Big Brother 2021

Big Brother 2021

De genomineerden zullen Thomas & Patrick dan zijn zeker?
Ik volg het de laatste dagen wel minder maar ik zou dan toch zoiets verwachten?

My god wie verzint zoiets. Echt, hoe teleurstellend die programmamakers zijn, niet normaal.

Thomas zal idd genomineerd zijn en wss Zoey of Patrick.

Jill heeft immuniteit terwijl die van Naomi niet telt. Drie andere Nederlanders zijn vrijgesteld. Michel is te populair, dus het is gewoon alle Belgen tegen elkaar.

Zeer triestig. Bahbahbah.

Laatst bewerkt:
Idd, het ziet er naar uit dat het Thomas en Patrick zullen zijn, als ik het zo hoor. Zoey mag er ook wel uit ze. Die loopt van het ene bondje naar het andere bondje. Dan zat ze samen met Jerrel: 'dit gesprek blijft tussen ons, sowieso'. Ze verlaat de kamer, en gaat direct naar de andere kamer en ze verteld alles *zucht* En dan haar kroepoekverhaal van gisteren waar ze 'geen spel van ging maken' maar het wel tegen iedereen apart eens moest zeggen en over zuchten. In het begin vond ik haar nog wel leuk, maar die zakt toch ook wel op mijn lijstje ze als ze zo doorgaat.

Idd, het ziet er naar uit dat het Thomas en Patrick zullen zijn, als ik het zo hoor. Zoey mag er ook wel uit ze. Die loopt van het ene bondje naar het andere bondje. Dan zat ze samen met Jerrel: 'dit gesprek blijft tussen ons, sowieso'. Ze verlaat de kamer, en gaat direct naar de andere kamer en ze verteld alles *zucht* En dan haar kroepoekverhaal van gisteren waar ze 'geen spel van ging maken' maar het wel tegen iedereen apart eens moest zeggen en over zuchten. In het begin vond ik haar nog wel leuk, maar die zakt toch ook wel op mijn lijstje ze als ze zo doorgaat.
Inderdaad. Heb haar al langer door dan vandaag. Valse trien. Heel weinig inhoud ook eerlijk gezegd.

De enige manier waarop er geen Belg naar huis gaat deze week is als ze tactisch op Nick én Michel stemmen. Anders zijn ze kansloos. Gaan ze alleen niet beseffen dus zal niet gebeuren. Well scripted Big Brother.

Ik overweeg om te stoppen met kijken maar het is wel leuk op de achtergrond. Krijg meer en meer zenuwen van die dwaze redactie.

Laatst bewerkt:
Had net op Twitter gelezen dat Zoey blijkbaar serieus aant roddelen was over Nick.... Ze is héél snel in mijn achting aan het zakken... Dus ze mag er wat mij betreft ook uit

Dat lachmoment is wel vrij vreemd en freaky tegelijkertijd.
Eigenlijk geen slechte regel want er zit wel degelijk wat wetenschap achter, alleen 5 minuten lol... dat is om hoofdpijn te krijgen.

Kreeg er wel spontaan een glimlach van :D maar dat depressief lachje van Zoey en haar zure wenkbrauwen verpestte het een beetje.

Zoey & Jerrel zijn de nieuwe Daan, Nathalie & Els precies....
Roddelen en klagen en zagen over de rest. Spreken in BE vs NL termen. Ze willen verder met Thomas & Jill. Spreken over bondjes. Jerrel die Zoey vlakaf vraagt "als je moet kiezen tussen mij of de girls, wie kies je". "Ja jij natuurlijk". Een vuile vraag imho...

Net de stream opgestart... Jerrel serieus pissed... Is blijkbaar weer drama om niks denk ik ... Gebruikte dan ook net het K-woord....

Blijkbaar weer boel met Jerrel... En de regie die beeld af en toe op de (stille) livingroom-cam zet boven de tv... :mad:
Ben het aan het recorden al de hele namiddag, zal strx wel ff terugluisteren.

Terug
Bovenaan