Big Brother 2021

Big Brother 2021

Ach kijk, goed dat ze dat posten op andere fora ook, Zoey moest eens weten hoe ze uitgespuwd wordt... nu en later ook nog.

Zoey aan het stoken tegen Liese dat Nick en Michel racistische opmerkingen hebben gemaakt. :crazy:
Respect voor Zoey?

Ze zit Nick en Michel uit te maken voor racist terwijl ze beiden werkelijk niets fouts hadden gezegd.

Michel had gezegd tijdens het worstelen van het lijkt wel een paringsdans en omdat zoey toen aan het worstelen was heeft ze er afrikaanse paringsdans van gemaakt.

Neen: Mike zegt, Julie doet wat ze wil maar als dit mijn vrouw is ist gedaan.
Dat is niet wat Zoey zegt.
Zoey zegt ook smeken, dat hoor ik hem ook niet zeggen op dit filmpke.

Ken je dat spelletje waar iedereen op een rij zit, en de eerste een zin zegt in het oor van de buur... op het einde komt er totaal iets anders uit, maar men bedoeld allemaal uiteindelijk hetzelfde...

Das net hetzelfde, alle dagen (buiten bb om) zie je toch zo situaties waar iemand iets vertelt/roddelt over iemand, maar tegen dat de 4de man dat doorverteld is daar al een heel stuk aangebreid...

Op zich toch geen probleem, want de REDEN is bij beiden hetzelfde, beklagen dat die vriend Julie zo bezig ziet. Of die nu de juiste woorden gebruiken of niet, julie zal even ambetant zijn als ze er bij stilstaat, no matter hoe het gezegd is :)

Iedere bewoner ziet dat ook, Zoey denk dat ook, 100% zeker.
Alleen probeert ze nu te doen alsof ze daar ook een degout van heeft van die uitspraak... uw gat draaien naar waar de wind staat zeggen ze dan bij ons :)

Laatst bewerkt:
Ik vind die michel toch meer en meer door de mand vallen zon klootzakske zijn . Spellen saboteren nu ook weer aant afspreken voor hij het kan saboteren enzo ...

En ik ben het niet eens met zoey maar ze heeft wel gelijk dat julie en naomi gewoon het hondje zijn van hun mannen . Die willen helemaal zelf niet winnen maar gewoon een vriendje daar hebben terwijl de mannen dat gewoon zien als iemand die hun spel gewoon blindelings volgt en das makkelijk . Liese had dit vorige week als eens vernoemd tegen nick omdat hij altijd over de finale bezig zat dat hij en michel voor haar er dan ook uit moeten als ze daar wilt staan en kunnen winnen .

Laatst bewerkt:
Inderdaad.. sommigen trekken zich een beetje te erg aan dat men niet eerlijk is... terwijl je met eerlijkheid dit spel zeker niet wint :)
En sommige commentaren die ik lees op fora en sociale media (hier ook) zijn zwaarder als wat ze daar binnen over elkaar zeggen.

Als ik dat zo zie is er dus eigenlijk niks veranderd toen BB zei dat het nu ieders voor zich was? Dat ging dan gewoon over het feit dat ze zelf hun koffers moesten pakken voor het rijk/arm spel? Ik denk dat ze bij de productie zelf niet weten wat ze moeten doen om het beter te maken.

32b5a6bfc7562b599be75d97bd691e3d.gif

Inderdaad.. en het feit dat de kijkcijfers gekelderd zijn zou je toch denken dat ze een tandje proberen bij te steken vanuit de crew om het interessanter te maken.

Maar neen, zet ze met een helm op hun kop en laat ze verder schimmelen... ipv van aan te moedigen dat er wat meer input komt zoals Michel zijn "grapje" daarnet :)

Schrijnend: Die Zoey, Liese en Naomi wtf.

Wtf. Tis erg tegenwoordig. Dus als ge blank zijt kunt ge nooit iets racistisch meemaken in de hele wereld.
"Ze vooroordelen u al op naam". --> Ik denk dat als ge als "Jan Janssen" gaat solliciteren in China, dat ge ook minder kans maakt dan "Ming Ho Qua" op een job... ma dat is geen racisme hoor.

Terug
Bovenaan