Black Friday

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop op Ethika onderbroeken, want 35€ voor een onderbroek is echt overpriced, maar ze zitten goed naar mijn mening.
2 jaar geleden had je er 5 voor 25€ als ze da terug doen koop ik er 20

Voor wie op zoek is naar een kruislijnlaser:

Deze staat bij Amazon op Black Friday deals:

Op zich een redelijke korting van zo'n 25%, maar dan zie je hier:

Quasi hetzelfde product in de blauwe versie (de "professionele" versie), weliswaar zonder statief. Maar momenteel is er een actie bij Bosch voor een gratis statief bij de professionele versies :)

Daar dus eentje aangeschaft.

Voor wie op zoek is naar een kruislijnlaser:

Deze staat bij Amazon op Black Friday deals:

Op zich een redelijke korting van zo'n 25%, maar dan zie je hier:

Quasi hetzelfde product in de blauwe versie (de "professionele" versie), weliswaar zonder statief. Maar momenteel is er een actie bij Bosch voor een gratis statief bij de professionele versies :)

Daar dus eentje aangeschaft.
Voor Bosch producten sowieso altijd Amazon (en doorheen het jaar vooral Amazon.de) in de gaten houden!

Zo ne Le Creuset braadpan interesseert mij wel anders. Mocht iemand dit tegen komen ...
Ik volg ^^. Ik zoek als kerstcadeau een braadpan van Le Creuset of Sony WH-1000XM4. Denk dat de hoofdtelefoon met de nieuwe thuiswerkverplichting een meer gewild geschenk zal zijn (ons kitten heeft zijn huidige koptelefoon gemassacreerd :p).

Vrijdag zitten zoeken naar ovens, Neff heeft geweldige reviews maar was nu wel boven mijn budget.

Zag ik daarnet dat ze aan 503 euro stonden, verzenden inbegrepen.

3u later:
Neff BCR5522N / B55CR22N0 / CircoTherm Oven, EasyClean, pyrolytisch, slide & hide, 12 bedrijfsmodi https://www.amazon.de/dp/B00QV8BGTY/ref=cm_sw_r_apan_glt_i_RT4TZEDKWKX8QAH4K075?_encoding=UTF8&psc=1

I love koopjes! 😍
Ik zou zeker voor een Neff proberen te gaan. Helemaal overtuigd van het deur-systeem, wou dat zelf sowieso ook bij een volgende oven, zit altijd te klungelen om iets uit de oven te halen zonder mezelf te verbranden aan de opengeklapte deur. Daarnaast bak ik enorm graag en Neff is uitgeroepen tot de beste bakovens. In ons nieuwe keuken komen er 2, een combi-steam en een gewone.

Ik volg ^^. Ik zoek als kerstcadeau een braadpan van Le Creuset of Sony WH-1000XM4. Denk dat de hoofdtelefoon met de nieuwe thuiswerkverplichting een meer gewild geschenk zal zijn (ons kitten heeft zijn huidige koptelefoon gemassacreerd :p).

Ik zou zeker voor een Neff proberen te gaan. Helemaal overtuigd van het deur-systeem, wou dat zelf sowieso ook bij een volgende oven, zit altijd te klungelen om iets uit de oven te halen zonder mezelf te verbranden aan de opengeklapte deur. Daarnaast bak ik enorm graag en Neff is uitgeroepen tot de beste bakovens. In ons nieuwe keuken komen er 2, een combi-steam en een gewone.
Ik had besteld, maar betaling was niet doorgegaan.
Dan opnieuw besteld, die betaling was wél doorgegaan. En geannuleerd door verkoper.
Volgende ochtend de betaling kunnen doen voor de eerste en die staat nu in leverstatus voor volgende week aan 503 Euro dus 😍

Ik had besteld, maar betaling was niet doorgegaan.
Dan opnieuw besteld, die betaling was wél doorgegaan. En geannuleerd door verkoper.
Volgende ochtend de betaling kunnen doen voor de eerste en die staat nu in leverstatus voor volgende week aan 503 Euro dus 😍
Top! Keep me posted van de eerste bakavonturen!

Ik moet nog een jaar op mijn nieuw keuken wachten :p.

Black Friday, zijn dat dan geen 'valse' kortingen? Zoals eerst de prijs wat optrekken en dan zakken om uiteindelijk een korting van 5-10% te bekomen? In het verleden toch al meermaals opgemerkt.

Black Friday, zijn dat dan geen 'valse' kortingen? Zoals eerst de prijs wat optrekken en dan zakken om uiteindelijk een korting van 5-10% te bekomen? In het verleden toch al meermaals opgemerkt.

My man.

Oppo heb ik inderdaad ook al bekeken, maar die zijn meestal iets minder tegenover vooral Xiaomi.. (Oneplus bekijk ik vooral omdat ik altijd al Oneplus toestellen gehad heb sinds die bestaan).

Kans is denk ik wel het grootst dat ik gewoon een gsm bestel via Orange, ben toch van plan daar nog jaren te blijven.

Daar twijfel ik nu tussen deze 2:
Samsung S21 voor 99€ (100€ cashback) en dan 25€/m (komt in totaal op 599€)
Xiaomi 11T Pro voor 9€ (+24" scherm twv 130€) en dan 25€/m (komt in totaal op 479€)

Oppo is goeien marchandise. Oppo, Vivo, Oneplus, Realme,... dat zijn allemaal merken van hetzelfde bedrijf (genaamd BBK), die zijn momenteel in totaal de grootste telefoonverkopers ter wereld.

M4 kan dual Bluetooth pairing doen, dat is zowat het enige noemenswaardige verschil (maar wel cruciaal als ge dat nodig hebt).
Ik had jaren de M1, volledig kapotgebruikt, die hing letterlijk met tape aan elkaar. Sinds dit jaar overgestapt naat de M4. Superhandig dat die meerdere bluetooth devices support. Als je muziek luistert via je laptop maar opeens telefoon krijgt bijvoorbeeld.

'Soms' zijn het valse kortingen. Vandaag 400€ voor ne TV. Dan met Black Friday: 500€ doorstreept en de nieuwe prijs = 450€ :bow:
(Dit is een echt voorbeeld van een steekproef van test aankoop van enkele jaren geleden. Alleen de prijzen en welke TV het juist was, weet ik niet meer dus deze zijn hier fictief).

Je moet gewoon goed de prijs in het oog houden en niet zomaar een 'koopje' doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan