Big Brother 2021

Big Brother 2021

Is het weer samensmelting straks?
Vrouwen zijn aant koken en tafel aant dekken voor meer dan 5 zo te zien?
Ik denk het niet, maar viel me al paar dagen op dat precies geen enkel van die vrouwen veel in de keuken staan buiten BB om.. :D
Dus ofwel schatten ze de porties te groot, of tis voor morgen (viel al eens de voorbije dagen) of ze mogen voor de mannen iets maken?

die zoey begint me meer en meer te storen eigenlijk, altijd da overdreven gelach, zoals met da feestje, of het overdreven gedoe altijd, belachelijke kakjurken die ne kleine van 5 al niemmeer aandoet.. van mij mag die wel direct vertrekken hoor..
Als het op overdreven lachen aankomt kunnen Liese en Naomi er ook wel wat van.

Als het op overdreven lachen aankomt kunnen Liese en Naomi er ook wel wat van.
Ik vind Liese eigenlijk redelijk onaantrekkelijk. Qua uiterlijk mag ze er zeker zijn, maar er zijn bepaalde punten aan haar karakter die mij storen. Ik vind ze nogal redelijk boertig overkomen op momenten en van de slimste is ze ook niet. (Al is Jill natuurlijk nog een stap erger)

Geef mij toch maar Julie of Naomi.

Ik vind Liese eigenlijk redelijk onaantrekkelijk. Qua uiterlijk mag ze er zeker zijn, maar er zijn bepaalde punten aan haar karakter die mij storen. Ik vind ze nogal redelijk boertig overkomen op momenten en van de slimste is ze ook niet. (Al is Jill natuurlijk nog een stap erger)

Geef mij toch maar Julie of Naomi.
Die liese is echt een boerin, altijd direct op haar paard als iemand es iets zegt.. nuja nog steeds hopen dat mensen op Zoey gaan stemmen in de nominaties

Er is heel wat aan de hand geweest de laatste dagen.

Jille en Liese die meerdere mannen zitten uit te maken.

Mike, jij hebt een hele grote mond, maar een heel kleine piemel.

Mike zijn reactie sprak boekdelen, die was daar van aangedaan, ditczijn pjre pesterijen vind ik.
Theo werd voor veel minder op de vingers getikt door BB maar Jill is 1 vd lieverds dus alles kan en mag.

Men kan veel van Mike zeggen maar die kerel heeft nooit iemand zo zitten pesten of vernederen.

Julie zat ook achter het gat van Michel te babbelen en dernet lag ze er weer bij lol.

Liese werd arrogant tegen Nick, die gast had niets fouts gezegd en die Liese begon naar hem te sneren.

Ook kunnen die vrouwen niet of nauwelijks koken. Armoe troef.

Die Naomi is ook door de mand gevallen.

En over Zoey kan je al een boek schrijven. Aantal uur geleden was het denk ik Matt die luid hoeste ofzo, zei die Zoey iieuw, disgusting haha, zij moet spreken, het is er de vuilste taart in heel dat huis.

En ik kan mis zijn maar mij lijkt het dat de vrouwen nog steeds niet door hebben hoe erg die Zoey is, in feite moet ik Sara posten want Zoey is niet eens haar echte naam.

Zoey pakt Mike zijn waterfles vast gisteren en toen ze wist dat het van mike was deed ze kotsneigingen en volgens zoey gaat hij haar doodsteken met een mes haha, las ik net.

Triest.

Walter grootaers zei het al: ze hebben teveel zwakke figuren gekozen.

Is er ondertussen wat meer bekend over de nominaties? Vorige week zei BB nog dat het nu ieder voor zich is maar daar merk ik toch niks van tot nu toe. Volg de stream wel bijna niet meer omdat ik mij vooral erger aan Zoey.

Waarom zitten ze nu weer allemaal bij elkaar? Dan kon het eens interessant worden, en dan verprutsen ze het na een paar dagen al weer.

Waarom zitten ze nu weer allemaal bij elkaar? Dan kon het eens interessant worden, en dan verprutsen ze het na een paar dagen al weer.
Omdat die man vrouw keuze rampzalig was voor de interesse. Zelfs op dit forum beperkte de postactiviteit zich tot 'ergeren aan zoey'.

Ze zitten in een lege gameroom voor een belangrijke opdracht. De livestream mag niet meekijken. Je zal maar speciaal hiervoor een abbonemzent op videoland hebben genomen in NL

Nominaties!

De vrouwen kunnen (omdat ze deze middag gewonnen hebben) niet genomineerd worden.

Er kan dus enkel op Mike, Matt, Nick en Michel gestemd worden, de uitkomst lijkt me in dat geval dus ook vrij voorspelbaar.

Heb die aflevering van gisteren gezien. Toch wel behoorlijk triestig dat de mannen die proef hebben verloren van de vrouwen. Mike en Matt voegen toch ook niet veel toe hè. Ik vond het al grappig dat ze Jill kozen voor logica, maar Mike verliest er gewoon van. En dan bij de beslissende proef met dat gooien gooit enkel Nick de bal erin. Droevig niveau.

Terug
Bovenaan