Douche naast bad ben ik geen fan van, toch wel dubbel kuiswerk. Vind zoizo met een (kleine) open douche dat gemakkelijk het water van je schouders spat op de vloer en overal. En heb je dan ook niet snel een koud gevoel? Als het iets ingeslotener is dan houd het de warmte wat beter bij elkaar.
Ik vond Daan zijn stijling ook wat tegenslaan. Bij de koppel met de drieling was het uitzonderlijk ‘Ibiza’ stijl. Maar hier was er nu ook niet veel kleur te bekennen beneden. Ja, de groene keuken een beetje dan. Ik verwacht geen bombastische dingen, maar wel meer kleur schakeringen van hem, ipv beige + afgewassen kleuren.
Het concept van kinderen bij u laten slapen tot een bepaalde leeftijd kan ik nog inkomen, maar met 3 kinderen op 1 kamer

. Achja, hopelijk niet bij mij denk ik dan.
Ivm de buitenkeuken was het toch wel heel duidelijk product placement van Ikea. Daar moet ik soms toch wel hard om lachen. IKEA, Dovy, Floorify, …snap ik, maar sommige zijn er echt vrij hard ingeduwd geweest waar ik de link moeilijk kon leggen (natuurlijk kom ik er nu niet op welke het was)
Ivm de review van die moeder en dochter, na 2 weken terug aan de deur staan is toch ook wel heel snel. Die mensen zijn amper verhuisd en gewoon geworden aan alles