Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Edit: een bijna nipslip van Zoey. Theo zijne leo is wel al in beeld gekomenZijn er nu eigenlijk al tetjes te zien geweest?
(da's nu toch wat iedereen zich afvraagt en waar iedereen op wacht?)

Ik heb daarnet een half uur de livestream opgezet en volgens mij hebben ze vandaag moeten nomineren. Voor de rest zaten ze in de hottub, te puzzelen en te hangen in de zetel.Is er iets noemenswaardig gebeurt vandaag? Of nog steeds het monotome eat sleep repeat?
Tetjes ja, maar niet die die de mensen willen zien.Zijn er nu eigenlijk al tetjes te zien geweest?
(da's nu toch wat iedereen zich afvraagt en waar iedereen op wacht?)
Ik heb daarnet een half uur de livestream opgezet en volgens mij hebben ze vandaag moeten nomineren. Voor de rest zaten ze in de hottub, te puzzelen en te hangen in de zetel.
In de namiddag moesten ze een voor een bij BigBrother komen om een tevredenheidsbarrometer of zoiets in te vullen, over hoe ze zich voelen in het huis.Ze hebben gisterenmiddag al moeten nomineren. Deze voormiddag is er wel een challenge geweest die 4000 euro heeft opgeleverd. Voor de rest idd wat zetel hangen en puzzelen, afgewisseld met de nodige conversaties en discussies.
Ik hoop dat Els er uit gaat echt een irritant wijf.weet niet of de nominaties al op tv zijn geweest:
els en rene genomineerd, hoop dat els mag blijven (en gewoon elke dag in de hot tub blijft weken)
Ik vond Els eerst sympathiek, maar nu begint ze ineens te ragen terwijl ze beweerde dat het haar niet uitmaakt.In de namiddag moesten ze een voor een bij BigBrother komen om een tevredenheidsbarrometer of zoiets in te vullen, over hoe ze zich voelen in het huis.
Ik hoop dat Els er uit gaat echt een irritant wijf.
En ze zouden beter dien hot tub terug op slot doen en enkel laten gebruiken in bepaalde situaties als ze er ook iets voor gedaan hebben.
Het uurtje stream nadat iedereen was gaan slapen op Jowi, Nathalie, Els en Danielle maakte het programma voor de eerste keer echt interessant.
Belgen worden simpel weggezet als k*t en achterbaks. Naomi als hoofd het complot aangeduid. Verder werd iedereen netjes overlopen en werd er ongezouten de eerder negatieve mening over iedereen gegeven. Niemand deugt behalve hun kliekje, uiteraard. Lijkt me heerlijk als de andere kandidaten dit ooit te zien krijgen.
Ik vrees dat de Belgen het spel zo braaf spelen dat de Nederlanders zijn beginnen denken dat er een mega complot achter zit.
Het programma lijkt eindelijk te zijn vetrokken, tenminste als ze dit ook tijdens de televisie uitzendingen laten zien.
weet niet of de nominaties al op tv zijn geweest:
els en rene genomineerd, hoop dat els mag blijven (en gewoon elke dag in de hot tub blijft weken)