Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

straight_six: heeft op iedereen commentaar vanachter zijn computer, denkt dat hij zelf perfect is.

:unsure:
Nochtans heeft hij bij veel van zijn opmerkingen wel een punt. Enkel voor Marijn is hij redelijk hard imo... als ik zijn intro filmpje zag denk ik dat iemand is die het niet gewoon is van veel vrouwelijke aandacht te krijgen (of zich daar op zen minst totaal niet bewust van is). Kan je die gast dan echt kwalijk nemen dat hij zijn niveau laat "zakken" tot dat van de tegenpartij? Of dat long term werkt is wel af te wachten natuurlijk.

Uiteindelijk heb je bij 50% van die deelnemers aan Blind Getrouwd dezelfde gemene deler: ze zijn verliefd op het idee van getrouwd te zijn maar ze willen daar liefst van al niks voor aan hun leven wijzigen. Trouwens niet alleen bij blind getrouwd zo, veel mensen lijken niet te begrijpen dat de ideale relatie gewoon niet bestaat. Je gaat altijd water bij de wijn moeten doen en compromissen maken op bepaalde vlakken. Veel lijken vaak gewoon hun eigen ding te willen blijven doen en een schoothondje te zoeken dat hun overal trouw volgt, das dus geen basis voor een duurzame relatie.

Ok ik heb compassie met die Veerle dat ze diej Sven daar hebben bijgezet, die kerel is gewoon ne weirdo, maar zij is volgens mij het perfecte voorbeeld. Je ziet dat ze gewoon is van haar zelfstandigheid te hebben en dat ze dat ook liefst zo heeft. Iemand die op die leeftijd zit en al zo lang single is, is volgens mij nooit een evidentie om een match voor te vinden. De kans dat zo iemand gewoon ook véél te kieskeurig is is zeer groot. Het is ook geen verlegen iemand dus het zal niet aan het gebrek aan sociale contacten liggen bij haar veronderstel ik.
Trouwens: zelfs al was dat een goeie match... hebben die matchmakers er ooit bij stilgestaan dat 2 mensen in die fase van hun leven (en met kinderen) niet zomaar hun boeltje nemen en 100km verder verhuizen? En Stekene -> Leuven (of waar woonde ze?) pendelen... ring van Antwerpen, ring van Brussel... succes daarmee!

want je bent onzeker? je hebt liever een non die eerst haar kuisheid gedurende een paar maanden heeft bewezen?
Wat? Je moet wel onzeker zijn als je niet meteen met iemand wil poepen?
Niemand zegt hier dat ze verplicht moeten wachten. Maar verplichten om op de huwelijksnacht naar bed te gaan met elkaar, lijkt me geen geweldig idee. Ik zou het ook niet moeten hebben, hoor.

Wat? Je moet wel onzeker zijn als je niet meteen met iemand wil poepen?
Niemand zegt hier dat ze verplicht moeten wachten. Maar verplichten om op de huwelijksnacht naar bed te gaan met elkaar, lijkt me geen geweldig idee. Ik zou het ook niet moeten hebben, hoor.
Ah mijn persoonlijke schaduw is er ook. Ik weet niet wat je allemaal aan het zeggen bent, maar daar ik het alleszins niet over.

want je bent onzeker? je hebt liever een non die eerst haar kuisheid gedurende een paar maanden heeft bewezen?

Omdat een one night stand is wat het woord zegt, iets wat 1 nacht duurt en daarna voorbij is.
Als je er ook mee trouwt, is het dus per definitie geen one night stand meer, maar dan is het een relatie.

Als ge op uw huwelijksnacht aan uw echtgeno(o)t(e) vraagt of hij/zij een one night stand wil, bestaat evenwel de kans dat ge nadien noch seks noch een relatie hebt.

Ik trouw wel niet met one night stands :p
Neen, omdat ik één avond sex niet meteen voldoende basis vindt voor een serieus engagement... Kuisheidsgordels zul je doorgaans niet tegenkomen tijdens een ONS, huwelijksaanzoeken al evenmin...

Is je comment hierboven echt zo bedoeld? seriously?!?

Veerle en Sven tenslotte, nemen tijdelijk hun intrek in een prachtig nieuwbouwappartement in Hove met een minimalistisch interieur. Helemaal de meug van Sven. Veerle is dan weer opgelucht dat er een extra logeerkamer is. :smurf:

Hoeveel kans heeft dit huwelijk nog? Mmm ... let us think HARD.

Ik denk dat die Veerle de opvolgster van Tatiana (van vorig jaar) is. Weet ge nog? Toen mocht die haar vent de ganse samenwoon-periode op de zetel slapen. Die Veerle haar gezicht spreekt boekdelen. Wat zeg ik? Een heel bibliotheek!

Natuurlijk heeft het ene niet met het andere te maken, maar zoals ze daar op een bepaald moment - terwijl ze zat te eten nota-bene - aan dat verwaarloosde katje zat, ik vond het ronduit vies. En de Sven ook.:shy:

Ik denk persoonlijke dat dieie Sven geen vrienden heeft en zijn beste vriendin is zen dochter.

Wat maakt het uit dat die aan die kat zat, tis nie dat ze met haar handen in dieie sven zenne mond moest zitten of dat sven ook maar 1 kans maakte op fysiek contact met haar.

Wat maakt het uit dat die aan die kat zat, tis nie dat ze met haar handen in dieie sven zenne mond moest zitten of dat sven ook maar 1 kans maakte op fysiek contact met haar.

Ik ben een hele grote dierenliefhebber maar ik ben ook goed opgevoed.

Zeker als je met een vreemde persoon er zit moet je geen vreemde kat die teken/luizen/ziekte kan of zal hebben gaan vast nemen en tot aan je tafel brengen. Dat is onhygiënisch ook, zoiets doe je gewoon niet vind ik waar men drank en eten serveren.

Bij mij thuis als er mensen zijn zal ik nooit aan tafel mijn hond op nemen en op mijne schoot gaan zetten.

Is er nu een wereld drama geweest door die kat op te heffen, neen, tuurlijk niet, er zijn ergere dingens in de wereld akkoord maar dat wil niet zeggen dat Sven geen ongelijk heeft dat die dat niet oke vond.
Ik vind die kerel ook maar niks al zal die wel een heel goeie vader zijn want ik merk aan zijn dochter dat die hun vader graag hebben. Dit terzijde.

Volgens mij gaat geen enkele vd koppels samen blijven.
Heel mss Candice wel nog voor enige tijd maar of die 10 jaren en langer gaan samen blijven? Ik vrees er voor. Ik zou er zot van komen daar een hele dag mee samen zijn.

Heel mss Candice wel nog voor enige tijd maar of die 10 jaren en langer gaan samen blijven? Ik vrees er voor. Ik zou er zot van komen daar een hele dag mee samen zijn.
goh, hangt van het soort dag af... een warme zomerdag aan de rand van een zwembad of jacuzzi waarin ze paradeert in een minimal-coverage bikini zal wel dik in orde in zijn :)

goh, hangt van het soort dag af... een warme zomerdag aan de rand van een zwembad of jacuzzi waarin ze paradeert in een minimal-coverage bikini zal wel dik in orde in zijn :)
Maar op den duur ook beu gekeken. Ge moet er mee kunnen samenleven da's voornaamste. Daarbij, 'k geef ze nog paar jaar en alles zal gaan hangen ze.

Vandaag zat ik op stage op het werk van Davy. Daar zeggen ze dat dat echt wel een toffe gast is die ook totaal niet zo stil is als hij op tv wordt getoond.

Maar dat zie je ook soms wel aan hem, maar ik denk dat die gewoon dichtklapt door dat bazig mens waar ze hem aan gekoppeld hebben. Eigenlijk had die iemand nodig die een pak minder dominant was en dan ging hij veel vlugger zichzelf zijn.

Terug
Bovenaan