Blind Gekocht 2026

Die douche naast bad is echt wel een zeer interessante ingeving... onze badkamer is ook niet supergroot, maar dit opent voor ons wel nieuwe perspectieven als we in de toekomst onze badkamer gaan renoveren :)

Telkens je een douche neemt kan je nadien ook heel je bad liggen afdrogen of het hangt binnen de kortste keren vol kalk.
Ziet er ook zeer raar uit, geen fan van.
Beter bad weg gelaten en ruimte gelaten voor andere zaken zoals handdoekdroger ofzo.
De WC zal ook telkens nat zijn als ze daar douchen.

Dat valt echt wel mee hoor. Wij hebben dat ook, en het is heus niet dat heel het bad nat is. Bij ons is het allemaal wel een stukje ruimer, dus zij zullen sneller spatten dan wij, maar dan nog. Het is vooral op de badrand dat er water zal staan, en dat veeg je nu wel snel weg. Die toilet ga je als volwassene nooit nat maken, of je moet al serieus lomp zijn. Met de kinderen kan dat natuurlijk wel eens gebeuren, maar dat kan ook in andere concepten :').

Droog jij trouwens heel je douche af? Als je echt bezorgd bent om kalk, kan je altijd ook op termijn een waterverzachter laten installeren.

Laatste koppel ook wel heel dankbaar. Alleen het co-sleeping concept snap'k toch echt voor geen meter. Zou'k zelf nooit doen.
Omdat je wellicht geen kinderen hebt die zéér slecht slapen...

Wij hebben de voorbije jaren al afgezien met onze kleine slaper dus alle begrip voor mensen die op een gegeven moment kiezen voor comfort en nachtrust ten koste van kastdeuren die open gaan. Opvoedkundig is dat wellicht niet de beste keuze, maar aan zo'n beslissing gaan wellicht maanden (of jaren) vooraf van heel slechte nachten en op een gegeven moment kies je voor de makkelijkste (en misschien ook enige) oplossing.

Douche naast bad ben ik geen fan van, toch wel dubbel kuiswerk. Vind zoizo met een (kleine) open douche dat gemakkelijk het water van je schouders spat op de vloer en overal. En heb je dan ook niet snel een koud gevoel? Als het iets ingeslotener is dan houd het de warmte wat beter bij elkaar.

Ik vond Daan zijn stijling ook wat tegenslaan. Bij de koppel met de drieling was het uitzonderlijk ‘Ibiza’ stijl. Maar hier was er nu ook niet veel kleur te bekennen beneden. Ja, de groene keuken een beetje dan. Ik verwacht geen bombastische dingen, maar wel meer kleur schakeringen van hem, ipv beige + afgewassen kleuren.

Het concept van kinderen bij u laten slapen tot een bepaalde leeftijd kan ik nog inkomen, maar met 3 kinderen op 1 kamer 😅. Achja, hopelijk niet bij mij denk ik dan.

Ivm de buitenkeuken was het toch wel heel duidelijk product placement van Ikea. Daar moet ik soms toch wel hard om lachen. IKEA, Dovy, Floorify, …snap ik, maar sommige zijn er echt vrij hard ingeduwd geweest waar ik de link moeilijk kon leggen (natuurlijk kom ik er nu niet op welke het was)

Ivm de review van die moeder en dochter, na 2 weken terug aan de deur staan is toch ook wel heel snel. Die mensen zijn amper verhuisd en gewoon geworden aan alles 😅

Douche naast bad ben ik geen fan van, toch wel dubbel kuiswerk. Vind zoizo met een (kleine) open douche dat gemakkelijk het water van je schouders spat op de vloer en overal. En heb je dan ook niet snel een koud gevoel? Als het iets ingeslotener is dan houd het de warmte wat beter bij elkaar.

We hadden daar ook wat schrik van, maar is niet het geval. En wij hebben een ruimere 'wet room' dan zij.

Omdat je wellicht geen kinderen hebt die zéér slecht slapen...

Wij hebben de voorbije jaren al afgezien met onze kleine slaper dus alle begrip voor mensen die op een gegeven moment kiezen voor comfort en nachtrust ten koste van kastdeuren die open gaan. Opvoedkundig is dat wellicht niet de beste keuze, maar aan zo'n beslissing gaan wellicht maanden (of jaren) vooraf van heel slechte nachten en op een gegeven moment kies je voor de makkelijkste (en misschien ook enige) oplossing.
Is het ook niet gewoon een Italiaans iets om kinderen lang bij je te laten slapen?

Terug
Bovenaan