Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Zeg da wel. Als ge u afvraagt hoe het komt dat mensen precies dommer worden... dit is de leerkracht van de volgende generatie. Geen greintje professionalisme, en zo achterlijk als iets.
Hoe weet ge dat ze geen greintje professionalisme heeft? Is het de bedoeling professioneel te zijn in dat programma?

En ge hebt allerhande leerkrachten nodig... Niet iedereen geeft les in een ASO-richting. Om een BSO kinderverzorging te onderwijzen hebt ge andere kwaliteiten nodig dan een hoge academische kennis.

Had nog nooit van die richting gehoord. Toch ff moeten opzoeken. Blijkt schoonheidsverzorging te zijn. Ok, zoveel algemene kennis is voor die richting waarschijnlijk ook niet nodig :)

Met candice wil ik toch wel eens gaan pokemon vangen hoor . 😁
Dennis is volgens mij niet meer samen. Collega die in de app gebouw woontheeft ze al van vorig jaar nimeer gezien. Opnames waren in september ergens .
Niet echt een verrassing. Weet zichzelf geen houding aan te meten. Ik dacht eerst dat het aan de camera's lag maar uiteindelijk is die camera crew per dag maar 1 of 2 uur in dat appartement aanwezig (dacht ik eens ergens gelezen te hebben). Moest dat een fantastische gast zijn wanneer de camera crew weg is, zou ze da wel aanvoelen en rekening mee houden.

En heel lacherig enz als het haar goesting is, maar ze heeft al laten zien hoe dat kon keren, toen nog maar de suggestie kwam van misschien aan zijn kanten te gaan wonen. Wohooow.
Mijn vrouw haar eerste reactie toen we er een discussie over hadden, was nochtans identiek aan die van Candice en ze woont nu toch bij mij (nu al 17 jaar). Just saying ..

Ze heeft er waarschijnlijk nog niet echt over nagedacht en ze is dan ook een flapuit dus ja ...
Al denk ik dat ALS ze nog zouden samen zijn dat ze straks dan ergens in het 'midden' zullen wonen.

Laatst bewerkt:
Die experts, wat doen die? Hanne is een flapuit en kan zelfs een museumopname becommentariëren terwijl Dave de energie van een treurwilg heeft.

Die Veerle verdient Sven niet. Niet eens een bedankje of niks, direct commentaar op 't ontbijt. Geen wonder dat ze gene vindt...

Die Veerle jongens toch; die bedankt diene kerel niet eens, allee jongens, wat voor een boertig madam is dat zeg?
In deze steun ik Sven. Ik heb me dus echt vergist maar goed, op 1 beeld afgaan kon je nog geen echte conclusies trekken.

Candice heeft gekookt zegt ze: iets vanuit den Albert H. In de microgolf gestoken voor 6 min. Die zitten met het probleem vd afstand + hoelang gaat dienen gast dat blijven volhouden hoe dit doet, zo hele dagen? Nu ist nog pril e, maar als ge daar jaren mee moet leven tja..... veel succes.

Dienen Dave is rampzalig.
Ze hadden die beter gematched met een borstel. Nen borstel staat ook stijf stil en zegt niks. In deze steun in Hanne hoor.
Die passen niet bij elkaar. Ik zou der ook hoofdpijn van krijgen. Die neemt ook nooit enige initiatief , tja...

En dat ander koppel : mja, ik blijf dat zo ne rare kerel vinden dienen Dennis haha. En zij, njah , kweet niet, denk niet dat dat haare typ is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Die Hanne kan wel overdrijven zenne, dat bezoek is letterlijk de deur uit en het is weer even stil en ze kan er al weer niet tegen.
Ale ze zegt zelf '' 2 minuten geleden waarde nog mega keispontaan '' in dat ''interview'' stukje, dus als em dan weer 2 minuten niets zegt ist weer 2 minuten te veel ofwa ?

Sorry zenne ik ben nu gene stille maar ik zou niet kunnen samen leven met iemand die wilt dat ge letterlijk elke seconde uwe kwek open doet.
Dat em wat meer kan/mag zeggen vind ik nu ook wel maar als ge net bezoek hebt gehad en die heeft meegeklapt dan moete na 2 min alweer nie zagen dat het weer stil is.

idd, die Hanne is echt een gigantische zaag.. Heeft die al iets anders gedaan dan continue te zitten klagen en zagen over hem?

Die Hanne kan wel overdrijven zenne, dat bezoek is letterlijk de deur uit en het is weer even stil en ze kan er al weer niet tegen.
Ale ze zegt zelf '' 2 minuten geleden waarde nog mega keispontaan '' in dat ''interview'' stukje, dus als em dan weer 2 minuten niets zegt ist weer 2 minuten te veel ofwa ?

