Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Oei, ik wist dat niet dat er een maximum leeftijd op jeans en sneakers stond.
Kan je dit wat specifieker uitleggen, zodat ik me tijdig een bloemetjeskleed en orthopedische schoenen kan aanschaffen?
Het gaat niet over jeans en sneakers het gaat over jeans en sneakers en de enkeltjes bloot zoals de 16 jarigen rondlopen. Ja daar staat een leeftijd op. En al zeker als het al 2 jaar uit de mode is.

Anders kan ik mischien ook een skinny jeans kopen met scheuren in en een flashy t shirt met hoge sneakers aan.

Of moet ik dan een Bermuda dragen met sandalen en witte sokken en een hemd met korte mouwen? Of zouden er toch nog tussen oplossingen bestaan?

Precies of je kan enkel maar kiezen tussen je kleden als een 16 jarige en bloemetjeskleed met orthopedische schoenen.

Er was toch niks mis met Veerle haar kledij ?
Als die jeans vol glittertjes had gestaan, dan zou ik de kritiek nog begrijpen.

ik heb meer moeite met de decolletés van Candice en haar zus.

Sven kwam er deze keer wat beter uit vond ik, Veerle ziet er mij ook niet de gemakkelijkste uit.

Van Hanne zou ik wel de kriebels krijgen als die zo aan mijn tafel zou zitten met dat constant blijven praten en doorbomen :unsure:

Lol @ hierboven: op die jeans heb ik zelfs niet gelet.

Gelukkig stond het op VTMGo, mijn opname van ProximusTV was constant aan het schokken, herstart van decoder hielp ook niet.

Veerle, 56 jaar oud loopt nog rond met een jeans met haar enkeltjes bloot en sneakers eronder.. :unsure:
Wat een ongelooflijk kreng is die vrouw, altijd zagen altijd negatief en kan echt niets verdagen. Hopelijk verdient Sven nog iets aan dit programma, want met zo'n vrouw opgescheept zitten wens ik mijn grootste vijand zelfs niet toe.

Wat een ongelooflijk kreng is die vrouw, altijd zagen altijd negatief en kan echt niets verdagen. Hopelijk verdient Sven nog iets aan dit programma, want met zo'n vrouw opgescheept zitten wens ik mijn grootste vijand zelfs niet toe.
Die vrouw van Dave kan er anders ook goed weg mee.

Hopelijk blijft hij er niet bij want gelukkig gaat hij er niet mee worden. Zelfs de meest zelfzekere mens zou ze nog onzelfzeker kunnen maken.

Toen Veerle zei dat planten altijd bij haar dood gingen dacht ik dat da waarschijnlijk niet het enige is dat altijd dood ga bij haar. :unsure:

Hopelijk blijft hij er niet bij want gelukkig gaat hij er niet mee worden. Zelfs de meest zelfzekere mens zou ze nog onzelfzeker kunnen maken.

Ik vind ze beiden erg.
Maar idd, mee zo 1 samen leven , help.
Dienen tetter staat ook nooit stil, dien wil dan iet zeggen en ze moet er telkens aan denken dat ze hem niet mag onderbreken = wtf.
Ook toen ze in de vorige afl aan het eten waren wil die kletsen aan 1 stuk door. Ik zeg wel eens iets maar ik geniet vooral vh eten, meestal ben ik dan ook redelijk stil ;). In deze steun ik den Dave wel.

Maar hem tja: als je na 10 dagen nog niet uw mond opentrekt tja.... ik vind dat ne rare kwiet ze.

Ik zei het van in het begin al , wat hebben ze er weer uitgenomen en dat noemen ze dan experts?

Ze zetten net uitersten tegen elkaar vind ik, ik weet uit ervaring dat dat bijna onmogelijk is.

Ze moeten zoeken naar 2 mensen die wel bij elkaar in interesses enzo liggen.

Een tetterdame bij een stille kerel zetten tja.... veel succes ermee, ne mens veranderd daar niet echt in, je bent wie je bent.

Dave is gewoon te vriendelijk en zij loopt er los over. Ergens denk ik dat ze probeert reactie los te maken bij hem zodat hij zich niet meer inhoudt.

Met types als Dave zou ik het ook wel moeilijk hebben, altijd alles er liggen uitsleuren en nooit durven zeggen wat ze denken, enorm vermoeiend.

ja, ik heb toch een beetje gelijk toen ik de vergelijking Veerle - Tatiana (van vorig jaar) maakte. Het enige verschil is dat Veerle zelf in de logeerkamer 'kruipt' (sorry voor de woordkeuze) en Tatiana het grote bed zelf inpalmde. Empatisch gezien zijn voor mij Veerle en Sven communicerende vaten: daar waar ik eerst de Sven maar niks vond en van haar vond dat ze beter verdiende, ben ik nu helemaal omgedraaid. Sven is inderdaad misschien iets te uitbundig (geweest), maar voor de rest alleen maar plussen. Zij, daarentegen: 'vanaf nu wordt er hier alleen maar bruin brood gegeten'. En de Sven zijn best maar doen.
En toen haar dochter vroeg hoe het 'met hen' was vroeg Veerle: 'Met de gezondheid? Goed!':rofl:

Laatst bewerkt:
Die veerle is het type dat vroeger een rijke vent had en zich koning te rijk voelde, maar nu alleenstaand niet meer kan volgen maar wel zich als een rijke chichi dame blijft gedragen.

