Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Dennis heeft het zelf in de hand denk ik. Maar hij moet wel beseffen wat voor klasse madam die Nathalie is en dat hij het niet moet verpesten
Ik vind dat we weinig van haar te zien krijgen of weten, zoveel zie ik die toch ook niet spontaan vertellen of enthousiast vragen, laat staan dat we zicht hebben op wat ze echt denkt.

Laatst bewerkt:
ik denk dat die te slim is om op TV te zeggen wat ze écht denkt.
Ik vind dat we weinig van haar te zien krijgen of weten, zoveel zie ik die toch ook niet spontaan vertellen of enthousiast vragen, laat staan dat we zicht hebben op wat ze echt denkt.

ik denk dat die Nathalie de werking van TV doorheeft en dat ze te slim is om te zeggen wat ze echt denkt.
Of misschien ook niet. Om met een wildvreemde te trouwen moet er toch een hoek bij je af zijn.

Als ik het goed voorheb waren alle koppels die in de vorige seizoenen overeind zijn gebleven tijdens de huwelijksreis al minstens elkaar aan het besnuffelen

Stijn en Nuria: dag van het huwelijk gekust
Nick en Veerle: het huwelijk geconsumeerd tijdens de eerste nacht
Die rare uit Arendonk en Winnie: zij liet zich al gewillig insmeren met zonnecrème
Toon en Frie: gingen meteen samen joggen en hadden een klik

Zijn er koppels overgebleven die tijdens de huwelijksreis nog niet op zijn minst aan het flirten waren ?
Ik vrees dat Dennis op het beslissingsmoment een koude douche gaat krijgen

verder ben ik nog steeds Team Hanne: die had gehoopt een toffe man te vinden en wat krijgt ze: iemand die fan is van FC De Kampioenen. Ocharme

Een nieuwe gok na wat rondlezen en foto's bekijken ..

Veerle en Sven blijven niet samen
Dave en Hanne blijven niet samen
Martijn en Candice blijven (surprise!) niet samen. Na de seks komt de ontnuchtering. We hebben dat in het vorig seizoen ook al gezien.
Dennis en Nathalie blijven (surprise!) wél samen. Dennis is in het begin erg stressvol en gespannen, waardoor hij EXTREEM cringie overkomt. Maar volgens mij hij in praktijk niet echt zo.

PS. Das het leukste van de show. Men probeert de beelden zo in te schieten, dat je toch nog moet raden wie samenblijft en wie niet. Ze tonen ook alleen maar wat men wil, dat de kijker ziet natuurlijk.

PS. Das het leukste van de show. Men probeert de beelden zo in te schieten, dat je toch nog moet raden wie samenblijft en wie niet. Ze tonen ook alleen maar wat men wil, dat de kijker ziet natuurlijk.

Alé wat we zo op een vrijdagavond toch alweer bijleren...

Zijn er koppels overgebleven die tijdens de huwelijksreis nog niet op zijn minst aan het flirten waren ?
Als ik me goed herinner was het niet meteen grote liefde tussen Line en Victor (A-a-a-arendonk) twee seizoenen geleden.
Die zijn er met babbelen en elkaars tempo respecteren toch geraakt en als enig koppel op't eind van't seizoen (en nu nog?) samengebleven.
Een scenario dat ik Nathalie en Dennis ook toewens.

Als ik me goed herinner was het niet meteen grote liefde tussen Line en Victor (A-a-a-arendonk) twee seizoenen geleden.
Die zijn er met babbelen en elkaars tempo respecteren toch geraakt en als enig koppel op't eind van't seizoen (en nu nog?) samengebleven.
Victor heeft nog een nieuwe foto met Line gepost een weekje geleden op zijn Instagram. Dus ja zeker? :unsure:

Nu ter verdediging van Davy, ik zou het nu ook moeilijk vinden om direct met een baby die je helemaal niet kent direct mee te gaan spelen.

Tja, was ook niet bepaald verrassend dat dit voortijdig zou stoppen. Misschien goed ook.

Dennis komt er beter uit dan tijdens de huwelijksreis, kan nu wel normaler doen. Maar is hevig friendzoned en hopelijk gaan ze Nathalie volgende aflevering echt eens uit haar kot halen want gewoon lief blijven lachen met elkaar gaat ook weinig uithalen.

En dan bij Hanne en Dave. Hanne zoekt een man. Dave is een fragiel vogeltje. Nope.

Nu ter verdediging van Davy, ik zou het nu ook moeilijk vinden om direct met een baby die je helemaal niet kent direct mee te gaan spelen.
hanne gaat beter om met kleine kleine kinderen dan met grote kleine kinderen

"is dit alles" opzetten heeft me keihard doen lachen, want dit is de allereerste regel uit het lied:
Ga zitten want ik wil eens met je praten
Ik ben allang niet meer zo blij als toen
Nee schrik maar niet, ik wil je niet verlaten, nee
Er is iets en ik kan er niks aan doen
moehahaha

Met die kleine zou ik nu ook wel niet bezig zijn.. Ik heb zelf 2 kinderen, maar vreemde kinderen zeggen mij dus totaal niks.

Maar dat communiceren met muziek.. Er zijn toch ook kosten aan die jongen. Als ze daar allemaal samen zitten met de koppels zit hij daar ook niks te zeggen stokkestijf met zijn beentjes overkruist en zijn sjakoske.

En Veerle die het dan niet kon verdragen dat hij zei dat ze zijn type ook niet was toen hij haar voor het eerst zag. Had ik echt mijn deugd in.

Ze reageert er dan op alsof dat dus echt niet kan.. Bitch please.. Koop een spiegel en doe een reality check want je gloriejaren liggen al een halve eeuw achter je.

Die ‘experte’ zat er ook weer voor spek en bonen bij.
Uiteindelijk was het zoals gezegd werd: Sven te hevig tijdens die fotoshoot en het was direct boeken toe.

Dat al niet meer de eerste keer dat 1 van de 2 zich niet voldoende openstelt, dat weet je toch voor je meedoet (ofwel is dat de drang naar kijkcijfers die teveel begint door te wegen op het matchen).

Terug
Bovenaan