Sorry zenne ik ben nu gene stille maar ik zou niet kunnen samen leven met iemand die wilt dat ge letterlijk elke seconde uwe kwek open doet.
Dat em wat meer kan/mag zeggen vind ik nu ook wel maar als ge net bezoek hebt gehad en die heeft meegeklapt dan moete na 2 min alweer nie zagen dat het weer stil is.

Ja , maar als het volk weg is dan heb ik het er nog effe over zo van en twas leuk e, goed eten ook en zo van die dingens en dien Dave zegt gewoon niks meer haha.
Ook sta je in haar appartement en je zegt niks?? Je stelt niet eens een aantal vragen?
Ik zou zeggen en, woonde hier echt graag, vinde het groot genoeg, nog van plan om ooit iets te kopen of ergens anders te gaan wonen, woon je dicht bij dit of dat enz... je kan zoveel vragen toch? En dan geeft ze zelf zo'n hint van als je iets wil vragen en dan zegt die neen haha, komaan zeg.

Die Hanne ja, die kwettert veel te veel , ik zou dat ook maar niks vinden maar ik ben alvast geenen Dave. Die passen niet bij elkaar.

Die experts zetten teveel tegen polen tegen elkaar, 9/10 keer loopt dat fout af.

Die Dave is gewoon stil omdat hij dat mens gewoon kotsbeu is en er gewoon geen cent energie in wil steken. En terecht.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ligt da nu aan mij of is heel da experiment eigenlijk slecht? Ze moeten hun eigen forceren om den andere leuk te vinden, maar daar draait het toch eigenlijk niet om? Zo kan ik ook iemand van't straat pakken en mijn eigen gaan forceren.

'k Snap dat dit het concept is, maar als het echt niet lukt, waarom dan nog pushen?

Die experts, wat doen die? Hanne is een flapuit en kan zelfs een museumopname becommentariëren terwijl Dave de energie van een treurwilg heeft.
Dus als je niet constant een stroom van gedachten uitkakt ben je een treurwilg? :unsure:
Die Veerle verdient Sven niet. Niet eens een bedankje of niks, direct commentaar op 't ontbijt. Geen wonder dat ze gene vindt...
In deze sitatuie kon ik Veerle eigenlijk wel begrijpen. Die is gewoon om rap rap iets te eten voor het werk en Sven wil daar een heel spel van maken. Ze kan daar op dat moment gewoon niet van genieten en dat op zich snap ik wel.

En toch denk ik dat Veerle de mol is. Hoe die alles al van int begin zit te saboteren.. :thinking:

Ahnee wacht, verkeerde topic

Laatst bewerkt:
Persoonlijk vind ik dat de mensen hier te hard voor Veerle zijn.
Ze heeft zelf gezegd van ik voel me een bitch hoe ik soms reageer, Sven verdient dit niet, hij is heel lief en doet moeite. Maar ze voelt zich er gewoon niet goed bij. Zet je eens in haar schoenen?
Ze zegt zelf: Kijk, ik heb 's morgens nooit tijd, ik sta op, ram nen boterham binnen en ik ben weg. Doe aub geen moeite voor mij want ik heb gewoonweg de tijd niet.
Sven: staat extra vroeg op en maakt een ontbijt met vers geperst fruitsap
Veerle: Oei dit had echt niet gehoeven want ik heb echt geen tijd ik moet weg
Sven: Surprised Pikachu

Veerle erkent dat Sven een hele lieve man is die veel moeite doet, maar zij voelt het gewoon absoluut niet. De vergelijking met "zotte tati" klopt langs geen kanten imho. Tatiana gaf hare vent gewoon geen kans in niks ondanks ze alle ruimte kreeg en hij totaal niet opdringerig was. Veerle laat van in het begin weten aan Sven van bepaalde dingen niet te doen of haar wat meer ruimte te geven maar dat valt élke keer in dovemans oren. Ik kan heel goed begrijpen dat als je altijd zegt voor mij graag X en Sven doet elke keer opnieuw Y dat je dan gek wordt. Ookal is het zeker goed bedoeld van Sven, gewoon elke keer hetzelfde liedje.
Als het gewoonweg niét matcht ja dan gaat het ook gewoon niet. Ik wil jullie eens zien gekoppeld worden met iemand waarvan je zelf echt aanvoelt van dit komt écht niet goed. En daarmee moet je constant samen zitten en leuke dingen doen.

Je mag ook niet vergeten dat 50+ mensen al een hoop bagage hebben en op die leeftijd vaak al wel goed weten wat ze willen en wat kan werken en wat niet.

Nathalie is wel echt een topvrouw. Zó positief in alles en precies nooit slecht gezind. Lijkt me oprecht een heel lieve dame. Dennis geen brainfarts deze keer en beetje bij beetje zie ik het wel goed komen.