Bitch please, je woont in een boerengat in een kot van 5m2 met een gigantische barst in de muur maar durft wel ff iemand afschrijven omdat hij dialect spreekt.

Edit: ah ze is management assistant, verklaart meteen alles

Ook domper voor hem dat Candice zijn woonplaats direct afschoot.
Ze wist al dat het daar niets voor haar ging zijn maar het spellen kon ze niet. Bing-kom? Inkom met een B?

Ze wist al dat het daar niets voor haar ging zijn maar het spellen kon ze niet. Bing-kom? Inkom met een B?
Daar had ze wel een punt. Ge schrijft het zo: Binkom, dus ge zou zeggen het klinkt zoals inkom. Maar ze spreken het daar uit zoals Bingkom.

Dave is gewoon te vriendelijk en zij loopt er los over. Ergens denk ik dat ze probeert reactie los te maken bij hem zodat hij zich niet meer inhoudt.

Met types als Dave zou ik het ook wel moeilijk hebben, altijd alles er liggen uitsleuren en nooit durven zeggen wat ze denken, enorm vermoeiend.
Hij klapt volgens mij gewoon dicht door haar. Iedere keer als hij iets zegt lacht ze hem precies vierkant uit.

Bvb toen hij zij moest ik een vrouw zijn dan.. En dan zegt ze ja maar je bent geen vrouw. Hij begint opnieuw en ze zegt weer net hetzelfde.

Bij mij zou ze ze dan ook kunnen kussen en doe ik ook geen moeite meer om daar een woord tegen te zeggen.

Of met dat rijden met de auto.. Rij gewoon met die auto en maak daar geen hele tamtam van over in welke context ze dat moet zien waarom zij met die auto moest rijden. Ik zag wel dat hij het op dat moment helemaal gehad had ermee. Ik dacht eerst dat die ging ontploffen.

Daar had ze wel een punt. Ge schrijft het zo: Binkom, dus ge zou zeggen het klinkt zoals inkom. Maar ze spreken het daar uit zoals Bingkom.
Ja, tuurlijk maar het ging eerder over het feit dat ze het niet kende (wat ook begrijpelijk is) en ineens ook direct afschoot.

Of met dat rijden met de auto.. Rij gewoon met die auto en maak daar geen hele tamtam van over in welke context ze dat moet zien waarom zij met die auto moest rijden. Ik zag wel dat hij het op dat moment helemaal gehad had ermee. Ik dacht eerst dat die ging ontploffen.
Haha, inderdaad.

Daar zo’n gans drama rond gaan opvoeren, ik zou die sleutel al terugpakken en zelf rijden dan.

Ik moet wel zeggen, dit programma wakkert mijn goesting om een vriendin te zoeken/vinden nu niet echt aan :unsure:

Mocht ik op sommige dagen zo’n kwebbelaar (die achter ieder woord iets gaat zoeken) thuis aantreffen ontplof ik ook wel :p

Is wel ne lastige voor beide hé -> als ge gans uw vriendengroep hebt opgebouwd en ge moet dan 2 provincies verder gaan wonen pfff, ge kunt daar in het begin nog wel wat energie in steken maar toch niet evident.

Zo een Veerle is precies vergeten dat er camera's zijn en dat alles uitgezonden wordt op TV, want hoe zij zich gedraagt, jawadde .... eerst een beetje gaan zeggen dat er respect moet blijven en dan alle goede bedoelingen van Sven direct de grond inboren ... wat een bitch is me dat zeg.

Nathalie en Dennis: Hij wil veel te hard en zij heeft een redelijk hoog frigo-gehalte volgens mij

en Hanne en Dave, tja, gewoon een schande dat die 2 aan elkaar gematched zijn geworden.

Marijn woont gewoon in het huis van zijn ouders. Mystery solved hoe die aan zo'n kot komt
Haha idd :D

Mja die Marijn, die komt nu wel over als zo'n typische kerel die wat blijft steken in zijn 20-er jaren. Iemand die zijn oude leven met zijn maten moeilijk achter zich kan laten en liefst nog 3x per week op café blijft gaan en in het weekend liefst zo weinig mogelijk thuis is :p

Voor Nathalie en Dennis ben ik wel benieuwd. Ze is misschien gereserveerd, maar in tegenstelling tot Veerle en Hanne is zij precies toch wel relaxter en positiever ingesteld. Hij is wel héél onzeker, maar misschien betert dat nog wel als zij op een bepaald moment toenadering zoekt.

Ik snap alle negativiteit over Hanne niet. Of ze jouw ding is of niet, doet niet ter zake. Ze praat veel, maar ze kan ook luisteren en kan zorgen dat het leven van Dave wat minder zwaarmoedig is. Ik snap wel waarom die gematcht zijn, ze zijn er nu nog niet, maar dat zou een evenwichtig koppel kunnen worden dat elkaar goed aanvult.

Terug
Bovenaan