Black Myth: Wukong

Act 2 zal vandaag ook nog niet uit zijn, ik ben mij eens volledig aan het preppen verdiepen in mijn skills en build.
Time to go hard.

Share your thoughts
Is nog moeilijk met zo low level te zijn, maar ik sprak met iemand die de plat al heeft vandaag en hij zei dat met de juiste setup, je in NG+ echt elke boss kan kapot maken. Heb nu eens alles bekeken van perks en wat hij zei en ik kan er zeker inkomen dat als je hoog genoeg level bent je zeker dat potentieel hebt.

Heel specifiek, crit is vrij sterk, wat niet verbaast aangezien cirt in veel games heel sterk is. Je kan je crit kansen vergroten via ja wapen, gear, perks, stats als ook via medicijnen. Ik heb nu eens gekeken en ik zou zonder al te veel verlies van andere perks die ik had nu met 10% crit kans kunnen spelen en 145% crit damage. Ik ga dat wat testen of ik effectief vaak genoeg crit om dit voorlopig worth te maken. Maar denk het wel 1/10 kans op crit dat bij 150% van je damage is, is zeker al worth is en ik heb er amper is voor moeten opgeven voorlopig. Ik zou het kunnen trekken tot zelf 15% of meer, maar dat wil ik voorlopig niet omdat ik te veel moet inboeten. Als ik gewoon nog wat verder level zal ik die percenten nog wel kunnen optrekken. Verder ga ik nu testen en kijken hoeveel dat medicijn geeft, maar ik hoop/denk 5% de beste medicijnen kan je de meterials eigenlijk vrij makkelijk farmen vlug zodat je van alles zeker altijd 30 op reserve hebt. Ik gebruikte ze tot nu toe eigenlijk niet, maar heb eens getest end at geeft toch serieuze boosts aan je damage, zeker als je die crit naar 20% of 1/5 kan krijgen.

Ik zie hier echt zware late game OP shit jong, worst case als ik ergens wat vast zit is er altijd wel de opties wat levels te grinden en wat perks en upgrades bij te fixen om je sterker te maken, ik heb zeker en vast goeie moed! :p

great... de ingrediënten voor de twee medicijnen ( damage en crit % ) zijn blijkbaar niet te farmen, terwijl andere ingrediënten dan weer wel. Spaarzaam omgaan met deze dus zo te zien...

Laatst bewerkt:
Verdikke toch. Tzal niet voor vandaag zijn. Ben echt kapot na vandaag. Hmmzz. :( dit valt echt tegen :(

Jongens ik zou toch echt weg blijven van bepaalde glitch toestanden. Ge neemt de magie weg van de game. Zo hard hebben jullie het nog niet gehad. Check killerke no sweat no glory.

Als je echt ten einde raad bent ok. Maar niet zo early in de game.

Is een goed idee voor iedereen die potentieel plat wil gaan of gewoon wil uitspelen. Bekijk de perks eens en verdiep daar een beetje in. Maak de game wat gemakkelijker met de middelen die we krijgen.

Ik ben tevreden na deze avond, ik heb eigenlijk amper progress gemaakt en toch 2/3 uur gespeeld xD

Maar ik ben blij met de research. Ik kon niet geloven dat bepaalde resources voor crafting gelimiteerd waren, dus ik ben beginnen testen en uitzoeken. Ontdekt dat er verschil zit op de respawn tijd van de planten die je kan harvesten. De paddenstoelen, die onderdeel zijn van het recept voor de crit% en damage+ medicijnen hebben een langer respawn tijd dan de meeste planten. Ik heb ze deze avond twee maal kunnen farmen en zit nu zeker als goed voor van elks ver 20 stuks te hebben.

Met dat ik er nu toch genoeg heb en weet hoe je ze snel kan aanvullen kan ik ze bij de meeste fights gewoon altijd gebruiken en oh boy is dat sweet sweet damage. Ik heb het crit% medicijn ook eens getest en het geeft +10% extra crit o_O voor 3min denk ik ongeveer. Hiermee heb ik dus momenteel zonder er al heel zot in te gaan 20% kans per hit, dat hij crit en dat voor 150% damage, ik heb al eens zo een 3 focus charged heavy zien critten voor 2000+ damage LoL. Moet je natuurlijk geluk mee hebben, dat net die aanval crit, maar ej 20% is 1 kans op 5.

