatie.
Want rekening houden met de mening van volslagen vreemde en daarop de belangrijkste keuzes in je leven afstemmen, dat is pas volwassen zijn!
Maar we kennen de woonsituatie van Marijn toch helemaal niet. Voor hetzelfde geld woont die daar in een apart deel van die hoeve volledig afgescheiden van zijn ouders met eigen keuken, woonkamer, 3 slaapkamers en eigen voordeur en brievenbus. Waarom zou je dan 1 km verder ergens op een appartement gaan zitten om toch maar te kunnen zeggen "Zie eens hoe zelfstandig ik nu ben! Weg van mijn ouders!".
Dat heeft toch niets te maken met "de eisen van de maatschappij"? Onafhankelijk van de maatschappij waarin je leeft, zijn zaken als "op eigen benen leren staan" universeel. Zelfs in de dierenwereld.
Pas op, als je die hulp van je ouders nodig hebt als je gehandicapt bent of invalide, dan begrijp ik dat. Maar als je op een leeftijd bent gekomen waarop je eerder zelf voor uw ouders moet zorgen dan omgekeerd, dan is dat voor mij het typevoorbeeld van die hedendaagse bepampering, verwaandheid en materialisme (want "dan moet ik geen huur betalen!").
Het is al erg genoeg dat ik in een maatschappij moet leven waarin die bepampering stilaan de norm begint te worden, ik hoop dat ik nog minstens de mening mag uitdrukken dat ik dat niet normaal vind? Alvast bedankt.

Een voodoo doll?Ik had nu toch wel willen zien wat Veerle uit haar knutseldoos zou getoverd hebben.
Een voodoo doll?
De doos van Dennis was toch ook wel een cringefest
Den Dave heeft daar ffs meer gezegd tegen Lotte dan in al die tijd tegen Hanne (of zo lijkt het toch).
Idd en alleen al zijn manier van wandelen en kijken. Die heeft echt een rare blik in zijn ogen ik zou altijd slapen met 1 oog open bij die gast.Ik krijg gewoon een akelig gevoel bij den Dennis. En daar hoeft hij zelfs zijn strakgespannen schedelmutske ni voor op te hebben.
![]()