Black Myth: Wukong

Vandaag met de gaspedaal volledig ingedrukt gespeeld. Ik zit halfweg chapter 4 nu in NG+.
Morgen zal het niet gamen zijn denk ik dus zondag avond werken we deze normaal af.

Normaal interesseert platinum mij gene bal, maar voor sommige spellen maak ik een uitzondering.
Kzit nu aan die secret Boss in chapter 6, en krijg mijn ass properly handed to me, maar hierna mss toch eens checken wat ik mis enz, kheb dit zo grondig gespeeld da'k wel denk da'k al veel heb

Normaal interesseert platinum mij gene bal, maar voor sommige spellen maak ik een uitzondering.
Kzit nu aan die secret Boss in chapter 6, en krijg mijn ass properly handed to me, maar hierna mss toch eens checken wat ik mis enz, kheb dit zo grondig gespeeld da'k wel denk da'k al veel heb
Gij zijt er ook echt nog neig snel door gegaan ze amai :p

Als het écht goe is, vlieg ik 😅
Het helpt ook dat ik deze week met Covid thuis gezeten heb

Ondertussen al gelukt ? Gebruik de wervelwind tegen hem en zen shield gaat op 1 2 3 neer. 1 x wervelwind shield weg. 1 x monkeys en 1 x transformation en tis geklonken. :-) na 3 shield moet ge hem ongeveer te pakken hebben.

Ale zo is het bij mij gegaan.

Ondertussen al gelukt ? Gebruik de wervelwind tegen hem en zen shield gaat op 1 2 3 neer. 1 x wervelwind shield weg. 1 x monkeys en 1 x transformation en tis geklonken. :) na 3 shield moet ge hem ongeveer te pakken hebben.

Nope. Die wind ok, dan is die balk weg, maar welke Monkeys? Die pluck? Want die overleven het Nie lang bij den deze. En die balk genereert verrassend snel terug vind ik.

Ondertussen al gelukt ? Gebruik de wervelwind tegen hem en zen shield gaat op 1 2 3 neer. 1 x wervelwind shield weg. 1 x monkeys en 1 x transformation en tis geklonken. :) na 3 shield moet ge hem ongeveer te pakken hebben.

Nope. Die wind ok, dan is die balk weg, maar welke Monkeys? Die pluck? Want die overleven het Nie lang bij den deze. En die balk genereert verrassend snel terug vind ik.
Ik heb die pluck of many ook niet gebruikt in die fight. Gewoon die wind, die stun en die onzichtbaarheid om af en toe keer te herpotitioneren of een zware aanval te ontweiken.

Wa nen absolute kutbaas, den eerste echt oneerlijke fucker int spel voor mij 🤮
Heb me aan een paar andere meer gestoord puur omdat het daar echt opviel dat de moves van die bosses gewoon uw input leesde en dan counterde op wat ge deed en da vind ik een vrij BS move om een gevecht moeilijker te maken. Maar deze boss doet het soms ook.

Heb me aan een paar andere meer gestoord puur omdat het daar echt opviel dat de moves van die bosses gewoon uw input leesde en dan counterde op wat ge deed en da vind ik een vrij BS move om een gevecht moeilijker te maken. Maar deze boss doet het soms ook.
Deze ligt mij echt gewoon nie. Maar ok, toch zal hij kapot moeten

458676536_798840445514112_4463818390546511300_n.png

437689157_337125292702677_2135586045346334943_n.gif

Vraag je als beginner in Chapter 1. Ik dacht dat je met je light attacks je focus points moest opbouwen om die daarna te gebruiken bij die speciale heavy attack door die button in te houden. Maar in deze video vanaf 3 minuten doet hij dat eigenlijk zonder dat hij al focus points heeft?

Ik ging er vanuit dat de heavy attack-button inhouden alleen zin heeft als je al focus points hebt opgebouwd, maar dat is dus niet zo?

Terug
Bovenaan