Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Vandaag zat ik op stage op het werk van Davy. Daar zeggen ze dat dat echt wel een toffe gast is die ook totaal niet zo stil is als hij op tv wordt getoond.

Maar dat zie je ook soms wel aan hem, maar ik denk dat die gewoon dichtklapt door dat bazig mens waar ze hem aan gekoppeld hebben. Eigenlijk had die iemand nodig die een pak minder dominant was en dan ging hij veel vlugger zichzelf zijn.
Bromance incoming!

Als ik hierboven kijk naar de foto van Hanne, dan staat die daar knapper op dan dat ze altijd op tv in beeld wordt gebracht vind ik. Bij den Dave evenzo. Hoe zou da komen?

Nog nooit gehoord van Photoshop?
Bwah, een professionele fotograaf, makeup artieste en belichting doet op zich al genoeg. (+ Uiteraard is een foto uit een goeie hoek niet hetzelfde als bewegend beeld)

Dat de mannen ietske meer op zichzelf lijken is omdat ze er minder makeup op smijten.
(En dat Candice ook goed erop trekt is omdat die dagelijks veel make-up op zichzelf smijt :v)

Kijkcijfers van Blind Getrouwd gaan toch in elkaar zakken als pudding? Het is een bijzonder saai seizoen; dan weet ik wel waar ik naar kijk zondagavond.

Idd, saai seizoen.

En die oude dame , ik dacht dat dienen Sven erg zou zijn en het aan hem zou liggen maar die taarte vind ik nog veel erger. Dien Sven kan niks goed doen, dzjeezes.

Eigenljk ga nu het leuke stuk van het programma beginnen. Het dagelijkse leven waar ze mekaars kleine kantjes gaan leren kennen. Ben benieuwd.

Idd, saai seizoen.

En die oude dame , ik dacht dat dienen Sven erg zou zijn en het aan hem zou liggen maar die taarte vind ik nog veel erger. Dien Sven kan niks goed doen, dzjeezes.
Ja Sven lijkt me ne aimable mens eigenlijk. Plat accent 'check', misschien niet goed in vrouwen 'check'. Maar eigenlijk lijkt het probleem toch vooral bij Veerle te zitten. Heeft de Sven toch echt nooit enige kans gegeven hé. Zelfs in theorie is hier géén kans op slagen meer.

Voor het overige hebben alle koppels nog wel in theorie een kans (wel meer kans van niet dan wel, maar bon).

Veerle, 56 jaar oud loopt nog rond met een jeans met haar enkeltjes bloot en sneakers eronder.. :unsure:

Oei, ik wist dat niet dat er een maximum leeftijd op jeans en sneakers stond.
Kan je dit wat specifieker uitleggen, zodat ik me tijdig een bloemetjeskleed en orthopedische schoenen kan aanschaffen?

Terug
Bovenaan