Candice en Marijn tjah... Het is een vrolijke flapuit dat wel maar ik begin me nu soms al lichtjes te ergeren van hoe eigenwijs ze soms doet. Is leuk voor even maar voor lang? No way. Over haar leerkracht zijnde vind ik nu niet dat ze daarover moet aangepakt worden. Zoals gezegd moet ze voor haar vak geen wiskundige knobbel zijn. Toevallig op de radio interview gehoord van haar ex titularis die nu collega is op die school en die zei dat ze altijd netjes mooi verzorgd is en haar vak zeer goed geeft. Neerkijken op iemand omdat die een BSO vak zou geven hoeft ook helemaal niet, net zoals er achter de vuilkar gelopen moet worden is elke job zinvol en noodzakelijk.

Dave en Hanne tjah... Toen bleek dat hij probeerde te communiceren met muziek en met boodschappen in de songteksten was het eerste dat in me opkwam "dude, get help". Gigantische blunder van de experts om die 2 samen te zetten. Die leven allebei op een totaal andere planeet.
Ik volg toch ook Hanne meer hier in dan Dave hoor. Je ziet Dave idd lachen en lollen en het bezoek is weg en baf, stilte. Is toch normaal dat als het bezoek weg is dat je dan sowieso nog even napraat? Zeker als het mensen waren waar je zo lang naar uitkeek om nog eens te zien? Awel dat was tof van die mensen nog eens gezien te hebben ja echt super. Nope, gewoon instant silence. Om dan later terug spotify op te zetten voor het tanden poetsen. Je ziet het appartement en je hebt 0,0 te zeggen of te vragen, lijkt me toch ook heel vreemd. Ik ben Dave niet en het is duidelijk dat er diepgeworteld nog issues zijn dus ik kan me niet correct in zijn schoenen zetten maar zeker wel in die van Hanne. Dave zegt iet over amai zoveel giraffen en Hanne repliceerde direct van allez zoveel zijn dat er toch niet? Voor hetzelfde geld komt dat bij Dave direct over als aanvallend en afwijzend. Kan zeer goed zijn maar dan komt dit ook gewoon door de issues die er bij Dave zijn. Ik zeg niet dat Hanne niet wat veel praat maar het probleem lijkt me echt vooral bij Dave te zitten. Doe moet echt eerst zelf er aan werken alvorens in zo'n avontuur te stappen, of ze moesten hem matchen met iemand die daar veel beter mee om zou gaan. Achja, al bij al weer goed gelachen met de fratsen van Sven en Dave. Top tv!

Mja, ergens begrijp ik Dave wel hoor.

Met dat bezoek kon hij zichzelf zijn, als Hanne echter op ieder woord blijft doorbomen versta ik wel dat hij dan tegen haar toeklapt.
Hij wou dan in’t begin iets zeggen in dat appartement en kreeg direct kritiek met die giraffen.

Met al zijn muziek is het wel wat overdreven, zelfs voor werkjes van 5min zoals tanden poetsen is Spotify daar.
Nu, ik denk ook wel dat hij bepaalde problemen heeft en dat hieraan meedoen niet de meest slimme zet was (en het is geen/minder goeie match van die experts ook).

Ik blijf het knap vinden van Hanne dat ze toch blijft moeite doen terwijl het duidelijk een gigantische verkeerde match is.

en @Dave: dude grow up, hopla sticker, ontbijten met fc de kampioenen en communiceren via liedjesteksten ... 't is niet omdat ge gekoppeld zijt aan een schooljuf dat ge u als een kind moet gedragen hé

Zou Dave geen homo kunnen zijn? Mijn vriendin zegt dit al een tijdje en ik begin het precies ook te zien. Zoals hij 'saluutjes' zegt tegen die kerel die 's avonds vertrekt, something's off there...:thinking:

Hanne is wel OK, maar het continue overanalyseren is toch wel heel vermoeiend. Precies of bij elke scheet die Dave laat EN niet laat er moet geanalyseerd worden over de achterliggende redenen en kwesties om tot die scheet te komen. "Ja, die heeft hier zonet geen scheet gelaten en IK WEET NIET WAT IK DAARMEE AAN MOET."

Bij Veerle en Sven is het gewoon geen match. Ik vind Veerle nu ook niet direct een bitch ofzo. Het bezoek bij de expert gisteren was wel lachen.
V: "Ja, ik besef dat ik zo doe maar ik kan het niet helpen."
S: "Awel ik ben wel blij dat je dat zegt, dat doet mij goed".
Terwijl wat ze zegt eigenlijk een eufemisme is voor "ik kan Sven niet af".

En Dennis en Nathalie... Dennis is precies voor het eerst dichtbij een voor hem vreemd wezen (een vrouw) en heeft geen idee hoe hij daarmee moet omgaan. Goede kerel maar zo stuntelig. Nathalie is dan weer een topvrouw, gigantisch lief, maar dan weer te lief om haar echte ideeën over Dennis (voor de camera) naar buiten te brengen.

En dan weer lachen met Candice en haar idee van koken :laugh:

Terug
Bovenaan