Black Myth: Wukong

Ik gebruik vooral de smash en pillar nen 4 focus point heavy pillar attack doet echt massas damage en heeft best wel wa range ook en als je de boss lockt dan is die aanval bijna altijd raak.
Ja, denk dat hij in smash het makkelijkste te missen valt. De Thrust variant is ook wel heel sterk en kan je van een verre afstand doen, sommig bosses durven hem wel te ontwijken als je hem slecht timed. Zelf eigenlijk vooral in smash stance gespeeld, maar ga later zeker eens wat meer met thrust werken ook, pillar vind ik maar minder persoonlijk. Niet slechter denk ik, gewoon kvind het minder leuk spelen.

Pillar is zeker niet de leukste. Speel er zelf ook mee maar dat is puur voor de range da ik er kan uithalen. Geeft in mijn speelstijl en klein beetje een rustiger en veiliger gevoel. Damage output denk ik dat ze wel ongeveer het zelfde zullen zijn. De heavy in een light combo is wel niet zo effectief “ dan draai je rond je staf en hit je alles in de buurt “.

Straks ga ik verder. Ben benieuwd.

Ik ga straks nog eens mijn replay bekijken van de act 2 final boss, volgens mij had ik daar ook een redelijk zotte damage output, misschien dat ik een paar zaken daar in kan pinpointen. Maar het was zeker geen super clean fight ook niet, vooral omdat de camera in die fight toch ook weerstand biede soms :p

Also met die duplicaten rond u is het ook niet altijd duidelijk wat ge net aan het doen zijt xD

Was niet altijd even clean, maar was ook gewoon men eerste poging :p

Vond ik op zich buiten hier en daar wat stomme dodges wel een clean fight.

Ik ben blij dat je denkt dat ik dit deed om de damage te tanken xD
En niet dat dit gewoon een gigantische flater was en ik dacht dat ik gewoon em droog ging af maken tijdens die aanval 😂

Een beter tip @Ruigen Das is het volgende, ik weet niet of je het ziet in die video, maar ik heb een item waarmee ik zijn aanval gewoon compleet interupt. Dit is het item dat je krijgt voor die secret boss in chapter 2. Super handing en zelf lichtjes OP. Wanneer je een boss een aanval ziet doen waarvan je weet, ah fuck die is echt veel te hard en lang, pop dan gewoon R2+L3 en poef, stunned, aanval gedaan en gewoon rakken. Ik doe dat in die video ook als hij de eerste keer zijn stralen probeert te doen, jammer genoeg doet hij het niet heel veel later als nog een 2de keer. Makkelijkste is inderdaad op een rots gaan staan of heel goed getimed springen en rollen, springen en rollen, repeat until done.. :p

Alle, ik zit in chapter 3 ondertussen, maar eigenlijk nog niks in gedaan, even alle shop afgegaan om te kijken voor nieuwe stuf. Nieuw, gear, nieuw wapen, beter healing etc, alles is ready voor morgen echt in chapter 3 te vliegen. Voor mij was dit trouwens het beste gear dat ik kon krijgen.

Het nieuwste wapen heeft +7% crit chance en in de nieuwe gear set zit een item dat u bonus crit% chance geeft per geconsumeerde focus bol. Ik heb hier wat mee zitten testen en ik heb nu altijd minimum 20% kans om te critten en maximum als alles goed zit 48% LoL. Nu meestal zal het tegen mobs rond de 26/32 % zijn terwijl tijdens een grotere boss fight 36/42%. Man dat is toch mooi ze als ge heel de tijd die grote gele getallen op uw scherm ziet vliegen 🫣
Wat doet dat precies, een aanval stoppen die R2 plus R3 ? In een boss fight? Ik heb dat al zien staan tss onder andere die r2l2 en de focus bar toestanden

Wat doet dat precies, een aanval stoppen die R2 plus R3 ? In een boss fight? Ik heb dat al zien staan tss onder andere die r2l2 en de focus bar toestanden
R2 + L3 is de activatie van je vessels.

Er zijn er denk ik 4 in het spel, ééntje per verborgen gebied en hebben alle 4 een totaal ander effect. Eentje daar van ( de tweede ) heeft als activatie een soort stun. Die stun geeft je ook veel Damage Reduction en is tegen bepaalde vijanden effectiever dan andere. ( Flying en wind bosses )

Die van act 1 is er eentje met veel fire resistance, da andere 2 weet ik niet want die heb ik nog niet.

Ik zit nu aan chapter 2, en ik mis echt een map, waar moet ik naar toe 😅 wel al een king en prince of rats tegengekomen, die gingen nog vrij makkelijk neer

welke boss was da waar killerke zon probleem had ?.

en ik heb die golden loong staff nu en die is wel goed
Hoop die golden staff ook te hebben na of in chapter 4. Speel nu toch al ruime tijd met men donder staf.

Laatst bewerkt:
Kan je geen videos meer uploaden van de game? Ik kreeg eerst die boodschap, dan 2de keer er is onderhoud en nu terug die eerste boodschap, vreemd

En eindelijk die klootzak neer met zijn sambaballen. Ik zal hopelijk morgen de vid wel eens uploaden als het mogelijk is, dan resteert mij nog 1 ding in ch2, de endboss, any tips ?

Ps die met zijn sambaballen moet je gewoon op de ballen hitten wanneer ze oplichten, niet wanneer ze opgeladen zijn uiteraard, dat breekt veel sneller zijn stance. En zo leer ik bij. Maar was de hele tijd met een serpent staff bezig en had het niet eens door, 5 tries en dan ging ie uiteindelijk neer

Laatst bewerkt:
Ik zit nu in die gevangenis, da begon gelijk meteen super weird maar snap niet wat en waarom xD
Die prison von ik in het begin ook zo iets hebben van en nu ??? Maar na even begon het wel duidelijk te worden. Die lange kwiebels blijven wel komen tot na een bepaalde boss.
Bunkerbudy vergeet zeker niet die boss voor die seals te breken 1ste kan je gemakkelijk missen.

Die prison von ik in het begin ook zo iets hebben van en nu ??? Maar na even begon het wel duidelijk te worden. Die lange kwiebels blijven wel komen tot na een bepaalde boss.
Bunkerbudy vergeet zeker niet die boss voor die seals te breken 1ste kan je gemakkelijk missen.
Ja over die lange zwiebers weet ik wel al iets, je moet ze allemaal doden voor een bepaalde boss, dat zou een item geven. Dat van die boss en seals zegt me momenteel nog niks :p

Terug
Bovenaan