Big Brother 2021

Big Brother 2021

Michel, Nick, Naomi, Julie en Liese gaan allemaal voor Jerrel-Jill. Mike lult met beide kampen mee dus wat die gaat doen weten we niet. Zoey is bij kamp Thomas.
hoe zit da nu met Zoey haar huismeesterschap? haar stem telt dubbel moest het 'n gelijkspel zijn? of is het enige voordeel dat zij zelf niet kan gekozen worden?

Normaal kan ze enkel beslissen als er gelijkstand is.
Moest ik team Nick zijn zou ik eerder die jerrel er nog inlaten hoe irritant hij ook is, maar dan eerder al van Thomas vanaf willen zijn.
Die Jerrel ligt er toch uit tegen eender wie ge die zet. Dus als die er deze week tegenover iemand staat dan sta je volgende week eigenlijk geen stap verder.

Nuja ik geloof wel dat Jerrel een aanhang heeft , ik had wel eerder voor Thomas gekozen dan voor Jill .thomas heeft naart schijnt ook wel 'n serieuze aanhang (wel eerder de 12 tot 16-jarigen).. Nick zijn opmerking over Ketnet tegenover thomas vondek gisteren ronduit geniaal.. Nuja, tis te hopen da matt/mike hun eigen niet laten vangen nu door thomas..

Nominaties zijn bezig. Naomi heeft ook al doorgegeven wie immuun is maar dat is dus nog niet bekend. Mogelijks krijgen ze dit te horen als ze gaan stemmen? Thomas kwam wel heel happy uit de DBK.

Als het Nick en Michel is dan zitten ze bij de productie wel met handen in het haar denk ik. Zal niet helpen met de kijkcijfers

Jerrel er als derde bijzetten zou ook te hard opvallen. Met vier zou kunnen maar is een trendbreuk tegenover de andere nominaties.

Schpannend!

Terug
Bovenaan