Big Brother 2021

Big Brother 2021

Zoey is opnieuw bezig. Ze zit met het zuur maar heb je gezien wat die der allemaal zit op te fritten lol.
Denk ook dat het veel gespeeld is, dienen Matt is zo'n droeftoeter dat niemand zijn saai gewauwel wil aanhoren en die zit er tegen Zoey te leuteren haha en dan begint ze over zuur in maag en loopt ze weer weg van den Matt haha.
Die haat mannen blijkbaar.

En feestje nu al gedaan??
Op wat slaat dat allemaal?

Las ook dit nog, als je al dacht dat het niet erger kon, dit bedoel ik dus met dit is een kinderprogramma, geene BB meer, niks mag nog, preuts gedoe ook, politiek correcte bullshit zoals met alles:

Er is een rookkamer dat is al vaker gezegd op de livestream,maar ze mogen dat niet laten zien dat is ongewenst gedrag😆😆😆 maar drank mag wel😆😆 hoe krom wille ze het hebben he 👍

Hoe liggen ze daar nu weer te slapen?
Ik zie een matras op de grond liggen naast een anders bed?
En wie zijn dat? Matt in dat bed, Jill op die matras (vermoed ik), maar wie ligt er daar nog naast op die matras??

Las ook dit nog, als je al dacht dat het niet erger kon, dit bedoel ik dus met dit is een kinderprogramma, geene BB meer, niks mag nog, preuts gedoe ook, politiek correcte bullshit zoals met alles:

Er is een rookkamer dat is al vaker gezegd op de livestream,maar ze mogen dat niet laten zien dat is ongewenst gedrag😆😆😆 maar drank mag wel😆😆 hoe krom wille ze het hebben he 👍

Is dat zo? Want dat staat hier al maanden op de achtergrond op tijdens mijn werkweek, en nog nooit iets gezien of gehoord van een rookkamer?
En rookt er dan niemand? Want buiten naar de dagboekkamer zie ik toch ook nooit iemand "verdwijnen"?!

En een roker rookt toch meerdere malen per dag, dus dat zou toch al moeten opgevallen zijn ...

Idd .. ik geloof er eerlijk gezegd niets van.

Mike was toch ook geregeld bezig over het feit dat hij moest stoppen met roken terwijl hij voordien tientallen sigaretten per dag rookte.

Dat er een rookkamer zou zijn heb ik (zowel op stream als op social media) nog nooit gehoord en lijkt me dus zéér onwaarschijnlijk.

Daar heb ik toch ook nog niks van gehoord.
Wat ik me dan afvraag, waar zou die rookkamer dan zijn en welke bewoners zouden er dan roken?

Ik begrijp die bewoners toch echt niet, zitten ganse dagen op hun lui gat te niksen, op enkele opdrachten na, en nog zitten ze 's avonds te zagen dat ze moe zijn en de volgende morgen geraken ze niet uit hun bed opdat ze nog moe zijn.
Dat is toch niet meer normaal.

Niet iedereen z'n energiepeil en slaapnood ligt op hetzelfde niveau é. Ik kom zelf bv àmper toe met 9u in bed en sta nooit uitgerust op en ik heb een zittend beroep....
Dan moet je ook beseffen dat je daar met uitzondering van de troon eigenlijk nooit en nergens eens een momentje voor jezelf kan hebben, dat je weet dat er 24u/24u camera's op je gezicht staan, dat je je constant moet verantwoorden tegen iedereen, en dat je continu op je hoede moet zijn voor manipulatieve spelletjes. Ik denk dat dat enorm energievretend is als je niet minder dan 100% zelfzeker bent en stevig & recht in uw schoenen staat.

Nog los van het feit dat je altijd op een slaapzaal slaapt met mensen die niet altijd op hetzelfde uur binnen strompelen, je niet volgens je eigen bioritme kan leven en dat je weken naast snurkers hebt gelegen...

Als ik nu graag zou oppikken bij big brother, waar kan ik een samenvatting vinden van wat er de laatste 2 maand zoals gebeurt is? Welke rol elk lid heeft, wat over wie gezegd wordt enzovoort? De details van de grootste drama's dat al gebeurt zijn? Is daar een blog van ofzo?
Kijk gewoon 5 min naar testbeeld, dan heb je alles gezien wat er de laatste maanden is gebeurd

Terug
Bovenaan