Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dag michel, jill wint bb wel
Puur afgaande van reacties op social media zou ik niet verschieten moest Jill winnen. Wat een echt dieptepunt zou zijn.
Volledig mee eens maar Liese is de kamerplant van dit seizoen en teert eigenlijk enkel op haar uiterlijk... spijtig dat Michel daar niet van wint.Bwa ... ik ken mensen die heel zwaar nick fan waren die allemaal naar jill en liese gegaan zijn omdat hij de laatste 4/ 5 weken totaal niet meer de nick was van int begin . Die heeft veel te hard gepiekt int midden en nu volledig weggezakt .
En zonder nen bril vol haat naar jill moete wel zeggen dat die vele meer openbloeit alsook liese , al weken heel hard haar mening en spel verdedigen enzo .
Het enige leuke aan Jill was de polonaise. Heerlijk begin van een thuiswerkdagJill krijgt stemmen van 8 tot 13 jarigen, het ketnet publiek om t zo te zeggen..

Nochtans zijn er heel veel Jill fans op sociale media. Van alle leeftijden.Jill krijgt stemmen van 8 tot 13 jarigen, het ketnet publiek om t zo te zeggen..
Tja, dat bezoek waren dan ook allemaal mensen die voor Nick of Jill waren, vrienden van hen in het huis waren er niet bij.Deze editie sleept zich met veel moeite naar het einde. Na veel proberen heeft de productie eindelijk de winnende beelden van Jill en Thomas, waar ze al heel lang op hadden ingezet. Verder het idee dat vooral Liese en Michel er wel klaar mee zijn. Doen niet veel meer dan slapen en kuisen, zelfs toen het bezoek er was.
Ik heb het al eens eerder gezegd in dit topic en ga het nog eens doen.Puur qua reacties lijkt het inderdaad alsof zij dé absolute topfavoriet te zijn, maar ik denk dat dat vooral komt omdat haar fans "luidruchtiger" zijn.
Maar, zie mijn vorige post, puur in webpolls staat Nick wél aan de leiding, en die polls kwamen in het verleden zowat altijd overeen met de uiteindelijke uitslag van exits.
Sowieso gaat het tussen Nick en Jill gaan, Liese is in deze finale slechts een figurante.