Black Myth: Wukong

Net diene eerste King in chapter 2 verslaan, kga niet liegen maar da was wel de eerste keer da ik wel wat frustratie voelde en me ergerde aan de soms toch iets mindere combat. Meermaals dat die freeze niet werkt en gewoon op CD staat of dat hij er na 1 slag uit breekt, heals die niet willen af gaan ookal staat ge op die knop te spammen en tegen dat ge dan healed is em daar weer, hup alles weer weg in 1 slag. I had better times...

Net diene eerste King in chapter 2 verslaan, kga niet liegen maar da was wel de eerste keer da ik wel wat frustratie voelde en me ergerde aan de soms toch iets mindere combat. Meermaals dat die freeze niet werkt en gewoon op CD staat of dat hij er na 1 slag uit breekt, heals die niet willen af gaan ookal staat ge op die knop te spammen en tegen dat ge dan healed is em daar weer, hup alles weer weg in 1 slag. I had better times...
Bij mij ook niet de eerste keer hoor, maar zoals bij bijna alle bosses, Dodge dodge dodge. Die black wind was wel een pain in the ass ze...

Net chapter 2 completed. Chapter 2 is aanzienlijk groter dan 1. Daar waar ik gisteren mijn tanden op kapot gebeten heb, heb ik vandaag eerst wat links laten liggen en de andere kant gedaan. Was nog een groot stuk met leuke side quest. Eenmaal daar voorbij terug naar die fucker die me het leven zuur maakte. Eerste try en twas geklonken. Als jullie die tijger bedoelen daar in zijn bloed pool, die was inderdaad even vloeken. Was ook wel direct de lastigste voor de eerste helft van chapter 2 naar mijn gevoel.
Ondertussen hp - mana - stamina goed de lucht in gekregen waardoor het mana tekort verhaal momenteel niet meer is voorgevallen.
Zelf heb ik maar 1 upgrade gevonden om de flask naar 6 te krijgen. Hoe een chapter afsluit kan ik ook wel pruimen. Naar mijn gevoel heb ik wel den indruk dat het toch langzaam iets moeilijker begint te worden. Vooral als je zoals we al gemerkt hebben op bepaalde plekken goed vlotten komt er altijd wel zo eens eentje om de hoek die toch wel effe de vloer me u veegt.

Net chapter 2 completed. Chapter 2 is aanzienlijk groter dan 1. Daar waar ik gisteren mijn tanden op kapot gebeten heb, heb ik vandaag eerst wat links laten liggen en de andere kant gedaan. Was nog een groot stuk met leuke side quest. Eenmaal daar voorbij terug naar die fucker die me het leven zuur maakte. Eerste try en twas geklonken. Als jullie die tijger bedoelen daar in zijn bloed pool, die was inderdaad even vloeken. Was ook wel direct de lastigste voor de eerste helft van chapter 2 naar mijn gevoel.
Ondertussen hp - mana - stamina goed de lucht in gekregen waardoor het mana tekort verhaal momenteel niet meer is voorgevallen.
Zelf heb ik maar 1 upgrade gevonden om de flask naar 6 te krijgen. Hoe een chapter afsluit kan ik ook wel pruimen. Naar mijn gevoel heb ik wel den indruk dat het toch langzaam iets moeilijker begint te worden. Vooral als je zoals we al gemerkt hebben op bepaalde plekken goed vlotten komt er altijd wel zo eens eentje om de hoek die toch wel effe de vloer me u veegt.
Ik had het inderdaad over die tijger, wat een bitch. Ik had wel nog een andere route die ik eerst kon doen, maar ik vertikte het. Was met het mes tussen de tanden. Geen enkele boss kwam in de buurt van deze so far, echt heel veel moeilijker moeten ze toch niet worden ze xD

goddamn de graphics van deze game op pc zijn echt amazing.
nieuwste driver update van nvidia heeft ook geholpen, ervoor haalde ik sub 50 fps met RT op medium en very high settings, nu haal ik gemakkelijk 90 fps.
Daarjuist een secret boss in chapter 1 afgemaakt die je alleen kan unlocken als je genoeg progressed in chapter 2 en daar een bepaald secret item loot. video van het gevecht post ik straks

Video hieronder van een secret boss

Laatst bewerkt:
deze was idd een leuke boss. Dat secret item is wel tricky. Als de boss niet meewerkt zou ik het nooit gevonden hebben.

Ik lig nog in de knoop voor plat of niet. :-) iets in mij roept dat ik het gewoon moet doen. 🙈🙈🙈

Officieel aan ch 2 begonnen, ik dacht dat ik er al was, maar dit wordt duidelijk aangegeven

En zitten jullie nu al te backtracken? Ik dacht dat je best eerst het verhaal volgt en zo uitspeelt?

