Big Brother 2021

Big Brother 2021

Ik denk dat heel veel mensen jill ook zien als . Ge kunt u droom waarmaken ookal komt ge uit echt een arme thuis waar het heel moeilijk was ...

Welke droom is dat dan? In BB zitten?

En het dan ook winnen he :D

Ik vraag me wel af waar die droom bij Jill vandaan komt. Liese en Nick hebben de eerste editie van Big Brother als kijker meegemaakt en kregen toen als tiener de droom om daar ooit aan mee te kunnen doen.

Jill daarentegen was nog niet eens geboren bij de eerste edities, en bij zelfs de laatste editie was ze amper zes jaar oud ofzo.

Kheb het hier al nog gezegd. Zoutloos gebeuren. Saai deelnemersveld en dito productie.
De samenwerking tussen Vlamingen en Nederlanders, zowel de bewoners als productie, tonen nog maar eens aan hoe weinig we eigenlijk maar 'gemeen' hebben behalve onze taal. En dat uit zich opnieuw in het deelnemersveld en in de productie.

De vele halfgebakken plot twists bewijzen het alleen maar.
De anonieme exit van Michel bijvoorbeeld.
De eerste exit tussen Zeikbal en Liese zaten ze een dag in een white room en een ganse show er rond.
Enkele uren geleden gaat de laatste exit van BB2021 er gewoon uit in alle stilte.
Om dan nog niet te spreken over alle gecensureerde beelden en ne stream delay begot...

Stiekem kijk ik al uit naar een nieuwe editie. Echt waar. Maar hopelijk tappen ze uit een paar andere vaatjes.
En doen ze iets aan die mic's. De enige constante in dit seizoen moet wel "Random deelnemer, zendercheck" zijn.

Kheb het hier al nog gezegd. Zoutloos gebeuren. Saai deelnemersveld en dito productie.
De samenwerking tussen Vlamingen en Nederlanders, zowel de bewoners als productie, tonen nog maar eens aan hoe weinig we eigenlijk maar 'gemeen' hebben behalve onze taal. En dat uit zich opnieuw in het deelnemersveld en in de productie.

De vele halfgebakken plot twists bewijzen het alleen maar.
De anonieme exit van Michel bijvoorbeeld.
De eerste exit tussen Zeikbal en Liese zaten ze een dag in een white room en een ganse show er rond.
Enkele uren geleden gaat de laatste exit van BB2021 er gewoon uit in alle stilte.
Om dan nog niet te spreken over alle gecensureerde beelden en ne stream delay begot...

Stiekem kijk ik al uit naar een nieuwe editie. Echt waar. Maar hopelijk tappen ze uit een paar andere vaatjes.
En doen ze iets aan die mic's. De enige constante in dit seizoen moet wel "Random deelnemer, zendercheck" zijn.
Aan een uiteenzetting wat er slecht was begin ik zelfs niet. Het lijstje wat goed was zal korter zijn.

Zou een schoolvoorbeeld mogen worden hoe ge een gigantisch goed concept vakkundig kunt verkloten.

Frappant dat hier meer dan 100 man achter de tafel/knoppen voor heeft moeten zitten :oink:

Aan een uiteenzetting wat er slecht was begin ik zelfs niet. Het lijstje wat goed was zal korter zijn.

Zou een schoolvoorbeeld mogen worden hoe ge een gigantisch goed concept vakkundig kunt verkloten.

Frappant dat hier meer dan 100 man achter de tafel/knoppen voor heeft moeten zitten :oink:
Die moeten toch ook naar De Mol kijken en denken: "Wat een sukkelaars zijn wij".

Tgoh nick is, al gaat m niet winnen mss, de grote winnaar.. die zn shows gaan echt serieus hoe lopen alsook da iedereen nu ronny retro kent..

nuja Thomas & Jill gaan ze proberen te promoten bij Studio 100 , Nick zal wel nog iets proberen met Ronny Retro (zonder al te veel succes, Liese en al de rest verdwijnt terug in de anonimiteit.

Dat Michel er uit ligt komt gewoon door dat heel veel volk er nie tegen kan dat ie zo 'dominant' is.... Triestig voddenvolk... Jill gaat idd BB winnen, dat is voor mij zelfs een zekerheid, de reden is zoals ik eerder al zei gewoon omdat veel mensen zich daar in herkennen, er kleuters en veel oudere mensen op stemmen ook. En omdat ze zo 'ontwapenend' is... Gaat BB 2021 in ieder geval wel goed samenvatten: een regelrecht dieptepunt.
Veel mensen kunnen niet om met een natuurlijke leider als Michel.

Nu weet ik weer waarom ik Thomas niet gemist heb. Ik zie een zak zwak gedrag.
En dat gedoe met Jill, beuh. 't lijkt nogal fout.

Dus Michel is in alle anonimiteit als laatste uit BB gegaan? Wat een farce.

En die reünie tussen Jill & Thomas, zum kotsen. Blij dat ik daar in 't weekend niet naar heb gekeken.

Terug
Bovenaan