Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is die 10 jaar? En dat is niet alleen zij die dat regelmatig doet, maar meerdere van die vrouwen. Jill en Liese ook regelmatig. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik na zoveel dagen bij elkaar ook wel gek zou worden van bepaalde mensen.Hier zit ze weer heel weirdo te doen, waarschijnlijk op Liese of Nick. (Ik denk Liese).
Met zo'n redenering en 'argumentatie' aan de overzijde kom je altijd als slechterik eruit.Maak je onderscheid tussen mensen obv huidskleur, ben je een racist.
Zeg je dat je geen kleur en geen onderscheid ziet en dat iedereen gelijk is, ben je ook een racist, want dan erken en waardeer je het onderscheid niet . . .
Zoey, Big Brother, 8 maart 2021
En daarna beginnen wenen "waarom voel ik mij nu een slachtoffer?"
Het ergste vond ik hoe Liese erin mee ging :/
Trouwens heel schoon moment bij de bedtime stories met het verhaal van Julie. 5-10 minuten lang zitten vertellen over de geboorte van haar 3 kindjes en hoe ze haar laatste bijna niet aanvaarde, zonder ook maar één flauwe onderbreking van iemand anders. Kwou da'k ze ne knuffel kon geven
En wattafak @ video hierboven? Wil iemand dat uitleggen? Wil ik de uitleg horen? En dan zo ff casual haar vingers afspoelen onder de kraan...
Ik voel een bad vibeHeb 2x op Zoey gestemd. Gang gang snapje.
Ik volg het daar ook en het zijn vooral de grootste roepers die dat willen. Als je die poll bekijkt is het Zoey en Michel.Op het FOK-Forum worden vooral Nick en Michel genoemd als genomineerden.
Ja idd, fok is pro jill en liese for some reasonIk volg het daar ook en het zijn vooral de grootste roepers die dat willen. Als je die poll bekijkt is het Zoey en Michel.
Het draait daar met de wind. De enige logica die ik er in kan vinden is dat ze graag tegendraads doen. Eerst gingen ze vol voor mensen die het spel speelden (Thomas/Jill/Jowi) nu zijn ze er tegen (Michel/Nick). Denk dat ze van verrassingen houden.Ja idd, fok is pro jill en liese for some reason
Verschiet ik nie van omdat er plots een hoop debielen vinden dat ze te veel de baas spelen, wat niet zo over komt voor mij.... Dat er leiding genomen wordt is gwn logisch anders is da wa chaos maar echt baas spelen doen die nie in mijn ogen.. Maarja, gwn weer simpel volk die daar helemaal anders over denkt.Op het FOK-Forum worden vooral Nick en Michel genoemd als genomineerden.

Het rare is waarom ze dat niet gewoon in de afgeschermde douche of toilet doet ipv achter de deur vant waskot voor alle live-viewers....
En het is niet alleen dat, er is ook het kaka incident, en nog iets anders, forgot what.
EDIT: en ja, Liese heeft ook al aan haar foef gekrabt, maar dat was tenminste niet vatsig om te zien...
Ben wss wel biased...