Officieel aan ch 2 begonnen, ik dacht dat ik er al was, maar dit wordt duidelijk aangegeven

En zitten jullie nu al te backtracken? Ik dacht dat je best eerst het verhaal volgt en zo uitspeelt?
ik doe het meer wegens het geheugen van een vis. Als ik een item of persoon ontdek probeer ik het zo snel mogelijk te doen of te zoeken ook als het daardoor backtracken is. Anders moet ik een 2de run voor plat eventueel met een guide spelen. En ik hou er wel van om op onderzoek te gaan. Geeft me nog een beter gevoel als de game uit is en ge echt van uzelf enorm veel hebt gevonden zonder het te moeten googlen. Maar je kan gerust eerst de game doorgaan en achteraf zien. Main story door is iets van 15u. Ik zit nu aan 17u. Start chapter 3. En naar mijn gevoel zowel in chapter 1 als 2 alles gevonden en gedaan. Tenzij ik iets tegen kom in chapter 3 die mij zal laten terug keren.

Is dat dan geen clean up? Je kan toch travelen met de shrines ?

Ik ben dus ch 2 begonnen en ik kijk ook in alle hoekjes, maar probleem is zo zonder map dat ge, bij mij toch, nogal snel ni weet waar ge zijt, ch 1 viel dat nog mee, maar 2 is al groter, en ik mis blijkbaar toch nog zaken, zoals de vid van @Gentei .

En ik kan niet zeggen dat ik door een NPC werd terug gestuurd naar een vorig deel dat al gecleared was, tot nu toe

Is dat dan geen clean up? Je kan toch travelen met de shrines ?

Ik ben dus ch 2 begonnen en ik kijk ook in alle hoekjes, maar probleem is zo zonder map dat ge, bij mij toch, nogal snel ni weet waar ge zijt, ch 1 viel dat nog mee, maar 2 is al groter, en ik mis blijkbaar toch nog zaken, zoals de vid van @Gentei .

En ik kan niet zeggen dat ik door een NPC werd terug gestuurd naar een vorig deel dat al gecleared was, tot nu toe

Jah clean up. Maar das voor mij echt een beetje opkuis werk. Als het tegenvalt doe ge langer over uw 2de play dan uw eerste. En ik ben daar nogal gevoelig aan. Daarmee is gewoon eigen aan mezelf. De eerste keer dat je een link zou kunnen krijgen om terug te keren is vanaf chapter 2.
Zo geen enkele indicatie van waar je al bent geweest en waar niet heb ik ook soms moeite mee :) vandaar soms mijn twijfel en dan loop ik nog eens heel de map af om te kijken of ik niks ben vergeten. “ kan dit enkel met games waar ik voor plat zou durven gaan “. Tis een kwestie van direct zoveel mogelijk te hebben bij mij. Dunno why ma anders voel ik mij niet compleet 🙈🙈🙈🙈 haha.

Dat map gebeuren van elden ring was voor mij gewoon ideaal. Verplicht om te exploren maar eenmaal je dat had gedaan was het dan ook zichtbaar.

Edit: het kan soms snel fout gaan met richting te bepalen. Waar ik gisteren men tanden heb op kapot gebeten kwam door het feit dat ik de end boss “ chapter 2 “ had gevonden en er van uit ging dat dit de volgende in het rijtje was 🙈. Niks was minder waar. Er was nog een volledig stuk de andere kant waardoor ik naar mijn gevoel daar toch iets te vroeg was. Ale achteraf gezien he. Had ik die blijven proberen was het misschien uiteindelijk wel gelukt maar daar ben ik niet zo zeker :)

Laatst bewerkt:
Dat kunt ge ook gewoon nog niet doen.

Voor plat is N+ trouwens een must worst case als je wat dingen fucked zal het zelf NG++ worden :p
Mijn geluk zijnde zou ik het dus nog aan men kloten durven hebben. Had dit ook met elden ring. Man heb ik gevloekt den 3de keer. Haha

Edit: foutje. Het was met Lies Of P ! De secret end boss ! Ja die was die fucker die mij zot had gekregen. Heb het toen 2 weken laten liggen ofzo.

Mijn geluk zijnde zou ik het dus nog aan men kloten durven hebben. Had dit ook met elden ring. Man heb ik gevloekt den 3de keer. Haha
90% van de trophies lijken me niet echt misbaar als je mooi alles doet, er zijn er gewoon een paar die wat kak zijn en die ze nu aan het uitzoeken zijn. Er is één dan die chinezen dat het al uit heeft ( en plat heeft ) die nu tips geeft over wat belangrijk is dat je zeker moet doen. Maar ze zijn het nog aan het vertalen en proberen verstaan wat hij exact zegt.

Edit: Ik heb nu bv ook al iets gemist, maar normaal zeer rap gedaan in NG+ maar als ik het daar ook zou verneuken for some reason, dan kan ik meteen heel het spel gaan naar NG++ voor een 3de poging xD

OOOF

hSyxwyK.jpeg

Wel, da's een mooi statement voor single player AAA games. En voor zo'n karaktervolle game, mooi mooi.

Terug
Bovenaan