Big Brother 2021

Big Brother 2021

Erste keer dat ze echt gaan weten of ze bij de populaire kandidaten zitten of niet. Als je echt kijken naar kandidaten waar je genoeg kan aan storen lijkt me de top 3 Jill, Zoey en Michel (vooral uit vroegere kamp Thomas en framing)

Hier zit ze weer heel weirdo te doen, waarschijnlijk op Liese of Nick. (Ik denk Liese).

Is die 10 jaar? En dat is niet alleen zij die dat regelmatig doet, maar meerdere van die vrouwen. Jill en Liese ook regelmatig. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik na zoveel dagen bij elkaar ook wel gek zou worden van bepaalde mensen.

Ben de aflevering van gisteren aan het kijken. Hoe hard word Zoëy daar in de slachtofferrol gemonteerd, Nick is juist een boeman... weg met haar.. ik kan haar echt niet zien

Maak je onderscheid tussen mensen obv huidskleur, ben je een racist.
Zeg je dat je geen kleur en geen onderscheid ziet en dat iedereen gelijk is, ben je ook een racist, want dan erken en waardeer je het onderscheid niet . . .

Zoey, Big Brother, 8 maart 2021

:wallbash:

En daarna beginnen wenen "waarom voel ik mij nu een slachtoffer?" :cry2:

Het ergste vond ik hoe Liese erin mee ging :/

Trouwens heel schoon moment bij de bedtime stories met het verhaal van Julie. 5-10 minuten lang zitten vertellen over de geboorte van haar 3 kindjes en hoe ze haar laatste bijna niet aanvaarde, zonder ook maar één flauwe onderbreking van iemand anders. Kwou da'k ze ne knuffel kon geven 😊

En wattafak @ video hierboven? Wil iemand dat uitleggen? Wil ik de uitleg horen? En dan zo ff casual haar vingers afspoelen onder de kraan...
Met zo'n redenering en 'argumentatie' aan de overzijde kom je altijd als slechterik eruit.
Waardeloos.
'ze Vibet met iedereen... ik zie ze enkel klagen en zagen en zich afzonderen.
Zoey moet eruit, nog voor Jill.

Paar keer op zoey gestemd, zelfs speciaal wat meer accounts aangemaakt zelf, da foorwijf MOET eruit.. zo n degoutante koppen trekken, de hele tijd stoken, degoutant doen..

Het zal er nog om gaan spannen. Zoey & Michel momenteel voorop met Jill als verre 3e genomineerde, aldus FOK.
Dwz dat als we effectief gaan mogen gaan stemmen op wie er het huis moet verlaten, alle Jill fans op Michel gaan stemmen, en de anderen 50/50 op Zoey/Jill gaan... Not good...
Moeten we stemmen op wie in het huis moet blijven, dan krijgen Jill & Michel alle stemmen en is het vrijwel zeker exit Zoey.
Anders gezegd: BB beslist morgen gewoon zelf al of Zoey of Michel moet vertrekken....

Trouwens, iedereen zegt altijd dat BB Michel framed als bad guy, ik vind dat ook, maar wat voor baat hebben ze er nu bij hem (en bij extensie de hele FAB5) buiten te werken? Vanzodra Michel & Nick buiten zijn, halveert hun kijkcijferaantal opnieuw. Ze zijn beter Michel & Jill er zo lang mogelijk in te houden en zo de spanningen hoog te houden imho.

Laatst bewerkt:
Idd, oproep aan mensen met meerdere accounts; Stem Jill en Zoey.
Uw stemmen verdelen e zeg.

Der gaan der 3 op nominatielijst komen: als daar 2 man op staat van fab5 hebben we het mss steken.

Ik kan 3 keer stemmen.

Ja idd, fok is pro jill en liese for some reason
Het draait daar met de wind. De enige logica die ik er in kan vinden is dat ze graag tegendraads doen. Eerst gingen ze vol voor mensen die het spel speelden (Thomas/Jill/Jowi) nu zijn ze er tegen (Michel/Nick). Denk dat ze van verrassingen houden.

Op het FOK-Forum worden vooral Nick en Michel genoemd als genomineerden.
Verschiet ik nie van omdat er plots een hoop debielen vinden dat ze te veel de baas spelen, wat niet zo over komt voor mij.... Dat er leiding genomen wordt is gwn logisch anders is da wa chaos maar echt baas spelen doen die nie in mijn ogen.. Maarja, gwn weer simpel volk die daar helemaal anders over denkt.

In elke groep gaat er sowieso altijd een leider zichzelf naar voor schuiven of naar voren geschoven worden. Altijd. Helaas zijn dat vaak diegene die de grootste mond hebben, en daarom niet eens het meeste verstand. Hier vind ik dat niet zo. Als je Michel & Nick al als leiders zou kunnen bestempelen, zijn het gewoon ook goede leiders.
Nooit gesnapt waarom Zoey/Jill/Matt daar zo tegen kunnen zijn. Geeneen van die 3 is capabel om zelf leider te zijn. Matt is te soft. Zoey te bitchy. En we hebben ook gezien hoe goed Jill de druk van het huismeesterschap aan kon...

Ben ik de enige die het wat raar vind om te stemmen met meerdere accounts?
Als de minst likeable mensen voor jullie smaak doorgaan, moet je mss gewoon je conclusies trekken over het programma? 😀

En al de laatste filmpjes over Zoey zijn ook ferm overdreven, kzou niet willen weten wie er overdag al is in zijn broek zit ZONDER zijn/haar handen nadien te wassen.

Het rare is waarom ze dat niet gewoon in de afgeschermde douche of toilet doet ipv achter de deur vant waskot voor alle live-viewers....
En het is niet alleen dat, er is ook het kaka incident, en nog iets anders, forgot what.

EDIT: en ja, Liese heeft ook al aan haar foef gekrabt, maar dat was tenminste niet vatsig om te zien...

Ben wss wel biased...

Het rare is waarom ze dat niet gewoon in de afgeschermde douche of toilet doet ipv achter de deur vant waskot voor alle live-viewers....
En het is niet alleen dat, er is ook het kaka incident, en nog iets anders, forgot what.

EDIT: en ja, Liese heeft ook al aan haar foef gekrabt, maar dat was tenminste niet vatsig om te zien...

Ben wss wel biased...

Dat is dus ook mijn punt: achter het hoekje van een deur.
Heel bizarre en vieze triene.
Want tgaat hem ook om het totaal pakket e: zit altijd met haar handen in het eten ook.
Zit daar mee da wattenstaafke aan haar gat bezig, dan haar bebloede menstruatieslip zitten showen en ga zo maar door.

Las net dit:

Nu word Nick er door gesleurd op MNM. Ik word hier echt beetje misselijk van. Ze geven dus Zoëy gelijk, tegen donkere mensen is het racisme en het verhaal van Nick is slechts discriminatie. Sorry maar Nick verdiend dit niet 😢

MNM is gwn een zeikzender..... Commercieel tot en met, Zum kotsen. Springen allemaal heel graag op de racisme trein... Bende linkse, naïeve wereldverbeteraars....

Terug
Bovenaan