Big Brother 2021

Big Brother 2021

Dus de persoon met de minste stemmen vliegt er nu uit. No way dat Nick er uit gaat en dus de kleinste aanhang heeft.

Nu zie ik wel Julie of Michel vertrekken.
Quasi zeker dat Julie haar koffers mag pakken. Michel heeft redelijk wat fans hoor.

Nick heeft dus twee weken om wat van zijn pluimen terug te steken.

Inderdaad. Deze stemming zal heel close geweest zijn en eigenlijk een proxy van Jill (en Michel) vs Nick.

Hoe werd bij de vorige seizoenen de winnaar bepaalt? Door stemmen of een opdracht?
Als het door stemmen is dan gaat Jill de gedoodverfde winnaar zijn.
Te zien hoe de finale is samengesteld. Stel dat Nick alleen staat tegen Michel, Jill en Liese. Dan moeten zij onderling al redelijk wat stemmen gaan verdelen.

Het is nog geen nadeel om 'alleen' te staan tegen een blok in de finale. Maar afwachten hoe het überhaupt zal verlopen die finale (samenstelling/manier van winnaar kiezen)

Te zien hoe de finale is samengesteld. Stel dat Nick alleen staat tegen Michel, Jill en Liese. Dan moeten zij onderling al redelijk wat stemmen gaan verdelen.

Het is nog geen nadeel om 'alleen' te staan tegen een blok in de finale. Maar afwachten hoe het überhaupt zal verlopen die finale (samenstelling/manier van winnaar kiezen)
Met systeem nu in de halve finale, kunnen de fans ook "alleen" maar op hun favoriet stemmen, en heb je niet dat fans van bijvoorbeeld Michel, Jill & Liese als een blok samen tegen Nick zouden kunnen stemmen. Nu is het effectief wie het minste fans heeft gaat eruit.
Moesten ze dat ook in de finale doen, dan schat ik meer Jill vs Nick dan Michel, Julie of Liese.

Kunnen we alvast een poll organiseren wie van de beyond gaming gebruikers we volgend jaar sturen?
Kwestie om het voor onszelf wat interessant te maken? :ROFLMAO:

Commercieel gezien is Nick ook wel een makkelijke winnaar voor BB.
Dat word op ieder optreden dat hij doet ook weer gratis reclame in alle gazetten voor het BB format.
(En natuurlijk met de "special guests" de andere bewoners, ziet dan van hier. Voorspel nu al op de volgende tommorowland waar Nick draait dat ze daar allemaal rond zijn gat zullen staan) :)

En NEEN ZOEY, gij blijft met u tengels af die draaitafels...

Voor mij lijkt het ook duidelijk dat bij een rechtstreekse stemming Julie er uit gaat.
Denk ook niet dat Julie zelf veel 'fans' heeft, dus afzonderlijk van Michel en Jill. Ze zit er eigenlijk ook al twee weken te lang in en met een misplaatst zelfvertrouwen, het moet allemaal maar om Julie draaien volgens haar.

Helemaal niet.
En waarom niet?
Zal ik je zeggen waarom wel, je moet steeds stemmen op wie je erin wilt houden, niet wie je weg wilt.
Jill haar achterban stemt dan dus op Jill, maar alle anderen stemmen dan op Julie, de kans dat Jill dan had moeten vertrekken was op die manier 100% zeker geweest.

En waarom niet?
Zal ik je zeggen waarom wel, je moet steeds stemmen op wie je erin wilt houden, niet wie je weg wilt.
Jill haar achterban stemt dan dus op Jill, maar alle anderen stemmen dan op Julie, de kans dat Jill dan had moeten vertrekken was op die manier 100% zeker geweest.
Zal ik je zeggen dat zelfs Michel fans op Jill konden stemmen omdat Julie slechts een saaie figurant is.

Michel zijn populariteit word hier wel gigantisch overschat . De eerste 2 weken liepen er vooral " vrouwen " helemaal wild van . Maar das al lang over en week na week is die minder populair geworden .

En waarom niet?
Maar je kan even goed fan zijn van Liese of Nick en evengoed nog liever Julie eruit willen eh. Zo zwart wit is het stemmen niet. Ik vind Julie de laatste weken irritanter dan Jill. Ik zou twijfelen tussen die twee.

Terug
Bovenaan