Blind Gekocht 2025

Niet vergeten dat het TV is ….ze laten zien wat ze willen dat we zien ….en meestal is dat niet de werkelijkheid . ;)
Die mensen hadden twijfels , ze uiten hun twijfels wat via montage goeie tv oplevert en nadien lijken ze toch vrij tevreden te zijn van hoe het geworden is .

Ben ook akkoord dat sommige designers en interieur ontwerpers te kwistig omgaan met kleuren . ;)
Een accent muur is blijkbaar nog altijd een mode trend . ;)

Niet vergeten dat het TV is ….ze laten zien wat ze willen dat we zien ….en meestal is dat niet de werkelijkheid . ;)
Die mensen hadden twijfels , ze uiten hun twijfels wat via montage goeie tv oplevert en nadien lijken ze toch vrij tevreden te zijn van hoe het geworden is .

Ben ook akkoord dat sommige designers en interieur ontwerpers te kwistig omgaan met kleuren . ;)
Een accent muur is blijkbaar nog altijd een mode trend . ;)
Die platte en gemene uitspraken die ze deden (zij vooral) zijn toch gewoon wat ze zijn.

En dan rest er alleen de vraag nog van hoeveel is er in scène gezet . ;)
Moeilijk een programma te verkopen as iedereen direct van het begin akkoord gaan met de beslissingen en er geen “weerwerk” wordt gegeven …dan is het gewone saaie tv . ;)

Ben geen fervente kijker maar van wat ik al gezien heb zou het mij niet verbazen dat die mensen op voorhand wel bepaalde “instructies” krijgen .
Programma verloopt ook grotendeels volgens een vast patroon .
Er wordt een huis gekocht , de “kopers “ komen kijken en zijn teleurgesteld en zien het niet zitten , team dat de verbouwing doet kijkt ernaar vol ongeloof en krijgt een air van we zullen ze het eens laten zien .
Dan verbouwen ze en dan ineens zien de “kopers” het potentieel ervan …(en nadien zetten ze de woning terug te koop als het toch niet hun ding is . ;) )

Heb het zelf nog niet gezien dat er iemand direct van de eerste keer zeer positief is van de gekochte woning ….(maar kan dus zijn dat ik die aflevering gemist heb . ;) )
Het programma moet verkopen , er zijn sponsors die een return willen …het moet opbrengen en hoe meer kijkers ….dus geef de mensen een beetje drama en satire want anders is het gewoon saai . ;)

Laatst bewerkt:
En dan rest er alleen de vraag nog van hoeveel is er in scène gezet . ;)
Moeilijk een programma te verkopen as iedereen direct van het begin akkoord gaan met de beslissingen en er geen “weerwerk” wordt gegeven …dan is het gewone saaie tv . ;)
Wordt uiteraard veel gedaan. Maar denk dat dat in Vlaanderen nog wel meevalt.

Mensen die in dit programma terecht komen zijn dan ook nog eens mensen die niet zonder reden geen nieuwe woning weten te vinden. Die niet door nen lelijke muur kunnen kijken, of met onmogelijke eisen de woningmarkt opgaan.

Mensen die het woord “of” niet kennen, en alles als een “en en” verhaal zien.

Mensen die direct akkoord gaan zullen wss nooit voor dit programma geselecteerd worden hè.

Kan ook altijd dat madam zelf dacht, ik ga er hier eens een showke van maken. Misschien levert het mij wat extra volgers op.

Maar mij lijkt dit programma niet scripted.

Snappen die pipo's niet dat dat koppel niet in een Turkenwijk willt wonen? :unsure:

Ofwel blijven vragen hopend dat madame iets 'shockerend' zegt?

Dat was ook letterlijk het eerste waar ik aan dacht, zeker met dat zij Italiaanse is.
Uiteraard. Maar dat mag je op TV wel niet zo verkondingen. Je merkt aan alles dat ze daar moeite mee hebben. Ze moet serieus op haar tanden bijten om dit niet zo te zeggen. Ik kom heel frequent(lees meerdere keren per week) in deze regio en het is effectief zo dat de ene straat een heel andere vibe heeft dan de andere. En met vibe bedoel ik dan de sfeer die er is door de concentratie van een bepaalde nationaliteit of afkomst. Je hebt straten met bijna uitsluitend italianen, turken, marokkanen, polen, belgen, etc... Ik kan me voorstellen dat je als Italiaan niet meteen kan aarden als al je buren Turken zijn. Maar dat geldt evengoed omgekeerd. Daar tegenover staat dat iedereen zijn brood bij de Turkse bakker haalt, zijn tomaten bij de Italiaanse buurtwinkel, hun kruiden bij het Marokkaanse marktkraam, etc ... en ze hebben allemaal een abonnement op KRC Genk. :rofl:

Ik vind dat die nieuwe makelaar tot nu toe wel echt goed werk heeft geleverd. De panden die aangekocht worden zijn stuk voor stuk goed waar voor hun geld denk ik.

Ik vind dat die nieuwe makelaar tot nu toe wel echt goed werk heeft geleverd. De panden die aangekocht worden zijn stuk voor stuk goed waar voor hun geld denk ik.
Helpt natuurlijk ook dat de markt inmiddels wat aan het afkoelen is vergeleken met de vorige seizoenen.

Een goed pand vinden is ook zo moeilijk niet gezien quasi unlimited renovatiebudget door de sponsordeals.

En het is een Turkenwijk geworden:baard:

Edit: hoe kunt ge nu als dertigers niet weten wat een watermeter, cv-ketel etc is :unsure:

Laatst bewerkt:
Buderus cv ==> dat is denk ik de elektriciteitskast.

Det kan toch niet anders dan in scene gezet zijn..

Terug
Bovenaan