Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yay. Nog een weekje Jerrel.De 3 nieuwe bewoners mogen niet nomineren en kunnen niet genomineerd zijn. Hoe oneerlijk is dat wel niet?

Inderdaad. Heb haar al langer door dan vandaag. Valse trien. Heel weinig inhoud ook eerlijk gezegd.Idd, het ziet er naar uit dat het Thomas en Patrick zullen zijn, als ik het zo hoor. Zoey mag er ook wel uit ze. Die loopt van het ene bondje naar het andere bondje. Dan zat ze samen met Jerrel: 'dit gesprek blijft tussen ons, sowieso'. Ze verlaat de kamer, en gaat direct naar de andere kamer en ze verteld alles *zucht* En dan haar kroepoekverhaal van gisteren waar ze 'geen spel van ging maken' maar het wel tegen iedereen apart eens moest zeggen en over zuchten. In het begin vond ik haar nog wel leuk, maar die zakt toch ook wel op mijn lijstje ze als ze zo doorgaat.
Klopt, dat zal wel weer het kroepoekverhaal geweest zijn.Had net op Twitter gelezen dat Zoey blijkbaar serieus aant roddelen was over Nick.... Ze is héél snel in mijn achting aan het zakken... Dus ze mag er wat mij betreft ook uit
Eigenlijk geen slechte regel want er zit wel degelijk wat wetenschap achter, alleen 5 minuten lol... dat is om hoofdpijn te krijgen.Dat lachmoment is wel vrij vreemd en freaky tegelijkertijd.
maar dat depressief lachje van Zoey en haar zure wenkbrauwen verpestte het een beetje.Ik ook niet.. maar dan moet je ook niet meedoen aan BB he, als je niet als een debiel wilt overkomenZou ik niet aan mee doen, never, 5 min zo debiel doen, is ook totaal niks voor mij.
Er zijn grenzen.

Watskeburt ?#hometrainergate