GETHEZ
Well-known member
@Bunkerbudy ,paar ideetjes??
Er zijn dus echt zoveel dingen mogelijk in deze game, maar eer ik dat allemaal onder de knie zal hebben zit ik al in NG++denk ik

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waaw, in die prison konden ze zich het precies niet laten er keer wat BS in te steken xD
Wat een liefde/haat relatie is dit level man... Het level design vind ik top, maar ik ben hier nu 3 keer gestorven door BS dat ik zelf in de Souls games niet vaak zie. Staat een vijand daar passief te weten om dan hyper armor mij te slaan, vlieg ge in eens 3 meter achteruit de afgrond in, terwijl je anders gewoon op de grond valt. Ben ook al eens door een trap gevallen, en dood... pff dat is het toch ook niet ze. En dat is telkens echt ne fucking eind terug lopen eh... om dan weer te hopen dat er niks BS gebeurt

.
@Bunkerbudy ,paar ideetjes??
Er zijn dus echt zoveel dingen mogelijk in deze game, maar eer ik dat allemaal onder de knie zal hebben zit ik al in NG++denk ik![]()
keep it up.De locatie waar je heen moet is nochtans absoluut niet verstopt. Ben je al richting de tempel geweest?Toch irritant dat je geen optie hebt voor objective te krijgen voor noobs zoals mij.
Heb dat varken nu gevonden in chapter 2 maar moet daar iets voor doen. Maar ik doe steeds dezelfde plaatsen en dezelfde vijanden.
Ik heb geen idee waar ik nog kan zoeken. Een map was ook wel welkom zo mij spel ervaring enorm verbeteren.
Ze hadden gewoon de keuze moeten geven.

Als je het zelf niet erg vind om pointers te krijgen, kan je dat dan toch gewoon nakijken op een online map/guide?Toch irritant dat je geen optie hebt voor objective te krijgen voor noobs zoals mij.
Heb dat varken nu gevonden in chapter 2 maar moet daar iets voor doen. Maar ik doe steeds dezelfde plaatsen en dezelfde vijanden.
Ik heb geen idee waar ik nog kan zoeken. Een map was ook wel welkom zo mij spel ervaring enorm verbeteren.
Ze hadden gewoon de keuze moeten geven.

Gelukkig, kvind het een leuk stukje, maar hopelijk niet heel het level inderdaadToen had ik even schrik dat volledig chapter 3 ala prison brake ging zijn. Niks is minder waar natuurlijk.

Maar zo ver ik me herinner waren het er 2 in het begin, eentje met een NPC en eentje met een vijand en kist. Op het tweede verdiep zat er eentje zeer goed verstopt met een kist zag ik en dan meer op de main weg naar het Upper gedeelte is er ook nog eentje met een spirit boss. Er zijn er ook nog na het checkpoint wrs, maar daar ben ik nog niet geweest.En hoe zet je dat naar chapter 2Als je het zelf niet erg vind om pointers te krijgen, kan je dat dan toch gewoon nakijken op een online map/guide?
Er zijn er al zo een aantal online als je erop googeld.
Als voorbeeld:
heb nog nooit zo iets te gebruikt.En hoe zet je dat naar chapter 2heb nog nooit zo iets te gebruikt.
Of werkt niet goed op gsm misschien.
Same, met de nadruk op 1 oog, want er wordt hier al veel gezegd over builds enzo, en daar kijk ik pas naar wanneer ik mijn bakske in 2 wil brekenIk ben zo maar met één oog deze game wat aan het volgen, want god weet da'k niet meer aan andere games geraak. Maar die kung fu kreten van het hoofdpersonage zijn toch wel van een uitzonderlijk aanstekelijk niveau.
Zal niet nodig zijn, het is namelijk geen Soulslike. ( van horen zeggen )Same, met de nadruk op 1 oog, want er wordt hier al veel gezegd over builds enzo, en daar kijk ik pas naar wanneer ik mijn bakske in 2 wil breken
Ohw, je hebt hem helemaal uit? Waren chapter 4 tot 6 dan zo veel korter?Ik heb em gisteravond uitgespeeld en het is moeilijk maar idd geen soulslike game wand die kan ik ook niet. Deze was net te doen la moet je ook wel veel bosses op nieuw en opnieuw doen.
Ik heb gewoon gegoogeld op wukong interactive map en die link even gebruikt als voorbeeld.En hoe zet je dat naar chapter 2heb nog nooit zo iets te gebruikt.
Of werkt niet goed op gsm misschien.
Op PC was er zelf al een mod die een ingame minimapje toevoegde
Gelukkig, kvind het een leuk stukje, maar hopelijk niet heel het level inderdaad
Ben gisteren dan toch tot het upper level geraakt en heb daar de iets of wat verstopte boss gekillend, wat jij bedoelde was volgens mij dat ik nu kan terug keren om in al die cellen te gaan kijken nu dat die seals weg zijn? Denk dat ik er 4 gevonden heb van die cellen tot op dat punt. Wel stom dat ze die seals van die deuren halen, maakt het moeilijker ze terug te vindenMaar zo ver ik me herinner waren het er 2 in het begin, eentje met een NPC en eentje met een vijand en kist. Op het tweede verdiep zat er eentje zeer goed verstopt met een kist zag ik en dan meer op de main weg naar het Upper gedeelte is er ook nog eentje met een spirit boss. Er zijn er ook nog na het checkpoint wrs, maar daar ben ik nog niet geweest.
. Is er niet na het checkpoint meteen al een 5de? Het zou natuurlijk kunnen dat je dit niet gaat gezien of gemerkt hebben omdat de seals al weg waren toen je er de eerste keer door liep.Er zijn er niet meer dan de 4 in de prison.
Gisteren ging ik normaal niet spelen, maar dan toch nog een stukje gedaan, deze avond hoop ik heel die prison toch af te werken en terug in de open lucht te vertoeven donderdag. En het level design wordt dus precies steeds meer en meer een doolhof? Chapter 3 vond ik nu nog meevallen, maar het zal wrs nog moeten komenDeze avond / nacht niet verder gedaan maar vandaag probeer ik uit het doolhof te geraken in chapter 4.

Is er niet na het checkpoint meteen al een 5de? Het zou natuurlijk kunnen dat je dit niet gaat gezien of gemerkt hebben omdat de seals al weg waren toen je er de eerste keer door liep.
Gisteren ging ik normaal niet spelen, maar dan toch nog een stukje gedaan, deze avond hoop ik heel die prison toch af te werken en terug in de open lucht te vertoeven donderdag. En het level design wordt dus precies steeds meer en meer een doolhof? Chapter 3 vond ik nu nog meevallen, maar het zal wrs nog moeten komen![]()