Big Brother 2021

Big Brother 2021

Deze editie sleept zich met veel moeite naar het einde. Na veel proberen heeft de productie eindelijk de winnende beelden van Jill en Thomas, waar ze al heel lang op hadden ingezet. Verder het idee dat vooral Liese en Michel er wel klaar mee zijn. Doen niet veel meer dan slapen en kuisen, zelfs toen het bezoek er was.

De bewoners kregen zonet het geluidseffect van de nominaties, snel daarna kwam bigbrother met de boodschap dat er in de finale maar plaats is voor 3 personen en er deze middag nog iemand vertrekt.

Die djill heeft toch echt wel t IQ van een komkommer he.. nu zit die dus shit aan te duiden wat ze wilt hebben uit t Bb huis.. bitch please..

Dag michel, jill wint bb wel

Voor Nick was het volgens mij wel beter geweest als Michel er in was gebleven, nu gaat Liese mogelijk toch ook een deel van "zijn" stemmen afsnoepen.

Anderzijds zag ik wel polls passeren waar Nick het lijkt te halen, polls op pagina's waar vorige polls er zowat altijd correct waren bij stemmingen.

Jill heeft een grote schare fans, sowieso. Maar door haar gedrag heeft ze ook veel tegenstanders, als die vooral op Nick stemmen dan zie ik het NIck mss toch wel halen.

Laatst bewerkt:
Puur afgaande van reacties op social media zou ik niet verschieten moest Jill winnen. Wat een echt dieptepunt zou zijn.

Bwa ... ik ken mensen die heel zwaar nick fan waren die allemaal naar jill en liese gegaan zijn omdat hij de laatste 4/ 5 weken totaal niet meer de nick was van int begin . Die heeft veel te hard gepiekt int midden en nu volledig weggezakt .

En zonder nen bril vol haat naar jill moete wel zeggen dat die vele meer openbloeit alsook liese , al weken heel hard haar mening en spel verdedigen enzo .

Puur afgaande van reacties op social media zou ik niet verschieten moest Jill winnen. Wat een echt dieptepunt zou zijn.

Puur qua reacties lijkt het inderdaad alsof zij dé absolute topfavoriet te zijn, maar ik denk dat dat vooral komt omdat haar fans "luidruchtiger" zijn.
Maar, zie mijn vorige post, puur in webpolls staat Nick wél aan de leiding, en die polls kwamen in het verleden zowat altijd overeen met de uiteindelijke uitslag van exits.

Sowieso gaat het tussen Nick en Jill gaan, Liese is in deze finale slechts een figurante.

Bwa ... ik ken mensen die heel zwaar nick fan waren die allemaal naar jill en liese gegaan zijn omdat hij de laatste 4/ 5 weken totaal niet meer de nick was van int begin . Die heeft veel te hard gepiekt int midden en nu volledig weggezakt .

En zonder nen bril vol haat naar jill moete wel zeggen dat die vele meer openbloeit alsook liese , al weken heel hard haar mening en spel verdedigen enzo .
Volledig mee eens maar Liese is de kamerplant van dit seizoen en teert eigenlijk enkel op haar uiterlijk... spijtig dat Michel daar niet van wint.

Nick heeft te snel gepiekt en is daarna een beetje door de mand gevallen. Iets te egoïstisch de laatste tijd in mijn ogen.
De vraag is dus of Jill het meer waard is... zeker na het geflikflooi met Matt en dan die kus met Thomas, nee... niet echt.

Dat Michel er uit ligt komt gewoon door dat heel veel volk er nie tegen kan dat ie zo 'dominant' is.... Triestig voddenvolk... Jill gaat idd BB winnen, dat is voor mij zelfs een zekerheid, de reden is zoals ik eerder al zei gewoon omdat veel mensen zich daar in herkennen, er kleuters en veel oudere mensen op stemmen ook. En omdat ze zo 'ontwapenend' is... Gaat BB 2021 in ieder geval wel goed samenvatten: een regelrecht dieptepunt.

Deze editie sleept zich met veel moeite naar het einde. Na veel proberen heeft de productie eindelijk de winnende beelden van Jill en Thomas, waar ze al heel lang op hadden ingezet. Verder het idee dat vooral Liese en Michel er wel klaar mee zijn. Doen niet veel meer dan slapen en kuisen, zelfs toen het bezoek er was.
Tja, dat bezoek waren dan ook allemaal mensen die voor Nick of Jill waren, vrienden van hen in het huis waren er niet bij.
Logisch dat ze dan iets anders gaan doen toch?

Puur qua reacties lijkt het inderdaad alsof zij dé absolute topfavoriet te zijn, maar ik denk dat dat vooral komt omdat haar fans "luidruchtiger" zijn.
Maar, zie mijn vorige post, puur in webpolls staat Nick wél aan de leiding, en die polls kwamen in het verleden zowat altijd overeen met de uiteindelijke uitslag van exits.

Sowieso gaat het tussen Nick en Jill gaan, Liese is in deze finale slechts een figurante.
Ik heb het al eens eerder gezegd in dit topic en ga het nog eens doen.
Je weet wat ze zeggen, "als 2 honden vechten om een been, ..."

Terug
Bovenaan