Ik ben blij dat je denkt dat ik dit deed om de damage te tanken xD
En niet dat dit gewoon een gigantische flater was en ik dacht dat ik gewoon em droog ging af maken tijdens die aanval
Een beter tip
@Ruigen Das is het volgende, ik weet niet of je het ziet in die video, maar ik heb een item waarmee ik zijn aanval gewoon compleet interupt. Dit is het item dat je krijgt voor die secret boss in chapter 2. Super handing en zelf lichtjes OP. Wanneer je een boss een aanval ziet doen waarvan je weet, ah fuck die is echt veel te hard en lang, pop dan gewoon R2+L3 en poef, stunned, aanval gedaan en gewoon rakken. Ik doe dat in die video ook als hij de eerste keer zijn stralen probeert te doen, jammer genoeg doet hij het niet heel veel later als nog een 2de keer. Makkelijkste is inderdaad op een rots gaan staan of heel goed getimed springen en rollen, springen en rollen, repeat until done..
Alle, ik zit in chapter 3 ondertussen, maar eigenlijk nog niks in gedaan, even alle shop afgegaan om te kijken voor nieuwe stuf. Nieuw, gear, nieuw wapen, beter healing etc, alles is ready voor morgen echt in chapter 3 te vliegen. Voor mij was dit trouwens het beste gear dat ik kon krijgen.
Het nieuwste wapen heeft +7% crit chance en in de nieuwe gear set zit een item dat u bonus crit% chance geeft per geconsumeerde focus bol. Ik heb hier wat mee zitten testen en ik heb nu altijd minimum 20% kans om te critten en maximum als alles goed zit 48% LoL. Nu meestal zal het tegen mobs rond de 26/32 % zijn terwijl tijdens een grotere boss fight 36/42%. Man dat is toch mooi ze als ge heel de tijd die grote gele getallen op uw scherm ziet vliegen