knight-rider
Well-known member
Lijkt me eerder dat die opdrachten bedacht worden door een stel kleuters.Als productie ben je toch echt wel hersendood als zo'n opdrachten het creatiefste zijn wat je kunt bedenken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me eerder dat die opdrachten bedacht worden door een stel kleuters.Als productie ben je toch echt wel hersendood als zo'n opdrachten het creatiefste zijn wat je kunt bedenken.
Mooi in theorie, maar in de praktijk zal een opdracht nooit voor elke bewoner even haalbaar zijn.Ja en nee ge zit met mannen en vrouwen , dikkere en getrainde mensen dus dat zou helemaal niet eerlijk zijn . Elke opdracht zou normaal iedereen moeten kunnen winnen .
Ken heel veel sportieve mensen die op een evenwichtsoefening totaal niet zullen scoren.Mooi in theorie, maar in de praktijk zal een opdracht nooit voor elke bewoner even haalbaar zijn.
Dan kan je die proef met die korte evenwichtsbalk + puzzel ook "oneerlijk" noemen.Ja en nee ge zit met mannen en vrouwen , dikkere en getrainde mensen dus dat zou helemaal niet eerlijk zijn . Elke opdracht zou normaal iedereen moeten kunnen winnen .
Dit vooral. Opdrachten die gewoonweg te kort zijn of geen uitdaging bieden. Als ik men niet vergis was dat met die dominostenen ook zoiets van een recordpogingachtig iets.Big Brother is op dat vlak nooit een moeilijk "spel" geweest he. Vroeger moest men volgens mij ook gewoon dingen doen zoals dominosteentjes zetten, non-stop fietsen, ...
Het enige wat men wel zou mogen doen is er meer van die langdurige groepsopdrachten instoppen die ettelijke uren/dagen duren ipv nu 3 keer per week (boodschappenspel, groepsspel, huismeesterspel) spellen te doen die meestal maar hooguit een uur ofzo duren.

Wie is 'ze'?Heel geestig dat op het moment dat ze Mike doorhebben het eigenlijk al te laat is.
Thomas en ZoeyWie is 'ze'?

Explain? (Ik volg het niet echtAls thomas zich scheert krijg ik echt kriebels aan mijn baard
)Die wou zich eens scheren met scheerschuim maar had dan het lumineuze idee om net voor het scheren zijn trui uit te doen.Explain? (Ik volg het niet echt)
Dan zijn er eens tieten te zien, is het weer niet goed.Die wou zich eens scheren met scheerschuim maar had dan het lumineuze idee om net voor het scheren zijn trui uit te doen.
Gewoon zijn handeling is echt awkward. En echt met minimaal scheerschuim, maarja heeft dan ook babyfaceExplain? (Ik volg het niet echt)
Zou typisch de softe big brother zijn. Waar blijft dat feestje met drugs?Feestje met DJ booth vanavond. Hopelijk genoeg alcohol.
Niet teveel hopen. De teleurstelling is des te groter. Al kan ze met deze editie niet dieper zakken.Feestje met DJ booth vanavond. Hopelijk genoeg alcohol.