Later nog veel opties om nog verder in de crit build te gaan en volgens mij wordt dat bonkers zoals die dude zei, in NG+ kilde hij blijkbaar bosses in 10/15 seconden :p

Iet anders dat ik ontdekt heb tijdens mijn theory crafting en experimenten is dat de upgrade materials voor de permanente stats te farmen vallen.
Er zijn mobs die deze droppen en je kan dus technisch gezien als je vast zit en dit wil, daar op farmen. Met die dingen kan je HP, Armor, mana, .... upgraden.

Last but not least, ik heb ook nog wel een beetje gewoon gespeeld en ben nu bezig met die Drunken Boar side Q. Morgen eens afwerken en de laatste stukjes van chapter 2 exploren, nadien efkes terug naar chapter 1 voor de Loong en dan Chapter 3 tijd!

GN all!

Ik ben tevreden na deze avond, ik heb eigenlijk amper progress gemaakt en toch 2/3 uur gespeeld xD

Maar ik ben blij met de research. Ik kon niet geloven dat bepaalde resources voor crafting gelimiteerd waren, dus ik ben beginnen testen en uitzoeken. Ontdekt dat er verschil zit op de respawn tijd van de planten die je kan harvesten. De paddenstoelen, die onderdeel zijn van het recept voor de crit% en damage+ medicijnen hebben een langer respawn tijd dan de meeste planten. Ik heb ze deze avond twee maal kunnen farmen en zit nu zeker als goed voor van elks ver 20 stuks te hebben.

Met dat ik er nu toch genoeg heb en weet hoe je ze snel kan aanvullen kan ik ze bij de meeste fights gewoon altijd gebruiken en oh boy is dat sweet sweet damage. Ik heb het crit% medicijn ook eens getest en het geeft +10% extra crit o_O voor 3min denk ik ongeveer. Hiermee heb ik dus momenteel zonder er al heel zot in te gaan 20% kans per hit, dat hij crit en dat voor 150% damage, ik heb al eens zo een 3 focus charged heavy zien critten voor 2000+ damage LoL. Moet je natuurlijk geluk mee hebben, dat net die aanval crit, maar ej 20% is 1 kans op 5.

Later nog veel opties om nog verder in de crit build te gaan en volgens mij wordt dat bonkers zoals die dude zei, in NG+ kilde hij blijkbaar bosses in 10/15 seconden :p

Iet anders dat ik ontdekt heb tijdens mijn theory crafting en experimenten is dat de upgrade materials voor de permanente stats te farmen vallen.
Er zijn mobs die deze droppen en je kan dus technisch gezien als je vast zit en dit wil, daar op farmen. Met die dingen kan je HP, Armor, mana, .... upgraden.

Last but not least, ik heb ook nog wel een beetje gewoon gespeeld en ben nu bezig met die Drunken Boar side Q. Morgen eens afwerken en de laatste stukjes van chapter 2 exploren, nadien efkes terug naar chapter 1 voor de Loong en dan Chapter 3 tijd!

GN all!

Ferm. Mede door dit heb ik zelf dus men playstation aangestoken en men perks overlopen. Men potions bekeken “ die ik toch te weinig gebruikte “ maar als je ze eens bekijkt en test dan zie je wel snel het potentieel.

Ook gebruik gemaakt van de situatie om toch een klein beetje verder te doen “ doe dit niet zo graag als ik moe ben “. Was cava. Den beamer is no more en men flasks kunnen upgraden naar 8 stuks.

Kleine tip voor iedereen die chapter 2 uit heeft of binnenkort. Indien compleet en chapter 3 gestart ga dan even naar chapter 1 waar je jouw drinks en flasks kan upgraden. Check de store.
Heb ook nog een beetje kunnen upgraden in de kelder. Hp + Mana + en stamina +. Twijfel om toch een kleine extra in defence te steken.

