GETHEZ
Well-known member
Hoe moet dit precies, lukt me niet, ik heb pillar stance unlocked, mag uiteraard in spoilerhaha zal wel rap gepatched worden
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe moet dit precies, lukt me niet, ik heb pillar stance unlocked, mag uiteraard in spoilerhaha zal wel rap gepatched worden
Sloeber. Gewoon niet doenHoe moet dit precies, lukt me niet, ik heb pillar stance unlocked, mag uiteraard in spoiler![]()
no glitch. Just skillz. Het jouwe was slimmer hoor, ik dacht ej mss kan ik mij er gewoon door bruteforcen en wat aanvallen ondertussen. Ik had niet verwacht dat ik ge stunlocked ging zijn en daar gewoon wat ging staan niksen
En great, ik nu nog de final boss van 2 en ik start ook aan 3, man daar ga ik wrs een week over doen als jullie al zo lang over chapter 3 doen.
Goed kijken. Je kan die attack zien aankomen. Hou het gevecht in het midden. Bij die attack kan je steeds op een steen springen. Ben je 100% safe. Of kijk bunkerbudy zijn clip. Transformation en ge komt er ook door.Dayum diene met zijn elektrische sambaballen, de laatste secret boss vooraleer ik ch 2 wil afsluiten is een rotzakske, telkens die elektrische ground pounds die zo snel afkomen, sjeesj
Ik ben blij dat je denkt dat ik dit deed om de damage te tanken xDGoed kijken. Je kan die attack zien aankomen. Hou het gevecht in het midden. Bij die attack kan je steeds op een steen springen. Ben je 100% safe. Of kijk bunkerbudy zijn clip. Transformation en ge komt er ook door.

. 
Driehoekje lang genoeg inhouden gewoonMaar die focus blijf daar wa mee sukkelen. Dus stel ik heb alles op vol, 3 bollen, en focus baar, hoe unleashed ge dan de zwaarste attack? In video's zie ik de staff eenmaal chargen, en daarna nog een keer, om dan pas aan te vallendriehie
Die R2 + L2 samen indrukken is heel clunky bij mij. Lukt soms niet en ga ik dood door datDriehoekje lang genoeg inhouden gewoon
Hier ook soms wat moeite mee. Wat ik nu doe is niet direct alle 2 instant. Eerst R2 en dan L2 wel nog snel en dan heb ik hem wel steeds. Blijf wel lang hangen op die dikkop zen stompDie R2 + L2 samen indrukken is heel clunky bij mij. Lukt soms niet en ga ik dood door dat
die geeft me tot nu toe nog steeds de beste opening achteraf.

Kheb het uitgelegd in die lange post.Maar die focus blijf daar wa mee sukkelen. Dus stel ik heb alles op vol, 3 bollen, en focus baar, hoe unleashed ge dan de zwaarste attack? In video's zie ik de staff eenmaal chargen, en daarna nog een keer, om dan pas aan te vallen
Ja, dit hangt ook wat af van welke spirit je gebruikt, timing is wel key hier. Ik ben nu recent afgestapt van die bighead en gebruik een andere omdat die mijn extra crit kansen geeft, maar zijn aanval zelf is ook decent, het is vooral veel sneller en heeft een ingebakken jump/dodge. Terwijl die dikkop dan bv veel trager is en niet kan ontwijken, maar als je die dan goed raakt hebt je meestal wel een goeie stagger en opening voor een follow-up. het is dus wel wat speelstijl afhankelijk.Die R2 + L2 samen indrukken is heel clunky bij mij. Lukt soms niet en ga ik dood door dat
Eens zien waar we eventueel wat kunnen bij sturen. Heb toch een licht vermoeden dat het nodig zal zijn.
Hij legt nog iets extra uit dat ik niet heb uitgelegd en dat is de perk die elke stance heeft om te counteren met die varried combo's. Simpel uitgelegd, je moet je heavy attack in je light combo timen op het moment dat je geraakt gaat worden. Als je dit correct doet, ga je normaal in een modus dat je de aanval negeert en er gewoon door klopt met een enorme bonk. Er is ook nog een followup perk dat je nog een extra heavy kan doen er na, voor dubbel bonkers. Maar hij toont het allemaal zowel in smash als pierce stance.Eens zien waar we eventueel wat kunnen bij sturen. Heb toch een licht vermoeden dat het nodig zal zijn.