Act 2 zal vandaag ook nog niet uit zijn, ik ben mij eens volledig aan het preppen verdiepen in mijn skills en build.
Time to go hard.
Time to go hard.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Share your thoughtsAct 2 zal vandaag ook nog niet uit zijn, ik ben mij eens volledig aan het preppen verdiepen in mijn skills en build.
Time to go hard.
Is nog moeilijk met zo low level te zijn, maar ik sprak met iemand die de plat al heeft vandaag en hij zei dat met de juiste setup, je in NG+ echt elke boss kan kapot maken. Heb nu eens alles bekeken van perks en wat hij zei en ik kan er zeker inkomen dat als je hoog genoeg level bent je zeker dat potentieel hebt.Share your thoughts
Hoe? Mag in spoiler

dit valt echt tegen
voor 3min denk ik ongeveer. Hiermee heb ik dus momenteel zonder er al heel zot in te gaan 20% kans per hit, dat hij crit en dat voor 150% damage, ik heb al eens zo een 3 focus charged heavy zien critten voor 2000+ damage LoL. Moet je natuurlijk geluk mee hebben, dat net die aanval crit, maar ej 20% is 1 kans op 5.
Ik ben tevreden na deze avond, ik heb eigenlijk amper progress gemaakt en toch 2/3 uur gespeeld xD
Maar ik ben blij met de research. Ik kon niet geloven dat bepaalde resources voor crafting gelimiteerd waren, dus ik ben beginnen testen en uitzoeken. Ontdekt dat er verschil zit op de respawn tijd van de planten die je kan harvesten. De paddenstoelen, die onderdeel zijn van het recept voor de crit% en damage+ medicijnen hebben een langer respawn tijd dan de meeste planten. Ik heb ze deze avond twee maal kunnen farmen en zit nu zeker als goed voor van elks ver 20 stuks te hebben.
Met dat ik er nu toch genoeg heb en weet hoe je ze snel kan aanvullen kan ik ze bij de meeste fights gewoon altijd gebruiken en oh boy is dat sweet sweet damage. Ik heb het crit% medicijn ook eens getest en het geeft +10% extra critvoor 3min denk ik ongeveer. Hiermee heb ik dus momenteel zonder er al heel zot in te gaan 20% kans per hit, dat hij crit en dat voor 150% damage, ik heb al eens zo een 3 focus charged heavy zien critten voor 2000+ damage LoL. Moet je natuurlijk geluk mee hebben, dat net die aanval crit, maar ej 20% is 1 kans op 5.
Later nog veel opties om nog verder in de crit build te gaan en volgens mij wordt dat bonkers zoals die dude zei, in NG+ kilde hij blijkbaar bosses in 10/15 seconden
Iet anders dat ik ontdekt heb tijdens mijn theory crafting en experimenten is dat de upgrade materials voor de permanente stats te farmen vallen.
Er zijn mobs die deze droppen en je kan dus technisch gezien als je vast zit en dit wil, daar op farmen. Met die dingen kan je HP, Armor, mana, .... upgraden.
Last but not least, ik heb ook nog wel een beetje gewoon gespeeld en ben nu bezig met die Drunken Boar side Q. Morgen eens afwerken en de laatste stukjes van chapter 2 exploren, nadien efkes terug naar chapter 1 voor de Loong en dan Chapter 3 tijd!
GN all!

Fear Of Dying Once ???Nu ist fodo tijd. Morgen doen we verder![]()

.Gelukkig met die rat gepraat, want ik dacht ook gewoon, ej dit is random... blijkbaar nietChapter 3 is inderdaad wel veel he. Enorm veel te missen. Toch wel een aantal leuke zaken.
Vb: chapter 2 als je niet met die rat hebt gesproken aan zen huisje krijg je de hidden transformation niet. En probleem is ge zou het zelfs niet beseffen als je het niet weet. Tot nu toe toch al een paar extra’tjes gekregen door toch iets trager te spelen en ieder hoekje af te lopen. Nadeel —> redelijk veel een platte neus van tegen de muur te lopen.

In chapter 2 ( vrij in het begin ) is er een huisje en daarin zit iemand ( dat je niet ziet, maar je krijgt een prompt om te praten ) en die praten zo wat random over dat ze daar vast zitten en niet durven weg lopen enzo vanwege alles dat er gebeurt etc etc. Heel vaag en random, maar blijkbaar wel een event met een reward later.`Welke rat bedoelde just ?
Begin van chapter 3 ongeveer kom je in een soort van prison. Daar zijn een aantal deuren sealed met een zegel. Door bepaalde boss kan je die zegel weg doen en door die deuren gaan. Bij de npc in het begin ligt er nog een lijk op de grond. Daar zit een blade in “ transformation spell “. Enkel als je met die rat hebt gesproken zo te zien zal die blade aanwezig zijn. Van die andere npc krijg je jouw quest voor 4 bosses te killen. Nog geen idee hoe dat verloopt. Heb er nog maar 2 gevonden van zen generals.huh ja daar heb ik ook wel mee gesproken maar over welke hidden transformation spreek je dan?
die Loong mệt zen elektriciteit was gisteren toch de moeilijkste. chapter 2 was alvast super.
Herinner ik me nog gedaan te hebben, oefGelukkig met die rat gepraat, want ik dacht ook gewoon, ej dit is random... blijkbaar niet![]()
“ er zijn nu toch al 2 bosses in chapter 3 die verplicht zijn om verder te geraken. Kwestie van het loop even door tactiek zal hier niet lukken
wel eventueel loop even terug en grind een beetje.