Nu ist fodo tijd. Morgen doen we verder :-)

Die chap 3 is wel lastig te navigeren , ik weet dus totaal ni waar ik nu heen moet. Ben pricies overal al geweest en kom op de zelfde stukken uit.

Chapter 3 is inderdaad wel veel he. Enorm veel te missen. Toch wel een aantal leuke zaken.
Vb: chapter 2 als je niet met die rat hebt gesproken aan zen huisje krijg je de hidden transformation niet. En probleem is ge zou het zelfs niet beseffen als je het niet weet. Tot nu toe toch al een paar extra’tjes gekregen door toch iets trager te spelen en ieder hoekje af te lopen. Nadeel —> redelijk veel een platte neus van tegen de muur te lopen 🙈🙈.

Chapter 3 is inderdaad wel veel he. Enorm veel te missen. Toch wel een aantal leuke zaken.
Vb: chapter 2 als je niet met die rat hebt gesproken aan zen huisje krijg je de hidden transformation niet. En probleem is ge zou het zelfs niet beseffen als je het niet weet. Tot nu toe toch al een paar extra’tjes gekregen door toch iets trager te spelen en ieder hoekje af te lopen. Nadeel —> redelijk veel een platte neus van tegen de muur te lopen 🙈🙈.
Gelukkig met die rat gepraat, want ik dacht ook gewoon, ej dit is random... blijkbaar niet :p

Welke rat bedoelde just ?
In chapter 2 ( vrij in het begin ) is er een huisje en daarin zit iemand ( dat je niet ziet, maar je krijgt een prompt om te praten ) en die praten zo wat random over dat ze daar vast zitten en niet durven weg lopen enzo vanwege alles dat er gebeurt etc etc. Heel vaag en random, maar blijkbaar wel een event met een reward later.`

De locatie is moeilijk te beschrijven, maar ik probeer.

Als je in het begin aan het eerste checkpoint bent, waar je rechts naar beneden kan om tegen die gele kikker te vechten. Van daar volg je de weg om naar de plaats te gaan waar je tegen die twee ratten hebt gevochten. Maar IPV dat je daar naartoe gaat ga je naar de andere kant, waar die ratten met hun pijlen op die daken zitten. Als je die "gang" volgt en naar de rand van de wereld daar loopt ( niet rechts naar boven gaan, of links naar waar die andere rat boss zat ) gewoon echt recht door tot het einde, daar was een klein mini huisje waar ergens die prompt was.

huh ja daar heb ik ook wel mee gesproken maar over welke hidden transformation spreek je dan?

die Loong mệt zen elektriciteit was gisteren toch de moeilijkste. chapter 2 was alvast super.

huh ja daar heb ik ook wel mee gesproken maar over welke hidden transformation spreek je dan?

die Loong mệt zen elektriciteit was gisteren toch de moeilijkste. chapter 2 was alvast super.
Begin van chapter 3 ongeveer kom je in een soort van prison. Daar zijn een aantal deuren sealed met een zegel. Door bepaalde boss kan je die zegel weg doen en door die deuren gaan. Bij de npc in het begin ligt er nog een lijk op de grond. Daar zit een blade in “ transformation spell “. Enkel als je met die rat hebt gesproken zo te zien zal die blade aanwezig zijn. Van die andere npc krijg je jouw quest voor 4 bosses te killen. Nog geen idee hoe dat verloopt. Heb er nog maar 2 gevonden van zen generals.

Wil niks vertellen maar voor iedereen die grondig gaat. Schildpadje in chapter 3 heeft wel wat geheimen. Dus loop niet zomaar door.

Ook voor misschien mensen die dit leuk nieuws vinden “ niet zeker 🙈 “ er zijn nu toch al 2 bosses in chapter 3 die verplicht zijn om verder te geraken. Kwestie van het loop even door tactiek zal hier niet lukken :-) wel eventueel loop even terug en grind een beetje.

Terug
Bovenaan