Black Myth: Wukong

Zeker als de meest enthousiaste hier ;)
Ben ik nog altijd, goeie game, maar had het even gezien, ik ga zeker terug proberen op te nemen, maar de games die ik uitspeel kan ik op 1 hand tellen, dus vrees een beetje voor die platinum... Ik zal dan maar stoppen met gamen zekers??

Heb is gisteren wat verder gedaan na mijn verlof en trouw.
zit nu aan de eindbaas van chapter 2 (denk ik) Ben nog wat rusty ivm de controls, was een deel vergeten want ik heb bijna helemaal niet gespeeld sinds release.

Heb is gisteren wat verder gedaan na mijn verlof en trouw.
zit nu aan de eindbaas van chapter 2 (denk ik) Ben nog wat rusty ivm de controls, was een deel vergeten want ik heb bijna helemaal niet gespeeld sinds release.
Note to self: "Trouwen... tis goe voor ene keer ze!"

Ik verjaar vandaag, misschien doe ik me vandaag wel dit spel cadeau... Ik twijfel nog steeds. Imo is 70 euro is nog steeds veel geld voor enkel digital.

Is er al consensus over de beste build ?

Heb zelf al even zitten googlen maar er zijn er zovele dat je het bos door de bomen niet meer kan zien.
Ik heb moeite met die tijger van chapter 2 aan lvl 45.. 🫢

Is er al consensus over de beste build ?

Heb zelf al even zitten googlen maar er zijn er zovele dat je het bos door de bomen niet meer kan zien.
Ik heb moeite met die tijger van chapter 2 aan lvl 45.. 🫢
Zo veel builds zijn er niet hoor, meestal komt het op hetzelfde neer tenzij je echt zo voor die specialere poison builds ofzo gaat.
Wat heel goed werkte IMO, gewoon crit en crit damage, dan met charged attacks en paar perks die crit verhogen en je deed soms gewoon1/4 HP weg van een boss in één hit.

Fysieke versie van de game is aangekondigd. Zie hem hier wel nog nergens staan, maar op precies wel al.

Effe off topic. Maar hebde uwe alan wake 2 al in pre order staan ? Want ik heb zo een klein vermoeden dat je daar ook van zal genieten. :-)

Terug
Bovenaan