Biomutant

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Biomutant

Ah ja ik zie het nu ook op reddit al die post titels game is amazing soooo good, loving it, amai nie verwacht dat het positief zou zijn. Ben wel niet in de threads gaan lezen.
Ja, moet wel zeggen, de pluspunten die het vaakst voorkomen is niet per se waar ik direct naar op zoek ben. Dus voor mij is t nog afwachten :tongue:
 
ZIet er niet slecht/oké uit, maar om nu 60 euro uit te leggen na release, ja... Zal het wel binnen een jaar of 2 eens kopen. Genoeg spellen om te spelen.
 
Ik heb t maar gedaan, misschien win ik de game mania ps pro nog toevallig :unsure:
 
Gekocht voor 39 euro op steam via via.
cava prijs voor een nieuwe game eigenlijk.
 
Zeer veel verschillende scores, ben persoonlijk wel fan van games die wat nieuws proberen ook al lukt het niet op elk vlak. ELEX vind ik ook zo'n topper.
 
Van wat ik al gezien en gelezen heb, zal die vermoedelijk wel in huis komen, maar ik wacht nog even op de PS5-upgrade :).
 
Wie zegt dat het komt? Lees niets over een PS5 upgrade?
Wat Jonas dus zei, maar ‘near-ish’ is voor mij geen garantie, maar we zien wel. Blijkbaar op PS5 momenteel maar in 1080p.

En ondertussen deze review gezien, die is een heel stuk minder positief...
 
het gemiddelde cijfer slaat precies toch wat tegen, khad iets hoger verwacht op 40 reviews
 
Ik had ook wel op een betere score gehoopt. Beyondgaming geeft de enige hoge score.
Resolutie op de xbox series x is wel 4k
 
Ik had ook wel op een betere score gehoopt. Beyondgaming geeft de enige hoge score.
Resolutie op de xbox series x is wel 4k
Er zijn 5 sites die dezelfde of een hogere score geven (enkel op Metacritic, dus zullen er wel nog meer zijn).

Nu goed, is niet mijn review en ik heb het niet gespeeld dus kan er niet over oordelen.
 
Laatst bewerkt:
Als ik het zo lees dan vrees ik er toch voor mijzelf voor, ook dat mn voorgevoel wel klopte. Morgen maar eens beleven :biglaugh:
 
Heb het ook besteld, zou vandaag moeten aankomen. Kijk er wel naar uit. Wat ik wel een vervelende trend vind is dat next gen altijd moet wachten op een patch. Kunnen ze dat niet gewoon bij de release erbij steken. Release het dan wat later. Next gen is er nu gewoon, zorg dat dat in orde is
 
Terug
Bovenaan