Str8_6
Well-known member
Mss stak hij daarom zijn vinger in zijn gat zodat er geen stront meer zou uitkomen.Haha dit is toch echt wel een flop. Alles wat die Peter van de veire aanraakt wordt gwn stront.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mss stak hij daarom zijn vinger in zijn gat zodat er geen stront meer zou uitkomen.Haha dit is toch echt wel een flop. Alles wat die Peter van de veire aanraakt wordt gwn stront.
Fucking hell, maat.........Bij deze, hij is dus wel degelijk vertrokken...
Hij is zelf vertrokken. Beetje zwak imoAls het idd zo is dat Theo er effectief vertrekt dan mogen ze die hele linkse klotenest afvoeren.... Cancel culture van mijn botten...
Van wie wou gij die zien?Ik haak nu ook af.
Geen tetten (van de jonge vrouwen) te zien en Theo die weg is.

, die van Thomas heeft iedereen al gezien 
Staat er toch bij? De jonge vrouwen. Vooral Liese, maar Jill mag ook wel eens.Van wie wou gij die zien?
enkel Liese en Jill mogen van mij ze, die van Thomas heeft iedereen al gezien
![]()
Dan zal je lang mogen wachten,want met zo een bende bleiters zie ik nog geen sancties in de toekomst.IK blijf toch wachten op een weekopdrachten, sancties, afhouding van weekbudget,...
Ja, het is vast doordat Peter Vandeveire presenteert dat Theo opgestapt is.Haha dit is toch echt wel een flop. Alles wat die Peter van de veire aanraakt wordt gwn stront.

Naomi, mijn vrouw zegt dat het al gans de dag is blijkbaar. Ma ze heeft ook geen idee waarom.Wie ligt daar nu in bed te huilen en waarom?
Staat hier op en ik hoorde ze net aan tafel gaan en zie nu dit![]()
Naomi zal het zelf ook niet weten waarschijnlijkNaomi, mijn vrouw zegt dat het al gans de dag is blijkbaar. Ma ze heeft ook geen idee waarom.