Ben even afgehaakt bij laatste stuk van ch 3, maar als ik eens tijd kan vinden doe ik nog eens door, i hope...
Kom kom kom. Eerst deze verder doen. Je was zo goed bezig.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben even afgehaakt bij laatste stuk van ch 3, maar als ik eens tijd kan vinden doe ik nog eens door, i hope...

Ben ik nog altijd, goeie game, maar had het even gezien, ik ga zeker terug proberen op te nemen, maar de games die ik uitspeel kan ik op 1 hand tellen, dus vrees een beetje voor die platinum... Ik zal dan maar stoppen met gamen zekers??Zeker als de meest enthousiaste hier![]()
Of gewoon gene platinum en genieten van 't spel?Ben ik nog altijd, goeie game, maar had het even gezien, ik ga zeker terug proberen op te nemen, maar de games die ik uitspeel kan ik op 1 hand tellen, dus vrees een beetje voor die platinum... Ik zal dan maar stoppen met gamen zekers??
Note to self: "Trouwen... tis goe voor ene keer ze!"Heb is gisteren wat verder gedaan na mijn verlof en trouw.
zit nu aan de eindbaas van chapter 2 (denk ik) Ben nog wat rusty ivm de controls, was een deel vergeten want ik heb bijna helemaal niet gespeeld sinds release.
Ik weet niet of @Gentei zijn trouw heeft opgenomen...Kwacht op de bluray versie. Als die er ooit komt. Ben bang dak ik het snel beu ga zijn indien te moeilijk![]()
54eu op fanaticalIk verjaar vandaag, misschien doe ik me vandaag wel dit spel cadeau... Ik twijfel nog steeds. Imo is 70 euro is nog steeds veel geld voor enkel digital.
Ik verjaar vandaag, misschien doe ik me vandaag wel dit spel cadeau... Ik twijfel nog steeds. Imo is 70 euro is nog steeds veel geld voor enkel digital.
Nie twijfelen, is echt een fantastisch spel.Ik verjaar vandaag, misschien doe ik me vandaag wel dit spel cadeau... Ik twijfel nog steeds. Imo is 70 euro is nog steeds veel geld voor enkel digital.
De beste build verschilt toch gewoon per Boss?Is er al consensus over de beste build ?
Heb zelf al even zitten googlen maar er zijn er zovele dat je het bos door de bomen niet meer kan zien.
Ik heb moeite met die tijger van chapter 2 aan lvl 45..![]()
Zo veel builds zijn er niet hoor, meestal komt het op hetzelfde neer tenzij je echt zo voor die specialere poison builds ofzo gaat.Is er al consensus over de beste build ?
Heb zelf al even zitten googlen maar er zijn er zovele dat je het bos door de bomen niet meer kan zien.
Ik heb moeite met die tijger van chapter 2 aan lvl 45..![]()
Fysieke versie van de game is aangekondigd. Zie hem hier wel nog nergens staan, maar opprecies wel al.Black Myth: Wukong - PS5 : Amazon.co.uk: PC & Video Games
Embark on an epic journey with the heroic Monkey King, confronting mighty foes from ancient Chinese mythology. Unlock exclusive digital content to enhance your gameplay.www.amazon.co.uk

Jup, heb em besteld.Effe off topic. Maar hebde uwe alan wake 2 al in pre order staan ? Want ik heb zo een klein vermoeden dat je daar ook van zal genieten.![]()