Black Friday deals 2024

Voor mooie deals en tooltjes kijk 👇🏻👇🏻 👇🏻

Edit Crew: 🙏 graag via onze referrals naar de website gaan en pas dan het product in je mandje zetten.

Dan vangen wij namelijk een percentje dat integraal naar onze werking gaat en waar we weer een tijdje mee verder kunnen!

Goede deals:
Carrefour heeft goede BF deals in het algemeen en in het bijzonder de PS5:
* PS5 Slim aan €309 netto
* PS5 Slim+Disc aan €389 netto
* PS5 Pro aan €649 netto
(Met dank aan ViperHD)
Alleen online te kopen als je in België woonachtig bent.

Mediamarkt PS5 slim met Fortnite €369

Roborock Qrevo Robotstofzuiger €619
(Met dank aan kil911ler)

Voor al uw televisies etc Frans DeSmet
(Met dank aan Koonut, zaj en Fabian die erbij zweren: goede deals en goede service (afgetopt met een ouderwets ogende site)).

Onder het kopje plezierige kleine meepakker vanaf 25€, 5€ korting met de code 5EURO.
(Met dank aan Renegadexxripxx)

Fijne tooltjes: plugin "pricebuddy" en “keepa” en app ideallo (Duitsland)

Laatst bewerkt:
ik heb deze week een LG OLED G4 77 inch op de kop kunnen tikken voor 2600 euro bij frans de smet van sound & vision

3600 euro
-400 euro cashback bij LG
-200 cashback bij hun leverancier
-400 Euro winkel korting

=2600 euro

ik heb deze week een LG OLED G4 77 inch op de kop kunnen tikken voor 2600 euro bij frans de smet van sound & vision

3600 euro
-400 Euro winkel korting

=2600 euro
Ah de Frans, rij je met plezier half België voor door.

3600 euro
-400 Euro winkel korting

=2600 euro
Nice! Heb daar in het verleden de Cx en C2 gekocht! :)

Een beetje off-topic ivm Frans De Smet: enerzijds zie ik daar winkelprijzen, met ook een link om laagste prijs aan te vragen. Maar anderzijds ook een webshop waar sowieso al lagere prijzen staan (toch op hetgene ik check). Hoe moet ik dat juist zien ? Kan je nog een lagere prijs krijgen dan die op de webshop ?

@ViperHD gewoon mailen, geven dan relatief snel beste prijs door. Mijn Bravia ook zo verkregen bij hun. Een 150euro goedkoper dan emde gemiddelde prijs.

Xenos

Rustiek kaarsen 7x18 - 40% korting voor bepaalde kleuren
De gewone promo die elke (paar) maand wel terugkomt is 2 + 1 gratis dus deze deal is ietsje beter en zeker als je in bulk bestelt

3600 euro
-400 Euro winkel korting

=2600 euro
De lanceringsprijs (pre-order only) voor de eerste aantal G4 77 inch die door hun verkocht werden, waren ook rond 2.600 euro.
Ik had zaterdag om 8u in de ochtend prijs gevraagd en pre-order korting liep tem de dag ervoor. Pfff:(
Het ergste is dat ik letterlijk elke dag naar hun site ging en dacht dat je nog geen pre-order prijs kon aanvragen omdat de nieuwe reeks nog niet op de site stond. Serieus balen.

Dan maar een paar weken later de 65 inch G4 gekocht voor 2.250 euro omdat ik niet kon wachten op de solden:p was nog steeds een goeie deal daar de concurrentie nog steeds de volle pot (3.400/3.500 euro) vroeg.

Ik weet nog dat ze vorig jaar op tweakers aan het pronken waren met de goeie G3 65 inch prijzen bij black friday terwijl je bij De Smet in de eerste week van juli eentje kon kopen voor 1.700 euro.

Die hebben altijd zotte prijzen (en goei service)

Ik twijfel om er morgen een 42 inch C4 te kopen voor mijn pc:rofl:

Laatst bewerkt:
In store doet Krefel doet uitverkoop van Tones spullen. Beetje overal en vanalles heb ik de indruk, geen consistentie te bespeuren, wel goede deals.

Froyennes - 2x8GB DDR4 Kingston Fury 320mhz € 26 (ook nog een X570 en B760 mobo)

Anderlues - Intel i9 13900K Boxed € 390

Blijf maar weg van MSI, heb een MSI GS66 Stealth en wat een brol. Ventilator al vanuit fabriek klikkend geluid, RGB toetsen die na een maand bepaalde kleuren niet meer kunnen tonen, na 2 jaar de oplaadpoort die los zit. Oh en oververhit vanaf dag 1, ge moet zelfs undervolten om er iéts mee te kunnen doen.

Iedereen blij met zijn of haar aankopen?
Eventueel kan er nog wat geestelijke nazorg geboden worden. Zo niet, dan wordt deze thread beschouwd als gesloten. ☺️

Blijf maar weg van MSI, heb een MSI GS66 Stealth en wat een brol. Ventilator al vanuit fabriek klikkend geluid, RGB toetsen die na een maand bepaalde kleuren niet meer kunnen tonen, na 2 jaar de oplaadpoort die los zit. Oh en oververhit vanaf dag 1, ge moet zelfs undervolten om er iéts mee te kunnen doen.

Ik na paar jaar thans nog steeds content van mijn GL75 🤷‍♂️

Terug
Bovenaan