Persoonlijk vind ik dat de mensen hier te hard voor Veerle zijn.
Ze heeft zelf gezegd van ik voel me een bitch hoe ik soms reageer, Sven verdient dit niet, hij is heel lief en doet moeite. Maar ze voelt zich er gewoon niet goed bij. Zet je eens in haar schoenen?
Ze zegt zelf: Kijk, ik heb 's morgens nooit tijd, ik sta op, ram nen boterham binnen en ik ben weg. Doe aub geen moeite voor mij want ik heb gewoonweg de tijd niet.
Sven: staat extra vroeg op en maakt een ontbijt met vers geperst fruitsap
Veerle: Oei dit had echt niet gehoeven want ik heb echt geen tijd ik moet weg
Sven: Surprised Pikachu
Veerle erkent dat Sven een hele lieve man is die veel moeite doet, maar zij voelt het gewoon absoluut niet. De vergelijking met "zotte tati" klopt langs geen kanten imho. Tatiana gaf hare vent gewoon geen kans in niks ondanks ze alle ruimte kreeg en hij totaal niet opdringerig was. Veerle laat van in het begin weten aan Sven van bepaalde dingen niet te doen of haar wat meer ruimte te geven maar dat valt élke keer in dovemans oren. Ik kan heel goed begrijpen dat als je altijd zegt voor mij graag X en Sven doet elke keer opnieuw Y dat je dan gek wordt. Ookal is het zeker goed bedoeld van Sven, gewoon elke keer hetzelfde liedje.
Als het gewoonweg niét matcht ja dan gaat het ook gewoon niet. Ik wil jullie eens zien gekoppeld worden met iemand waarvan je zelf echt aanvoelt van dit komt écht niet goed. En daarmee moet je constant samen zitten en leuke dingen doen.
Je mag ook niet vergeten dat 50+ mensen al een hoop bagage hebben en op die leeftijd vaak al wel goed weten wat ze willen en wat kan werken en wat niet.
Nathalie is wel echt een topvrouw. Zó positief in alles en precies nooit slecht gezind. Lijkt me oprecht een heel lieve dame. Dennis geen brainfarts deze keer en beetje bij beetje zie ik het wel goed komen.
Candice en Marijn tjah... Het is een vrolijke flapuit dat wel maar ik begin me nu soms al lichtjes te ergeren van hoe eigenwijs ze soms doet. Is leuk voor even maar voor lang? No way. Over haar leerkracht zijnde vind ik nu niet dat ze daarover moet aangepakt worden. Zoals gezegd moet ze voor haar vak geen wiskundige knobbel zijn. Toevallig op de radio interview gehoord van haar ex titularis die nu collega is op die school en die zei dat ze altijd netjes mooi verzorgd is en haar vak zeer goed geeft. Neerkijken op iemand omdat die een BSO vak zou geven hoeft ook helemaal niet, net zoals er achter de vuilkar gelopen moet worden is elke job zinvol en noodzakelijk.
Dave en Hanne tjah... Toen bleek dat hij probeerde te communiceren met muziek en met boodschappen in de songteksten was het eerste dat in me opkwam "dude, get help". Gigantische blunder van de experts om die 2 samen te zetten. Die leven allebei op een totaal andere planeet.
Ik volg toch ook Hanne meer hier in dan Dave hoor. Je ziet Dave idd lachen en lollen en het bezoek is weg en baf, stilte. Is toch normaal dat als het bezoek weg is dat je dan sowieso nog even napraat? Zeker als het mensen waren waar je zo lang naar uitkeek om nog eens te zien? Awel dat was tof van die mensen nog eens gezien te hebben ja echt super. Nope, gewoon instant silence. Om dan later terug spotify op te zetten voor het tanden poetsen. Je ziet het appartement en je hebt 0,0 te zeggen of te vragen, lijkt me toch ook heel vreemd. Ik ben Dave niet en het is duidelijk dat er diepgeworteld nog issues zijn dus ik kan me niet correct in zijn schoenen zetten maar zeker wel in die van Hanne. Dave zegt iet over amai zoveel giraffen en Hanne repliceerde direct van allez zoveel zijn dat er toch niet? Voor hetzelfde geld komt dat bij Dave direct over als aanvallend en afwijzend. Kan zeer goed zijn maar dan komt dit ook gewoon door de issues die er bij Dave zijn. Ik zeg niet dat Hanne niet wat veel praat maar het probleem lijkt me echt vooral bij Dave te zitten. Doe moet echt eerst zelf er aan werken alvorens in zo'n avontuur te stappen, of ze moesten hem matchen met iemand die daar veel beter mee om zou gaan. Achja, al bij al weer goed gelachen met de fratsen van Sven en Dave. Top tv!