Black Myth: Wukong

Sebiet gaan we er mee verder. Zit aan een checkpoint waar links en rechts de bosses zitten te wachten op mij :-)

Sebiet gaan we er mee verder. Zit aan een checkpoint waar links en rechts de bosses zitten te wachten op mij :)
We zijn hier nog niet meteen klaar mee denk ik. Ik dacht dat er 6 a 7 grote areas zijn, hoever zit ge al?

Edit, er is 1 speler die nog 1 trophy voor platinum moet hebben

Edit 2, er zijn er al met platinum, psnprofiles moet hunne site updaten precies

Laatst bewerkt:
Zit denk ik iets verder dan de helft in chapter 2. Denk ik. Mijn nachtelijk avontuur is nog redelijk ver uitgelopen. Denk da ik nu ongeveer terug al een baas of 8 a 9 heb neer gemept. En er staan er nu twee te wachten. Ik ga er zowiezo langer over doen dan het gemiddelde. Heb ondertussen ook al chapter 1 terug bezocht enzo. Chapter 2 nu ben ik ook al 2 x terug gelopen omdat je bepaalde zaken hebt gevonden en u dan afvraagt of ge dat niet nog al ergens zijt tegen gekomen :-) zo van die dwaze dingen. Haha.

Voor zo ver ik gezien heb was chapter 1 toch wel kleiner dan 2 en 3, de rest weet ik niet :p
Chapter 2 is idd veel groter en langer dan chapter 1. Veel meer bosses ook. Zal vandaag geen half 5 worden dat is een feit. Voel het toch wel het slaap tekort. Maar ja :-) ni neute ni pleuje 🙈🙈🙈

Ligt dat aan mij of is de boss moeilijkheid echt zwaar met ups en downs.

Die eerste met twee phases heeft mij toch ook eerst 5 keer neig slagen gegeven ze en dan de final boss van act1 was in de eerste poging neer o_O

Ligt dat aan mij of is de boss moeilijkheid echt zwaar met ups en downs.

Die eerste met twee phases heeft mij toch ook eerst 5 keer neig slagen gegeven ze en dan de final boss van act1 was in de eerste poging neer o_O

Zitten wel een paar pittige tussen. Gisteren toch ook op 1 men tandjes stuk gebeten en niet omdat de fight echt moeilijk is. Beetje zoals onze dikkop van int begin. Als hij u te pieren heeft kunde een kruis maken.

Wil niks spoilen ofzo maar voor iedereen in chapter 2. helpt diene zatlap he. Tis de moeite.

Zitten wel een paar pittige tussen. Gisteren toch ook op 1 men tandjes stuk gebeten en niet omdat de fight echt moeilijk is. Beetje zoals onze dikkop van int begin. Als hij u te pieren heeft kunde een kruis maken.

Wil niks spoilen ofzo maar voor iedereen in chapter 2. helpt diene zatlap he. Tis de moeite.
Ik heb het gevoel dat da wel wat een algemene boss trend is, bosses zijn niet altijd per sé moeilijk of hebben niet altijd mega crazy combo's of aanvallen. Maar elke boss heeft er wel altijd ergens zo eentje die als em u heeft, hoe vlot het ook ging, dat ge 9 op 10 het loodje legt.

Ik weet het is geen Souls game en ik moet het er ook niet te veel mee vergelijken, maar ergens vind ik fights waar je toch net iets meer kan en mag geraakt worden, maar waar bosses langere combo's hebben iets aangenamer, omdat je daar gelijk toch vaker kunt uit geraken of een opening vinden om deftig te healen en je te herpakken.

Bij deze heb ik vaak het gevoel dat het ofwel flawless gaat, ofwel ik gepakt wordt en dan meteen dood ben omdat ik niet uit de combo geraak of echt geen opening vind voor te healen. Misschien went dit nog wel wat meer, het is ook geen grote klacht, gewoon iets dat wel begint op te vallen.

op zich ist eigenlijk een game waar ge van boss naar boss loopt en de stukker er tussen stellen ni zo heel veel voor en zijn redelijk easy.

ik heb nu ook wel het gevoel dat ik ergens van die bloemekes gemist hebt om u medicijn potteke meer sips te geven.
ben nu aan die zatlap

ik heb nu ook wel het gevoel dat ik ergens van die bloemekes gemist hebt om u medicijn potteke meer sips te geven.
ben nu aan die zatlap

die zijn redelijk zeldzame. Als ik mij niet vergis krijg je er effectief wel 1 in chapter 2 om naar 6 te gaan ipv 5.

Die zatlap zeker helpen he. Ge moet hem zo int oog houden. Halverwege bij de onthulling eerst dat pad volgen voor toch iets dat enorm welkom zal zijn. En dan effe backtracken en gaan zoeken. :)
Have fun. Probeer zoveel mogelijk te vertellen met eigenlijk zo weinig mogelijk inhoud voor wie er nog niet zit of gevonden heeft.

Edit: btw heb je de 6 oogjes gevonden en zoja ook gebruikt op de juiste plek ? Zoniet zoeken maar ! 🙈🙈

ja die oogen heb ik en al gebruikt ook ;)
maar het is dus normaal dar ik nog ma 1 bloemeke had voor die sips , en dan nu pas een 2de kan halen ?

Ja. En dan terug naar chapter 1 om ze te activeren.

Straks is het terug mijn moment. Na toch een beetje slaap te hebben gehad.

Terug
Bovenaan