Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die 1000€ zegt an sich niks. Voor hetzelfde geld zijn het haar ouders die 1000€ gestort hebben.25k al ondertussen opgehaald en de grootste bijdrage is 1000€

als het een rijke suikernonkel is, vind ik die 1.000€ belachelijk laag.Die 1000€ zegt an sich niks. Voor hetzelfde geld zijn het haar ouders die 1000€ gestort hebben.
Dan vind ik dat nog erg 'karig'.
Is het een wilvreemde dan moet het één of andere rijke suikernonkel zijn.![]()
Zoals gezegd hé die 1000€ zegt an sich niks. We weten niet wie het is (anoniem).als het een rijke suikernonkel is, vind ik die 1.000€ belachelijk laag.
als het haar ouders zijn, en dat zijn steuntrekkenden (ik ken ze niet), dan is die 1.000€ enorm veel.
Ik veronderstel als het van zo dichtbij is dat je het dan beter gewoon kan storten, vermoed dat dat platform toch kosten aanrekent die oplopen op 1000euro?Die 1000€ zegt an sich niks. Voor hetzelfde geld zijn het haar ouders die 1000€ gestort hebben.
Dan vind ik dat nog erg 'karig'.
Is het een wilvreemde dan moet het één of andere rijke suikernonkel zijn.
Het totaal bedrag als je het aantal storters ziet, vind ik wel best veel.
In de Nederlandse versie doen ze het naar mijn smaak nog beter, één koppel / volledig verhaal per aflevering.Terwijl ze in de eerdere afleveringen zo netjes rekken met de wensen in één aflevering, daarna aankoop, en nog een aflevering later het afgewerkte huis laten zien.
Dat is echt pure filler, ik snap dat ook echt niet.In de Nederlandse versie doen ze het naar mijn smaak nog beter, één koppel / volledig verhaal per aflevering.
Het enige overbodige element (weeral imho) is dat ze het koppel in kwestie laten rondrijden naar verschillende huizen en ze dan een beetje mogen gokken wat er precies gekocht werd. Ik zie er de meerwaarde niet van in.
In de Vlaamse versie breken ze de koterijen liever af, als ik mij goed herinner is dat toch minstens één of twee keer gebeurd dit seizoen (en telkens door DaanHun besef van ruimte is compleet anders, zo vond 1 koppel de badkamer superzuinige op 4 vierkante meter.
En woningen met 3 slaapkamers met 100 m2, creatief zijn is een must. Nadeel is wel dat al die woningen de trend van het jaar hebben, zwarte glazen deuren en nu met ronde bogen.![]()
Badkamer Britte & Jip – Kopen Zonder Kijken | Sanisale
Bekijk de badkamer van Britte en Jip in Lisse, met warme zandtinten, terrazzo vloer, ligbad, inloopdouche en dubbele wastafel vol sfeer.www.sanisale.com
Het is daar ook de gewoonte om een uitbouw te doen, bij de Vlaamse versie is dat vaak geen optie.
) Maar ik ben toch blij dat we in de Vlaamse versie eindelijk eens een Nederlandse schuifpui gekregen hebben!Maar ik ben toch blij dat we in de Vlaamse versie eindelijk eens een Nederlandse schuifpui gekregen hebben!
Ja dat was een poging tot humor van mij vrees ik. In de Nederlandse versie komt de schuifpui in ongeveer elke aflevering wel aan bod,Dat was toch gewoon een schuifraam, zoals heel veel huizen hier ook naar hun terras hebben? Of mis ik iets?

het zal ook wel meespelen dat je in dit programma bvb in Ronse een gerenoveerde bel-etage ziet voor 325.000€, en elders dat je met minder tevreden moet zijn voor 150.000€ meer. dat ligt 100% aan locatie, maar niet iedereen beseft dat altijd.Ik moet ook wel zeggen, als ik bedragen van 500.000 euro hoor als budget, dan is dat in mijn hoofd ook nog altijd een halve villa. Da's niet evident om ten volle te beseffen dat je voor dat geld vandaag zoveel minder kan krijgen dan vroeger.
als je ziet dat ze in Leuven er nog maar 2 weken inwoonden, da's eigenlijk te kort om te gewennen he. dan zit je idd in die fase waar die praktische dingen wel opvallen, en waar je nog niet op aangepast bent (zoals ze ook zeiden). dan moet je blijkbaar al pushen om ze te laten zeggen dat ze wel happy zijn.Wat de terugblikken betreft: beetje raar dat ze niet overal zijn geweest? Wel in Oelegem, Bonheiden, Ronse en Leuven, maar niet in Gent of Kontich? Of heb ik dat verkeerd gezien?
Het probleem met dit soort programma's is dat mensen altijd een geheel instapklare woning eisen voor dat budget. Alsof het normaal is dat je als jonge dertiger in een volledig afgewerkt huis woont. Ik denk dan vanuit mijn eigen perspectief: bestaand huis kopen en de belangrijkste renovaties eerst aanpakken en dan in de loop der jaren al de rest doen zodra het budget er zich toe leent.Ik moet ook wel zeggen, als ik bedragen van 500.000 euro hoor als budget, dan is dat in mijn hoofd ook nog altijd een halve villa. Da's niet evident om ten volle te beseffen dat je voor dat geld vandaag zoveel minder kan krijgen dan vroeger.