Biomutant

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Biomutant

Ik heb het niet gespeeld, wel de review al gelezen. Maar we mogen helaas nog niets kwijt erover.
 
Bizar dat de reviews niet mogen verschijnen terwijl pewdiepie vorige week op YT de game aan het streamen was lol
 
Reviews afwachten, ik vind wel de gevechten er leuk uitzien en crafting laat u precies toe om van alles te combineren om wapens te maken.
 
Voor de geïnteresseerden:


Hij mocht tot 4u ver spelen, dus ik denk dat je dan wel een beetje een indicatie kan krijgen.
 

  • Will there be a native version of BIOMUTANT be on the current gen consoles, i.e. PS5 and Xbox Series S/X?
    • Yes, but on May 25, only PC/PS4 and XB1 versions will be released. We will provide more info in due time.
  • What platforms will it be available on?
    • On May 25 2021: PC, PS4, Xbox One
    • Sometime in the near-ish future: native version for PS5 and Xbox Series S/X

Afwachten dus voor mij
 
“Near-ish”... Lees: we don’t know yet. Zal dus ook nog wachten zijn voor mij, zeker ook omdat ik de game moeilijk kan inschatten qua story en gameplay.
 
“Near-ish”... Lees: we don’t know yet. Zal dus ook nog wachten zijn voor mij, zeker ook omdat ik de game moeilijk kan inschatten qua story en gameplay.
Heeft Cohh dan 4h lang niet gespeeld je kan toch op 4h iets van story zien? Niet?
 
Heeft Cohh dan 4h lang niet gespeeld je kan toch op 4h iets van story zien? Niet?
Ik heb me nog niet beziggehouden met 4u naar YouTube te kijken ;). Plus Cohh is iemand die alle nooks en crannies wil bekijken en dus vrij traag vordert over het algemeen. Maar ga het zeker nog verder bekijken :).
 
Op reddit zijn er nog al wat (gepolariseerde) meningen te vinden van mensen die het spel al hebben. Ze lijken wel meer een kant op te hellen.
 
Op reddit zijn er nog al wat (gepolariseerde) meningen te vinden van mensen die het spel al hebben. Ze lijken wel meer een kant op te hellen.
Ah ja ik zie het nu ook op reddit al die post titels game is amazing soooo good, loving it, amai nie verwacht dat het positief zou zijn. Ben wel niet in de threads gaan lezen.
 
Terug
Bovenaan