Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom kijken als je hier alles kan lezen en zien wat enigszins de moeite is.Idem. Ik volg het meer hier dan op tv .![]()

maar drank mag wel
hoe krom wille ze het hebben he 
Las ook dit nog, als je al dacht dat het niet erger kon, dit bedoel ik dus met dit is een kinderprogramma, geene BB meer, niks mag nog, preuts gedoe ook, politiek correcte bullshit zoals met alles:
Er is een rookkamer dat is al vaker gezegd op de livestream,maar ze mogen dat niet laten zien dat is ongewenst gedragmaar drank mag wel
hoe krom wille ze het hebben he
![]()
zou me kunnen voorstellen dat dit wat wrevel bij de uitgaven geeft.Idd .. ik geloof er eerlijk gezegd niets van.Met wat worden die sigaretten gekocht? Of is dit basis?zou me kunnen voorstellen dat dit wat wrevel bij de uitgaven geeft.
Idd .. ik geloof er eerlijk gezegd niets van.
Ik begrijp die bewoners toch echt niet, zitten ganse dagen op hun lui gat te niksen, op enkele opdrachten na, en nog zitten ze 's avonds te zagen dat ze moe zijn en de volgende morgen geraken ze niet uit hun bed opdat ze nog moe zijn.
Dat is toch niet meer normaal.
Hier kan je dit vinden: https://forum.fok.nl/topic/2595505Als ik nu graag zou oppikken bij big brother, waar kan ik een samenvatting vinden van wat er de laatste 2 maand zoals gebeurt is? Welke rol elk lid heeft, wat over wie gezegd wordt enzovoort? De details van de grootste drama's dat al gebeurt zijn? Is daar een blog van ofzo?
Kijk gewoon 5 min naar testbeeld, dan heb je alles gezien wat er de laatste maanden is gebeurdAls ik nu graag zou oppikken bij big brother, waar kan ik een samenvatting vinden van wat er de laatste 2 maand zoals gebeurt is? Welke rol elk lid heeft, wat over wie gezegd wordt enzovoort? De details van de grootste drama's dat al gebeurt zijn? Is daar een blog van ofzo?