Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die platte en gemene uitspraken die ze deden (zij vooral) zijn toch gewoon wat ze zijn.Niet vergeten dat het TV is ….ze laten zien wat ze willen dat we zien ….en meestal is dat niet de werkelijkheid .
Die mensen hadden twijfels , ze uiten hun twijfels wat via montage goeie tv oplevert en nadien lijken ze toch vrij tevreden te zijn van hoe het geworden is .
Ben ook akkoord dat sommige designers en interieur ontwerpers te kwistig omgaan met kleuren .
Een accent muur is blijkbaar nog altijd een mode trend .![]()
Idd. Natuurlijk tonen de TV makers wat ze willen, maar als je die uitspraken niet doet, kunnen ze ze ook niet uitzenden.Die platte en gemene uitspraken die ze deden (zij vooral) zijn toch gewoon wat ze zijn.

)
)
Wordt uiteraard veel gedaan. Maar denk dat dat in Vlaanderen nog wel meevalt.En dan rest er alleen de vraag nog van hoeveel is er in scène gezet .
Moeilijk een programma te verkopen as iedereen direct van het begin akkoord gaan met de beslissingen en er geen “weerwerk” wordt gegeven …dan is het gewone saaie tv .![]()
dan niet inschrijven heBen ook akkoord dat sommige designers en interieur ontwerpers te kwistig omgaan met kleuren .![]()
Tja, mensen van Oost- en vooral West-Vlaanderen hebben dat wel eens.Die nieuwe blonde makelaarster.. pff. Klinkt echt alsof ze patat in haar mond heeft.

ftfyTja, mensen van enkel en alleen West-Vlaanderen hebben dat altijd.
Die mensen in Oost-Vlaanderen zijn ook alleen maar inwijkelingen in grensregio's die intussen quasi geanexeerd zijn zoals Aalter en Zulte... en Gent natuurlijk.Tja, mensen van Oost- en vooral West-Vlaanderen hebben dat wel eens.
Dat was ook letterlijk het eerste waar ik aan dacht, zeker met dat zij Italiaanse is.Snappen die pipo's niet dat dat koppel niet in een Turkenwijk willt wonen?![]()
Uiteraard. Maar dat mag je op TV wel niet zo verkondingen. Je merkt aan alles dat ze daar moeite mee hebben. Ze moet serieus op haar tanden bijten om dit niet zo te zeggen. Ik kom heel frequent(lees meerdere keren per week) in deze regio en het is effectief zo dat de ene straat een heel andere vibe heeft dan de andere. En met vibe bedoel ik dan de sfeer die er is door de concentratie van een bepaalde nationaliteit of afkomst. Je hebt straten met bijna uitsluitend italianen, turken, marokkanen, polen, belgen, etc... Ik kan me voorstellen dat je als Italiaan niet meteen kan aarden als al je buren Turken zijn. Maar dat geldt evengoed omgekeerd. Daar tegenover staat dat iedereen zijn brood bij de Turkse bakker haalt, zijn tomaten bij de Italiaanse buurtwinkel, hun kruiden bij het Marokkaanse marktkraam, etc ... en ze hebben allemaal een abonnement op KRC Genk.Dat was ook letterlijk het eerste waar ik aan dacht, zeker met dat zij Italiaanse is.

Helpt natuurlijk ook dat de markt inmiddels wat aan het afkoelen is vergeleken met de vorige seizoenen.Ik vind dat die nieuwe makelaar tot nu toe wel echt goed werk heeft geleverd. De panden die aangekocht worden zijn stuk voor stuk goed waar voor hun geld denk ik.