Big Brother 2021

Big Brother 2021

Tja Jerrel weet wel bij wie hij zo'n dingen kan doen. Jill...

Dinsdag avond gaat leuk zijn om zijn naam op het scherm te zien. Die gaat niet weten wat hem overkomt.
Gisteren in de aflevering tijdens het kennismakingsfilmpje, zei hij dat hij een grote kans maakt om te winnen. Of toch zeker om tot in de finale te geraken. 😂

Jill zei net dat ze in haar eerste week bij BB werd geroepen omdat ze veel nominaties had gekregen. Krijgen zij dat te horen? 🤪

Nick is den ergsten van al.. ken je de wolf in het schapenvachtje... :)
Ik heb mijn tv nu op 3 dagen tijdens mijn lunch aangezet op dat live kanaal, en iedere keer is het "toevallig" hem die aan klagen en zagen is..

EN hij zegt om de 2-3 zinnen hetzelfde, nl: Iedereen mag zijn wie hij wil, "maar"....

Hij is gewoon in zijn kont gebeten dat ze daar ineens volk binnensteken die "over hem heen" praten ipv naar zijn mond :D

Neen niet iedereen mag zijn hoe ze zelf willen, ze moeten allemaal beetje zijn zoals het in zijn kraam speelt.

Nickske gaat er sneller uitliggen dan hij denkt, of hij gaat net zoals die andere grote monden die dat spel gingen winnen, zelf opstappen, mark my word.

Ik heb mijn tv nu op 3 dagen tijdens mijn lunch aangezet op dat live kanaal, en iedere keer is het "toevallig" hem die aan klagen en zagen is..

EN hij zegt om de 2-3 zinnen hetzelfde, nl: Iedereen mag zijn wie hij wil, "maar"....

Hij is gewoon in zijn kont gebeten dat ze daar ineens volk binnensteken die "over hem heen" praten ipv naar zijn mond :D

Neen niet iedereen mag zijn hoe ze zelf willen, ze moeten allemaal beetje zijn zoals het in zijn kraam speelt.

Nickske gaat er sneller uitliggen dan hij denkt, of hij gaat net zoals die andere grote monden die dat spel gingen winnen, zelf opstappen, mark my word.
Nick is niet van gisteren en dat hij het spel speelt en mensen probeert te overtuigen waar hij verder mee kan geraken is toch logisch?

Sinds die nieuwe mensen erin zitten is hij inderdaad vaak aan het klagen over Jerrel. Iedereen zal wel roddelen maar het is niet dat hij ongelijk heeft hè. Zie de reacties van iedereen op Jerrel hierboven.

De week ervoor vond ik ook véél rustiger. Zelfs mijn vriendin die amper kijkt zegt dat het nu een kiekenkot is geworden. Snap wel dat rustige mensen zoals Nick en Patrick daar zot van worden. Al bij al zijn ze toch nog content van de twee andere?

Zelf opstappen gaat hij nooit of te nooit doen, dan krijgt gij ne bak bier van mij.

Totaal niet mee akkoord... ik heb al veel die livestream gevolgd en Nick is vooral zichzelf. Ok ja, hij gaat natuurlijk ook het spel spelen maar verder is die oprecht, is da ne toffe gast die andere bewoners echt steunt (bv met Julie en Naomi). En opstappen, serieus... gaat em nie doen ze. En als gij net op de momenten gaat kijken dat em zegt dit of dat zegt tjah. Mss eens op andere momenten ook zien. Dat ie klaagt over Jerrel is trouwens 200% logisch.

