Big Brother 2021

Big Brother 2021

Eigenlijk moeten ze de bewoners sanctioneren als ze zo hard fluisteren dat je als kijker niets verstaat.

Zoals bij Jowi in de badkamer.

Ik vind dat ze moeten sanctioneren bij het overleggen van nominaties. Da's puur complot en zo kunnen de meest dwaze personen het ver schoppen. Ieder voor zich moet het zijn.

Gelijk nu hebben ze Els en Renee onterecht genomineerd.

Dacht nu wel dat die vegan mij ging irriteren, maar was al vergeten dat ze er in zit.. 't Is die met haar bril en dik cartoon gezicht da'k momenteel niet af kan.

Dacht nu wel dat die vegan mij ging irriteren, maar was al vergeten dat ze er in zit.. 't Is die met haar bril en dik cartoon gezicht da'k momenteel niet af kan.
Naomi stoort me eigenlijk totaal niet. De eerste keer met dat groot budget spenderen aan vegan eten was ik wel geïrriteerd door haar. Daarna is dat alleen maar beter gegaan. Nathalie inderdaad af en toe erg, maar haar gejank over haar Red Bull heeft ze ook wel niet meer overtroffen.

Die hollanders zijn echt gehaaid. Zijn nu erg denigrerend over alle Belgen bezig.
We zijn "achter de ellebogen". Wie zit er daar eigenlijk te roddelen zonder dat de personen in kwestie erbij zijn?
En het heerlijke is dat ze er zo hard naast zitten qua wie op wie heeft gestemd.

Die Nathalie had inderdaad ook genomineerd mogen zijn, hopelijk toch wel Els er uit ipv Renee, ookal brengt die Renee voorlopig niet veel meerwaarde.

Ja, die nathalie is toch wel het meelopertje van Theo. En die laatste verveelt zich 'de tering' en denkt erover na om eruit te stappen. Dacht dat hij ging winnen naar eigen zeggen :rolleyes:

Terwijl er in het eerste seizoen een travestiet in zat die regelmatig in drag stond te paraderen 😆😆

Big Brother is een perfecte case study hoe we anno 2021 een politiek correcte samenleving geworden zijn waar alles moet kunnen maar niks nog mag.

Dat zou eigenlijk nog wel leuk zijn, af en toe fragmenten van dat achterbaks geroddel gewoon op het groot scherm tonen in het huis. Drama verzekerd daarna.
Zou inderdaad wel leuk zijn , maar als ze dat 1 keer doen gaan de bewoners in het vervolg ook wel oppassen met wat ze gaan zeggen denk ik, dus ik twijfel er wel aan of ze dat wel gaan doen. Maar op tv zouden ze zo een zaken natuurlijk wel mogen (moeten) laten zien, want dan zien de mensen hoe bepaalde bewoners echt zijn.
Nominaties werden gisteren na de uitzending ook bekend gemaakt op tv, en op hetzelfde moment kregen ook de bewoners in het huis te horen wie genomineerd werd. De uitzending op tv ging nu overigens over de dag voordien, wat toch al beter is dan afgelopen week toen het soms over dagen voordien ging. Hopelijk kunnen ze deze flow dus aanhouden én verbeteren, het zou als kijker toch fijner zijn om 's avonds al beelden te zien van diezelfde voormiddag bv. Zeker op vrijdagavond wilt ge bv toch zien hoe de exit van de afvaller onthaald werd door de andere bewoners...
Ik denk dat ze in de eerste week vooral de achterstand hebben moeten wegwerken van die dagen dat de bewoners er al in zaten voor de eerste uitzending. Nu zal dat hopelijk wel beter lopen, nu dat die achterstand weggewerkt is.
Als Theo er uit gaat stop ik met kijken :ROFLMAO:. "STELLETJE HOOWMO'S" terwijl Jowie ernaast staat. Awkward.
Dat is Theo he, zie hem wel graag bezig moet ik zeggen.
Ik vind dat ze moeten sanctioneren bij het overleggen van nominaties. Da's puur complot en zo kunnen de meest dwaze personen het ver schoppen. Ieder voor zich moet het zijn.

Gelijk nu hebben ze Els en Renee onterecht genomineerd.
Dat zijn zaken die in voorgaande seizoenen ook gebeurde en in het buitenland ook wel gebeuren, dus ik zie niet in waarom ze daar nu ineens sancties voor zouden moeten geven. De bewoners komen er immers ook eerlijk voor uit dat ze complotten smeden, andere seizoenen werd daar soms nogal achterbaks over gedaan.
Iemand die wat plezier in het huis wil brengen,door hem in een vrouw te verkleden,wordt bij bb geroepen.Wat een verzuurde wereld.
Dat was een van de punten die opgenoemd werden door bb, maar dat was niet de enige reden he.

Had niet gedacht dat hij hem zo ging laten doen doordat hij op z'n vingers getikt geweest is.
Dacht eerder dat hij nog rebelser ging worden.
Wat een kutgedoe als het daar ook al allemaal politiek correct moet zijn, waar zijn we in godsnaam met bezig.

Terug
Bovenaan