Black Myth: Wukong

ja,maar ik had dus de npc's gemist die je extra stats gaf en de npc die je armor kon upgraden,toen ik dat allemaal had gedaan was het spel al een pak makkelijker ! ben nu ng+ bezig opt gemak voor de platinum
Hoe was de secret ending fight voor jou ? Daar heb ik deze ochtend vlug wat try’s op gedaan 🙈🙈 denk dat het eentje zal worden waar ik gek ga op komen zegt men gevoel.

Deze game had ik persoonlijk ook wel liever op een 4090 gehad met minstens constant 60fps :-) moet echt een pareltje zijn qua visuals.

ja,maar ik had dus de npc's gemist die je extra stats gaf en de npc die je armor kon upgraden,toen ik dat allemaal had gedaan was het spel al een pak makkelijker ! ben nu ng+ bezig opt gemak voor de platinum
Ja, da kan ik geloven dat het dan een pak harder was damn. Dat van die stats had ik nochtans wel vernoemd, maar mss was het niet duidelijk dat ik dat bedoelde.

Ik dacht dit ook... Ondertussen aan chapter 3

Het is een stuk makkelijker of andere games. Maar heb me ook wel al gefrustreerd
Ik zit bij die eerste grote dude aan dat 2de spawn punt, brug over rechts. Al paar keer dood gegaan door 1 slag. En ram vooral vierkantje en soms eens driehoekje. En proberen op juiste moment te dodgen.

Is vooral trail en error game. En ik heb maar 1 dag in de week de tijd op beetje te spelen. Tegen volgende week ben je er weer wat uit.

Ik zit bij die eerste grote dude aan dat 2de spawn punt, brug over rechts. Al paar keer dood gegaan door 1 slag. En ram vooral vierkantje en soms eens driehoekje. En proberen op juiste moment te dodgen.

Is vooral trail en error game. En ik heb maar 1 dag in de week de tijd op beetje te spelen. Tegen volgende week ben je er weer wat uit.
Kan deze kerel ook skippen en later doen en eerst wat exploren, voor een 1 dag in de week schema is dit niet de beste game mss, nu tbh met 1 dag in de week zou ik gewoon niks aanraden buiten CoD of zo :p

Terug
Bovenaan