Ik zit nog in chapter 2 de game is echt op een slechte tijd released voor mij. Een week na release vetrok ik op vakantie en een week erna was mijn trouw dan de huwelijksreis en volgende week keren we terug.
Proficiat man !!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit nog in chapter 2 de game is echt op een slechte tijd released voor mij. Een week na release vetrok ik op vakantie en een week erna was mijn trouw dan de huwelijksreis en volgende week keren we terug.

Gij zijt er ook echt nog neig snel door gegaan ze amaiNormaal interesseert platinum mij gene bal, maar voor sommige spellen maak ik een uitzondering.
Kzit nu aan die secret Boss in chapter 6, en krijg mijn ass properly handed to me, maar hierna mss toch eens checken wat ik mis enz, kheb dit zo grondig gespeeld da'k wel denk da'k al veel heb

Als het écht goe is, vlieg ikGij zijt er ook echt nog neig snel door gegaan ze amai![]()

Ahja dat gaat wel wat geholpen hebben natuurlijkAls het écht goe is, vlieg ik
Het helpt ook dat ik deze week met Covid thuis gezeten heb

Als het écht goe is, vlieg ik
Het helpt ook dat ik deze week met Covid thuis gezeten heb
na 3 shield moet ge hem ongeveer te pakken hebben. Nope. Die wind ok, dan is die balk weg, maar welke Monkeys? Die pluck? Want die overleven het Nie lang bij den deze. En die balk genereert verrassend snel terug vind ik.Ondertussen al gelukt ? Gebruik de wervelwind tegen hem en zen shield gaat op 1 2 3 neer. 1 x wervelwind shield weg. 1 x monkeys en 1 x transformation en tis geklonken.na 3 shield moet ge hem ongeveer te pakken hebben.
Ale zo is het bij mij gegaan.
Ondertussen al gelukt ? Gebruik de wervelwind tegen hem en zen shield gaat op 1 2 3 neer. 1 x wervelwind shield weg. 1 x monkeys en 1 x transformation en tis geklonken.na 3 shield moet ge hem ongeveer te pakken hebben.
Ale zo is het bij mij gegaan.
Ik heb die pluck of many ook niet gebruikt in die fight. Gewoon die wind, die stun en die onzichtbaarheid om af en toe keer te herpotitioneren of een zware aanval te ontweiken.Nope. Die wind ok, dan is die balk weg, maar welke Monkeys? Die pluck? Want die overleven het Nie lang bij den deze. En die balk genereert verrassend snel terug vind ik.
Mja mss ist nu ook wel tijd om es wa naar builds te kijken, die maakt mij kapotIk heb die pluck of many ook niet gebruikt in die fight. Gewoon die wind, die stun en die onzichtbaarheid om af en toe keer te herpotitioneren of een zware aanval te ontweiken.
Mja mss ist nu ook wel tijd om es wa naar builds te kijken, die maakt mij kapot
Wa nen absolute kutbaas, den eerste echt oneerlijke fucker int spel voor mij
Met die maak je hem compleet belachelijk.

Heb me aan een paar andere meer gestoord puur omdat het daar echt opviel dat de moves van die bosses gewoon uw input leesde en dan counterde op wat ge deed en da vind ik een vrij BS move om een gevecht moeilijker te maken. Maar deze boss doet het soms ook.Wa nen absolute kutbaas, den eerste echt oneerlijke fucker int spel voor mij![]()
Deze ligt mij echt gewoon nie. Maar ok, toch zal hij kapot moetenHeb me aan een paar andere meer gestoord puur omdat het daar echt opviel dat de moves van die bosses gewoon uw input leesde en dan counterde op wat ge deed en da vind ik een vrij BS move om een gevecht moeilijker te maken. Maar deze boss doet het soms ook.