RiCOManiaC
Well-known member
Ach kijk, goed dat ze dat posten op andere fora ook, Zoey moest eens weten hoe ze uitgespuwd wordt... nu en later ook nog.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Respect voor Zoey?Zoey aan het stoken tegen Liese dat Nick en Michel racistische opmerkingen hebben gemaakt.![]()

Ik ben legit dommer geworden door die wijven hun uitleg.. en dan ni eens kunnen afkomen met een goed argument.. "jama da is gewoon zo"Schrijnend: Die Zoey, Liese en Naomi wtf.

Achterlijke wijven. Racisme is racisme. Als ik voor blanke kutbelg wordt uitgemaakt is het racisme.Schrijnend: Die Zoey, Liese en Naomi wtf.
Wtf. Tis erg tegenwoordig. Dus als ge blank zijt kunt ge nooit iets racistisch meemaken in de hele wereld.Schrijnend: Die Zoey, Liese en Naomi wtf.
Dat is duidelijk discriminatie en geen racisme.Wtf. Tis erg tegenwoordig. Dus als ge blank zijt kunt ge nooit iets racistisch meemaken in de hele wereld.
"Ze vooroordelen u al op naam". --> Ik denk dat als ge als "Jan Janssen" gaat solliciteren in China, dat ge ook minder kans maakt dan "Ming Ho Qua" op een job... ma dat is geen racisme hoor.
Dat is duidelijk discriminatie en geen racisme.
Haar zus op tv: