GETHEZ
Well-known member
Ik dacht dat dat focus wasJe ziet toch gewoon die blauwe balk verminderen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht dat dat focus wasJe ziet toch gewoon die blauwe balk verminderen?
Focus is rechts die witte meter en die bollenIk dacht dat dat focus was

We zijn hier nog niet meteen klaar mee denk ik. Ik dacht dat er 6 a 7 grote areas zijn, hoever zit ge al?Sebiet gaan we er mee verder. Zit aan een checkpoint waar links en rechts de bosses zitten te wachten op mij![]()
zo van die dwaze dingen. Haha.
Chapter 2 is idd veel groter en langer dan chapter 1. Veel meer bosses ook. Zal vandaag geen half 5 worden dat is een feit. Voel het toch wel het slaap tekort. Maar jaVoor zo ver ik gezien heb was chapter 1 toch wel kleiner dan 2 en 3, de rest weet ik niet![]()
ni neute ni pleuje 

Ligt dat aan mij of is de boss moeilijkheid echt zwaar met ups en downs.
Die eerste met twee phases heeft mij toch ook eerst 5 keer neig slagen gegeven ze en dan de final boss van act1 was in de eerste poging neer![]()
ik leef nog ! zit nu in chapter 2,zitten wel een paar boss fights in die redelijk moeilijk zijn maar voor de rest valt het voorlopig meeIs al van april geleden dat hij online is geweest![]()
Ik heb het gevoel dat da wel wat een algemene boss trend is, bosses zijn niet altijd per sé moeilijk of hebben niet altijd mega crazy combo's of aanvallen. Maar elke boss heeft er wel altijd ergens zo eentje die als em u heeft, hoe vlot het ook ging, dat ge 9 op 10 het loodje legt.Zitten wel een paar pittige tussen. Gisteren toch ook op 1 men tandjes stuk gebeten en niet omdat de fight echt moeilijk is. Beetje zoals onze dikkop van int begin. Als hij u te pieren heeft kunde een kruis maken.
Wil niks spoilen ofzo maar voor iedereen in chapter 2. helpt diene zatlap he. Tis de moeite.
ik heb nu ook wel het gevoel dat ik ergens van die bloemekes gemist hebt om u medicijn potteke meer sips te geven.
ben nu aan die zatlap