• Ik ben ook helemaal niet akkoord met Hoffman. Ik zie het niet.
  • Kzou Julie & Michel wel een leuk koppel vinden eigenlijk :)
  • reclameblokken van 9 fucking minuten?! 10 met de "zo meteen!" erbij ...
  • Die Jerrel zat nog niet in het huis en ik voorspelde al onheil. Hopelijk duidelijk te zien in de aflevering van maandag. Boeren in Jill's gezicht. Mensen tinnitus bezorgen. Uitvliegen tegen Jill. Michel beledigen. "But but but... ik ben gepest geweest vroeger!". Ja en? Kom, afbollen vent ... Dat belooft nog vuurwerk die dagen dat hij weet dat hij genomineerd is....
    Van mij hoefden er ook helemaal geen extra bewoners in te komen, kvond het een leuke groep zoals die was en ff een drama-loze verademing na de hollanders van weleer.
  • Triestig om hier te moeten lezen hoe mensen soms afgeschreven worden op basis van oppervlakkige eigenschappen. Kotssmilies owv tattoos of een stem. I mean, come on guys... Meta-kotssmilies van mijn kant dan...
  • Er wordt daar nogal wat afgestofzuigd in dat huis, man man... :confused:
  • Liese & Julie: :love:
    Ksnap hoegenaamd niet waarom iemand als Liese als arrogante, hypocriete, kinderlijke pretmadam wordt afgezet door sommigen hier, maar goed...
  • Denk dat Thomas hem nu wel goed gepasseerd voelt door Matt ...
  • Mijn nominaties: Jerrel & Thomas
  • Mijn finalisten: Nick, Michel & Liese.
Er zit wel wat aan te komen tussen die 2. Doet me wel beseffen dat als Thomas een vrouw kan scoren en ik niet, dat dat wel pijnlijk is hahahaha. Btw, dat Jill soms domme opmerkingen of vragen er uit flapt vind ik persoonlijk wel lachen, is gewoon Jill ten voeten uit.
Not gonna happen. Kweet niet of het in de afleveringen of de livestream was, maar daar zei ze in de hottub op aandringen van wingman Nick dat Thomas helemààl haar type niet is. Vriendschappelijk, ja.

Idd, den hottub gebruiken ze zelf veel meer nu, terwijl ze Els zaten te verwijten dat die daar vaak in zat.
Verwijten dat ze er vaak in zat is iets anders dan het gewoon typerend vinden voor haar of er om lachen. En als ze niet overeenkomen met Els is het gewoon logisch dat ze nu wel zelf vaker in de hottub zitten nu ze er niet meer is.

Laatst bewerkt:
Lol de livestream van het afgelopen half uur. Zo'n heftige, hilarische discussie omdat iemand "de wereldbeker" zou gestolen hebben van bij iemands bed en ze proberen te achterhalen wie door big brother de camera's te laten draaien naar wie het gedaan heeft :p BB leek mee te spelen, maar uiteindelijk heeft hij de camera gewoon naar de muur gedraaid om onpartijdig te blijven :LOL:

Leuk momentje, tmoet niet altijd serieus zijn :p

Ergens beeldmateriaal van Jerrel? Ben wel benieuwd nu. Een van die Nederlanders zei ook dat er twee live streams zijn. In België is er toch maar één?

Inderdaad, in Nederland hebben ze 2 livestreams, wij maar 1. Maar onze livestream is dan wel weer gratis terwijl ze in Nederland ervoor moeten betalen.
Ale, ze moeten betalen om op de site te kunnen waar de livestreams getoond worden.

De ene keer krijg je 10 reclamefilmpjes te zien voor je de livestream kan bekijken en de andere keer totaal geen reclame, toch ook maar een raar systeem.
(Niet alleen bij de livestream trouwens, bij alles wat je op die goplay website kan bekijken)

De ene keer krijg je 10 reclamefilmpjes te zien voor je de livestream kan bekijken en de andere keer totaal geen reclame, toch ook maar een raar systeem.
(Niet alleen bij de livestream trouwens, bij alles wat je op die goplay website kan bekijken)
Ublock Origin Extra. Geen last van reclame.

Ik heb niks tegen wat reclame, ze moeten ergens hun geld mee verdienen, maar de ene keer een paar minuten reclame en de andere keer volledig niks, waar zit daar de logica?

Is die al geupdate om voorbij de anti-adblockers op de nieuwe site van Vier te geraken? Last time I checked liep ik er nog tegenaan :p
Geen idee. Ik heb de gewone ublock lopen en ublock extra. Verder nog een aantal userscripts in tampermonkey. Het zou een van die ook wel kunnen zijn. In ieder geval geen reclame hier.

Overigens Is die reclame op goplay vrij irritant. Je kan niet wegklikken of naar een ander venster want dan gaat die op auto-pauze.

Terug
Bovenaan